Fredrik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Sesong 2, episode 21 (Fore Father), 9 minutter og 51 sekunder inn i episoden. Newb. Endret 18. april 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Aha. Da hadde jeg kommet dit snart. Jeg er på episode 14 i sesong 2. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei Mener å huske at jeg leste et sted at Diskusjon.no (denne siden altså) var Norges nest største forum. Noen som vet hva det største er? Kan jo være jeg som husker feil... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 VG Debatt er størst, men dette er bedre. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Sjekket så vidt innom VG Debatt nå, gikk inn på en tilfeldig tråd, og emnetittelen var som følger: DET VAR PÅ TIDE!!!! På dette forumet ville den tittelen blitt slakta, skutt, hengt og brent. Heia diskusjon.no For et rotete forum det var på VG Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 VG er helt grusomt, da. Føkk. Jeg har rosa hår nå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=J...6PMAX&mcat= Lyst på en sånn En sånn står ved siden av meg nå, fylt med appelsinjus. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 VG er helt grusomt, da. Føkk. Jeg har rosa hår nå. Rpp? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=J...6PMAX&mcat= Lyst på en sånn En sånn står ved siden av meg nå, fylt med appelsinjus. Men Pepsi Max er jo ikke noe godt Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Om man avtaler å grille litt og ta et par øl med Nyhus og Bazukh på St. Hanshaugen, vil man i de fleste tilfeller ende opp rimelig surrete hjemme på Bjølsen, med et par øl for mange på samvittigheten. Lenge leve "holde-seg-våken-fordi-verden-går-veldig-fort-rundt-om-man-lukker-øynene"-problemet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Sjekket så vidt innom VG Debatt nå, gikk inn på en tilfeldig tråd, og emnetittelen var som følger: DET VAR PÅ TIDE!!!! På dette forumet ville den tittelen blitt slakta, skutt, hengt og brent. Heia diskusjon.no For et rotete forum det var på VG Om et par år vil du se den samme tråden her på "diskusjon.no", bare med en annen og mer beskrivende tittel. Fem år frem i tid vil diskusjon.no ha samme innholdsmessige kvalitet som VG debatt, den eneste forskjellen vil være at vi på diskusjon har ryddigere og mer beskrivende emnetitler. Merk mine ord. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det går stort sett i X-Files. Burde sove, men ... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 God morgen folkens. Enda en nice dag ute i sola på meg skal lage grafitti på en russbil ellerno, og skate. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det går stort sett i X-Files.Burde sove, men ... Hvor langt har du kommet? Jeg skal begynne på sesong 7 i dag. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 God morgen folkens.Enda en nice dag ute i sola på meg skal lage grafitti på en russbil ellerno, og skate. Enda en nice dag inne for meg Skal slappe av Også skal jeg spille poker i kveld Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 God morgen! Noen som har en like fin morgen som meg? :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 It bi vånderfull mårning. =D And ajm gåoing to de sjåvver. Soooooon. SOOOOOOL! =D Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det blir visst sushi på meg og dama i dag. Lenge siden sist jeg spiste sushi nå. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 DNFK er død. RIP. Jaja. SOL UTEEEEE! SOL INNEEEEEEE! SOL I HJEEERTEEEEET! SOL I SIIIIINNEEEEET! *hyle med på sangen som spilles på repeat inni hodet mitt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg