Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hehe... Spare penger? Er mat virkelig så dyrt?Nei. I alle fall ikke om man dropper å være kresen og handler på tilbud. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Mat er i alle fall SÅ dyrt nå, etter at momsen gikk opp. Nie, jeg kjøper stort sett tilbudsmat og first price-mat. Men jeg er lettere gal etter Lidl og Europris-mat og handler i store kvanta der når jeg først er innom. Ikke at det er så ofte, men ... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 @smurf Har du ikke jobb? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://www.newyorker.com/online/video/2008...80421_elevators This week in the magazine, Nick Paumgarten writes about the lives of elevators, and tells the story of Nicholas White, who was trapped in an elevator in New York City’s McGraw-Hill building for forty-one hours. Here is a condensed look at White’s ordeal, as captured by the building’s security cameras. THE HORROR =( Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://www.microplex.no/product.aspx?pid=J...6PMAX&mcat= Lyst på en sånn Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://www.newyorker.com/online/video/2008...80421_elevators Gaah! To døgn uten fap! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 tøft kjøleskap^^ *legger seg nå* natta menneskene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Natta Tina Terje, jeg vil heller ha et Coca-Cola-kjøleskap oldboy, nei, jeg har ikke jobb. Og når jeg prøver å forklare folk hvorfor, sier de at jeg bare unnskylder meg. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) @smurf Forklar...? natta TinaM Endret 18. april 2008 av oldboy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Fordi jeg er livredd mennesker og uten utdanning kommer man ikke langt i noe særlig annet arbeid. Ikke uten muskler til å lempe kasser for Linjegods heller. Kort sagt, jeg takler ikke jobbe i butikk. Bare tanken på det gir meg vondt i magen. Jeg sliter med å smile også, når vi først er i gang. Jeg får seriøst vondt i hele ansiktet og halsen hver gang jeg prøver å smile. Jeg kan fortsette i det lange og det breie med "unnskyldningene" mine, tror jeg har lagt ut om de her noen ganger før ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så hva er løsningen din da mann? trygde-bruker resten av livet eller leve på mamma og pappa? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Evig student til jeg finner ut av det. For øyeblikket lever jeg ikke på mamma og pappa, siden de mener jeg er stor gutt og får klare meg selv. Så først og fremst skal jeg få utdanninga mi, og så får vi ser hvor det går fra der. Hadde en ganske grei jobb for noen år siden, puncha visittkort for noen oljefolk i Stavanger som hadde sånn feit messe. Da satt jeg i kjelleren til farmor og puncha info fra 5-6000 visittkort inn i en database for 140 kr timen. Var ganske greit. Hadde også en herlig jobb i arbeidsuka. Var med farmor og kjørte mat til eldre og syke. Fungerte fint det også. Dog, da er jeg avhengig av bil og lappen, og jeg får ikke kjøre opp enda, så ... Men da jeg jobba i IT ... Huff, jeg grudde meg hver jævla dag til å gå på jobb. Det være seg da jeg jobba i IT-avdelinga til det lokale sjukehuset og måtte opp å skru av og på PCer for tilbakestående leger og sparke igang printere for sekretærene, eller da jeg jobba på en skole i Trondhjem. Død og pine. Det var så mange dager jeg ikke klarte å møte opp. Bare ringte inn og sa jeg var sjuk alt for mye. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Altså. For å kommentere unnskyldningene dine, smurfen. De er fantastisk gode unnskyldninger, det er det jo. Å jobbe i butikk er ikke en god ide om mennesker skremmer livskiten ut av deg, men herregud. Det er ikke verre enn å faktisk jobbe med seg selv (selv om det faktisk kan være helt jævlig). Jeg var livredd mennesker, eller, jeg var livredd det å møte mennesker i noen annen sammenheng enn den jeg hadde hatt hele livet, altså skolen. Nå ser jeg ikke problemet, lenger. Man må faktisk bare jobbe med det. Og hvem har sagt du må i butikk? Finnes da flust av jobber der man ikke jobber med mennesker. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Lager-arbeid. Løsningen på alt! ------ Sitter og tar en pils. Nam. De står innerst i kjøleskapet så de er alltid så kalde at jeg får vondt i hjernen min Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Se hva jeg gjorde på jobb i dag. 200 jævla flasker. Heldigvis Cola Light. Endret 18. april 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://video.yahoo.com/watch/1202410 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Gah. Jeg finner ikke den episoden av Family Guy jeg leter etter : < Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvilken episode da, tøysegutt? Mye lettere om du bare spør med en gang, så slipper jeg å spørre deg om hvilken det gjelder. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 En eller annen episode hvor Peter skal prøve å lære Chris et eller annet eller noe, han prøver å lære ham å spise oreos, men Chris feiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg