Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi jeg er livredd mennesker og uten utdanning kommer man ikke langt i noe særlig annet arbeid. Ikke uten muskler til å lempe kasser for Linjegods heller. Kort sagt, jeg takler ikke jobbe i butikk. Bare tanken på det gir meg vondt i magen. Jeg sliter med å smile også, når vi først er i gang.

Jeg får seriøst vondt i hele ansiktet og halsen hver gang jeg prøver å smile.

Jeg kan fortsette i det lange og det breie med "unnskyldningene" mine, tror jeg har lagt ut om de her noen ganger før ...

Lenke til kommentar

Evig student til jeg finner ut av det.

For øyeblikket lever jeg ikke på mamma og pappa, siden de mener jeg er stor gutt og får klare meg selv.

Så først og fremst skal jeg få utdanninga mi, og så får vi ser hvor det går fra der.

Hadde en ganske grei jobb for noen år siden, puncha visittkort for noen oljefolk i Stavanger som hadde sånn feit messe.

Da satt jeg i kjelleren til farmor og puncha info fra 5-6000 visittkort inn i en database for 140 kr timen. Var ganske greit.

Hadde også en herlig jobb i arbeidsuka. Var med farmor og kjørte mat til eldre og syke. Fungerte fint det også. Dog, da er jeg avhengig av bil og lappen, og jeg får ikke kjøre opp enda, så ...

Men da jeg jobba i IT ... Huff, jeg grudde meg hver jævla dag til å gå på jobb.

Det være seg da jeg jobba i IT-avdelinga til det lokale sjukehuset og måtte opp å skru av og på PCer for tilbakestående leger og sparke igang printere for sekretærene, eller da jeg jobba på en skole i Trondhjem. Død og pine. Det var så mange dager jeg ikke klarte å møte opp. Bare ringte inn og sa jeg var sjuk alt for mye.

Lenke til kommentar

Altså. For å kommentere unnskyldningene dine, smurfen. De er fantastisk gode unnskyldninger, det er det jo. Å jobbe i butikk er ikke en god ide om mennesker skremmer livskiten ut av deg, men herregud. Det er ikke verre enn å faktisk jobbe med seg selv (selv om det faktisk kan være helt jævlig). Jeg var livredd mennesker, eller, jeg var livredd det å møte mennesker i noen annen sammenheng enn den jeg hadde hatt hele livet, altså skolen. Nå ser jeg ikke problemet, lenger. Man må faktisk bare jobbe med det. Og hvem har sagt du må i butikk? Finnes da flust av jobber der man ikke jobber med mennesker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...