chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg mater Nie med musikk, derav stillheten herfra. Hmrf. Silence is crap. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg mater Nie med musikk, derav stillheten herfra. Hmrf. Silence is crap. Pøh, Silence er en kongesang Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Pøh, Silence er en kongesang Sant nok. Randy Katana - In Silence (Ron van den Beuken Remix) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Pøh, Silence er en kongesang Sant nok. Randy Katana - In Silence (Ron van den Beuken Remix) Jeg tenkte mer på Delerium feat. Sara Mclachlan - Silence (Dj Tiësto In Search Of Sunrise Mix) Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 http://youtube.com/watch?v=Af6PeBpUu3c FOUND IT. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg tenkte mer på Delerium feat. Sara Mclachlan - Silence (Dj Tiësto In Search Of Sunrise Mix) Ich weiss, men den fra Randy Katana er også herlig . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så lite liv det var her i dag daO_o hva driver folk med? (sån bortsetfra å dele musikk:P) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Da var 6 stykk pitabrød med kjøttdeig, bacon, champignon, rødløk,purreløk,stekt løk,soltørkede tomater,salat og dressing spist. *klappe seg på vomma* Føler meg gravid XD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Så lite liv det var her i dag daO_o hva driver folk med? (sån bortsetfra å dele musikk:P) Ingenting med andre ord Jeg tror jeg skal legge til Nie på msn! Jeg er craaaazy! Endret 18. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 gjør det du;P bah, jeg kjeder meg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 gjør det du;P bah, jeg kjeder meg Det gjør jeg og! Sitter på diverse forum og trykkker oppdater . Eller, TV'en står på i bakgrunnen og musikk i forgrunnen. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så lite liv det var her i dag daO_o hva driver folk med? (sån bortsetfra å dele musikk:P) Jeg deler ikke musikk, jeg lette etter Rusty Cage-coveren de spilte i CSI på tirsdag. Og jeg fant den. 8D See above. /bitchslap meg selv for at jeg faktisk ikke hørte at var Johnny Cash. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Damn, jeg må skru opp en rullegardin før jeg legger meg også jeg. Det hadde jeg glemt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Okay, da har vi lært hvor viktig det er å spise om dagene. Spiser du ikke, har du ikke krefter til å holde ut en hel Motorpsycho-konsert og svimer av foran scenen og må gå hjem før den er ferdig fordi du ikke har mer krefter. Burde ikke gått hjem heller, burde påkosta meg taxi, men jeg var gira og sjangla hjemover ved elva. Holdt på å falle nedi flere ganger, bare plutselig fant jeg meg selv på kanten. Stappmørkt, hullete vei. Jadajada. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) lykke til=) huff jeg må møte til teknisk prøve kl halv ni i mårra"/ det er jo lørdag jo... på en annen side, brodern vekker meg sikkert i 7tida uansett. edit: høres ikke bra ut datasmurf"/ har aldri kommet så langt med meg, men man blir litt småsurrete av 5-6 dager nesten uten mat^^, Endret 18. april 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Teknisk prøve? Er slags prøve du skal ut på? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Vi mennesker klarer oss fint uten mat i noen dager... men vann... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 fylkesmønstring i UKM Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 oldboy, fullstendig klar over det. Jeg gikk ofte 2-3 dager i strekk uten å spise i fjor. Åt bare da jeg svimte av, men da var det stort sett for sent, så var det på'n igjen. Prøvde å spare penger. Ikke et sjakktrekk tror jeg ... Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 oldboy, fullstendig klar over det.Jeg gikk ofte 2-3 dager i strekk uten å spise i fjor. Åt bare da jeg svimte av, men da var det stort sett for sent, så var det på'n igjen. Prøvde å spare penger. Ikke et sjakktrekk tror jeg ... Hehe... Spare penger? Er mat virkelig så dyrt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg