chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ligge på ryggen, mørkt rom og åpne øyer og innimellom når du føler en bølge med søvn kommer får du kaste deg på! :!: Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg pleier å drikke litt vann og pusse tennene. Noen ganger hjelper det. Jeg har vann her Men er kjempetrøtt, så sovner nok snart Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Koooosemusikk Ser dere. Alle liker trance, de bare vet det ikke enda. Sjekk ut Binary Finary - 1998, Paul van Dyk - for an angel og Paul van Dyk - Nothing but you (norsk vokal lolol) Darude - Sandstorm, pensum Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dere må hjelpe meg. Jeg er helt tom for ideer. Jeg skal snakke 5 minutter om hva-som-helst i engelsk. Aner ikke hva jeg skal ha om. Ideer? HJEELP... Snakk om noe som interesserer deg? Går kjapt å snakke i 5-10 minutter dersom du faktisk vet hva du snakker om, og ikke har en likegyldig innstilling til det - som ofte er tilfelle med faglige emner, i alle fall i engelsk... Engelsk på videregående føltes mest som en videreføring av barneskolen. :| Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Koooosemusikk Ser dere. Alle liker trance, de bare vet det ikke enda. Sjekk ut Binary Finary - 1998, Paul van Dyk - for an angel og Paul van Dyk - Nothing but you (norsk vokal lolol) Darude - Sandstorm, pensum Sikker på at det ikke er musikkbiblioteket mitt du henter titlene fra? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Dere må hjelpe meg. Jeg er helt tom for ideer. Jeg skal snakke 5 minutter om hva-som-helst i engelsk. Aner ikke hva jeg skal ha om. Ideer? HJEELP... Har du noen hobby? Den geopolitiske situasjonen i Afganistan om USA invaderer Iran. Når. Vil jeg tro. Endret 18. april 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Forresten, Nie. ATB - 9PM, den må du ha hørt, sammen med Ayla - Ayla pt II. Du er en liten engel, du. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Når. Vil jeg tro. Jeg står ved mine ord om at det er et "hvis" eller "om". Tviler på at det skjer med det første. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Sikker på at det ikke er musikkbiblioteket mitt du henter titlene fra? Rimelig sikker. Dash Berlin - Till the Sky falls down (Dub) Delerium Ft. Sarah Mclachlan - Silence (DJ Tiësto's in Search of Sunrise mix) Nå gidder jeg ikke fremstå som en knøl og navngi fler sanger utifra min egen lille hukommelse. Ok da. Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto remix) Endret 18. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Forresten, Nie. ATB - 9PM, den må du ha hørt, sammen med Ayla - Ayla pt II. Du er en liten engel, du. Ayla pt. II må høres sammen med pt. I og pt. III. Tror jeg slo dem sammen til en fil en gang. *lete* Edit: Jepp, den var der ja Endret 18. april 2008 av Llandari Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Ayla pt. II må høres sammen med pt. I og pt. III.Tror jeg slo dem sammen til en fil en gang. *lete* Edit: Jepp, den var der ja Nesj da. De er fullt verdige som enkle sanger om du har riktig versjon. Selv sitter jeg (av en merkelig grunn ) på både diverse mixer av pt I inkludert DJ Taucher (en del av Ayla) sin mix og Extended mix av pt II . Alex Barlett feat. Anthya - Touch the Sun (Duende Dub remix) Gleder meg til morradagen . Fine billettene! Endret 18. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Edit: Jepp, den var der ja Lyst å dele? =D Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg står ved mine ord om at det er et "hvis" eller "om". Tviler på at det skjer med det første. Israel prøver så godt de kan å gjøre den eventuelle invasjonen av Iran til en selvoppfyllende profeti. "USA PLANLEGGER Å BOMBE DERE 8D HELT SANT VI VET DET" De oppnådde dog ikke helt den ønskede effekten. Selv støtter jeg en nuke and pave-policy for hele midtøsten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Selv støtter jeg en nuke and pave-policy for hele midtøsten.Det hadde gjort seg at de bygde verdens største drive-in macdonalds der i stedet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Selv støtter jeg en nuke and pave-policy for hele midtøsten.Det hadde gjort seg at de bygde verdens største drive-in macdonalds der i stedet. Halalburger? A student meets Einstein in a train. Upon meeting such a great scientist, the student gets very nervous and says: "Excuse me, does Boston stop in this train?" Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Selv støtter jeg en nuke and pave-policy for hele midtøsten.Det hadde gjort seg at de bygde verdens største drive-in macdonalds der i stedet. Eventuelt et internasjonalt operahus. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Får komme meg tilbake til Azeroth, kos dere pusene mine! =D Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det ble stille her. Så jeg tror jeg sier god natt Ha en fin natt, alle sammen! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg mater Nie med musikk, derav stillheten herfra. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jaaaa, Llandari er en engel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg