Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Men jeg vil jo heller bli sugd. 2 bad 4 U Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har ikke lyst til å slutte helt med MMORPG. Jeg koser meg når jeg er avhengig. Da ser jeg ingen grunn til å slutte. Så ikke slutt med WoW =( Jeg gikk plutselig ekstremt lei av wow. Spesielt etter jeg kom til 70. Da følte jeg at det ikke var noe mer å gjøre. Gleder meg til å utforske Hyberia i AoC. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 At du suger? For alle suger Men jeg vil jo heller bli sugd. Jeg satt bare å venta på den kommentaren der.. XD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Du har altså ikke slutta me dopet. Du har bare skifta dop? Substitutt vet du. Atom 1: What is the area of a circle Atom 2: Pi R square Atom 1: Pi are not square, Pie are round! Atom 2: Are you sure? Atom 1: I'm positive Haha, den skjønte til og med jeg! Endret 18. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, det gjør jeg. Misunnelig? Nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg satt bare å venta på den kommentaren der.. XDJeg kan jo ikke skuffe hehe Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har så bak mål bra musikksmak. Og Chokkeeeeeeeeeee. *puse på* Du har ikke noen gode sommerlåter på lager, vel? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg har så bak mål bra musikksmak. Og Chokkeeeeeeeeeee. *puse på* Du har ikke noen gode sommerlåter på lager, vel? Solarstone & Alucard - Late summer Fields (Solarstone deeper dub). Solarstone - Rain stars etarnal (Agnelli & Nelson remix) Leon Bolier - Summernight Confessions (riktignok et år gammel, men what the heck, who cares?) Og generelt alt man finner på In Search of Sunrise 6 1. "Steve Forte Rio - A New Dawn" 2. "Nic Chagall - What You Need (NC's In Love With Prog Mix)" 3. "Marc Marzenit - Trozitos de Navidad (Primavera Remix)" 4. "John Dahlbäck - Don't Speak" 5. "Deadmau5 - Arguru" 6. "First State featuring Anita Kelsey - Falling" 7. "Jonas Steur featuring Jennifer Rene - Fall To Pieces" 8. "JES - Imagination (Tiësto Remix)" 9. "Tom Cloud - Mercury Room" 10. "Marcus Schossow - Chase My Rabbit" 11. "Maor Levi - Reflect" 12. "Progression - Different Day, Different Light" 13. "Jedidja - Dancing Water" 14. "D'Alt Vila - Breathing" 1. "Es Vedrá -Hacienda" 2. "Glenn Morrison - Contact" 3. "Andy Duguid featuring Leah - Don't Belong" 4. "Solaris Heights - Vice (Sydenham Dub)" 5. "Global Experience - Madras" 6. "Leonid Rudenko - Summerfish (Scandall Sunset On Ibiza Mix)" 7. "Clear View featuring Jessica - Tell Me" 8. "The Veil Kings - Searching For Truth" 9. "Ohmna - The Sun'll Shine (Sunrise Mix)" 10. "Moonbeam - See The Difference Inside (Inside Mix)" 11. "Allure featuring Julie Thompson - Somewhere Inside of Me" 12. "Taxigirl - High Glow" 13. "Reeves featuring Alanah - Lonely" 14. "Imogen Heap - Hide & Seek (Tiësto's In Search Of Sunrise Remix)" Go lazyness. Endret 18. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ooooi. O_O PCen min skal få lov å jobbe litt, altså. Wooow. Takker så meget. *neie pent til Chokke* Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dere må hjelpe meg. Jeg er helt tom for ideer. Jeg skal snakke 5 minutter om hva-som-helst i engelsk. Aner ikke hva jeg skal ha om. Ideer? HJEELP... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Nytt tema plx. =) edit, glemte å oppdatere siden.. sorry. Endret 18. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Knewt: KAKE sa jeg jo! Du bare hører ikke på meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dere må hjelpe meg. Jeg er helt tom for ideer. Jeg skal snakke 5 minutter om hva-som-helst i engelsk. Aner ikke hva jeg skal ha om. Ideer? HJEELP... Den geopolitiske situasjonen i Afganistan om USA invaderer Iran. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg er kvalm Akkurat nå som jeg skal sove Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Dere må hjelpe meg. Jeg er helt tom for ideer. Jeg skal snakke 5 minutter om hva-som-helst i engelsk. Aner ikke hva jeg skal ha om. Ideer? HJEELP... Johnny was a chemist's son, but johnny is no more. What johnny thought was H2O Was H2SO4. Farlige stoffer! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg er kvalm Akkurat nå som jeg skal sove Det går over så fort du sovner. Har dessverre ikke noen mirakelkur :-/ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Forresten, Nie. ATB - 9PM, den må du ha hørt, sammen med Ayla - Ayla pt II. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det går over så fort du sovner. Har dessverre ikke noen mirakelkur :-/ Jeg ser egentlig mer på det som et problem frem til jeg sovner Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Forresten, Nie. ATB - 9PM, den må du ha hørt, sammen med Ayla - Ayla pt II. Koooosemusikk Det går over så fort du sovner. Har dessverre ikke noen mirakelkur :-/ Jeg ser egentlig mer på det som et problem frem til jeg sovner Jeg pleier å drikke litt vann og pusse tennene. Noen ganger hjelper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg