Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Misogyni? Hva er det fornoe? Nå føler jeg meg dum :p

http://en.wikipedia.org/wiki/Misogyny

Det er ikke bare et fancy ord, det er også det vitenskapelige og patologiske begrepet.

8D

Ellers hadde jeg en forfriskende dialog i natt som jeg håper andre enn meg også synes er morsom:

Do you also believe that a conjoined twin whose twin will die if they are separated has the right to unilaterally remove the other twin?

If he or she can muster the balls to bring out the hacksaw and git choppy, then by all means.

Oh god Lichthammer.

“git choppy”?

I know it is wrong but I cannot stop laughing.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Et fancy ord for å misslike kvinner.

Hvorfor sier man ikke bare misslike kvinner da? Det er så mye lettere :p

Hvis man bruker fremmedord virker man jo vellartikulert og kanskje også mer voksen, det vet jo alle.. Selv fant jeg alltid fire-fem avanserte ord i ordboken før jeg skrev engelsk-stiler på ungdomsskolen, for deretter å flette dem inn i teksten. Det gjorde underverker.
Lenke til kommentar
Hvis man bruker fremmedord virker man jo vellartikulert og kanskje også mer voksen, det vet jo alle.. Selv fant jeg alltid fire-fem avanserte ord i ordboken før jeg skrev engelsk-stiler på ungdomsskolen, for deretter å flette dem inn i teksten. Det gjorde underverker.

Jeg tar bare på meg brillene, så ser jeg både voksen og intelligent ut. Må bare huske å holde kjeft :p

Lenke til kommentar
Jeg tar bare på meg brillene, så ser jeg både voksen og intelligent ut. Må bare huske å holde kjeft :p
Jeg pleier å late som jeg har peiling, det funker det også.

Edit:

Ja det er stusselig å lese på forumet om dagen. Hvis man ønsker å dele erfaringer etc er det ingenting å hente her lengre. Da forsvinner folk til bedre forum. HW.no blir til slutt innholdsmessig lik kvinner.no
Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Nora, hva vil du ha? En teddybjørn med kniv som jeg egentlig hadde tenkt å gi til Kibs, men som jeg der og da ikke hadde penger til? :p

Nei, en teddy med kniv er skummelt :ohmy: Kan ikke ha sånne ting, da blir jeg bare redd.

Jeg pleier å late som jeg har peiling, det funker det også.

Jeg gjør det iblant også, men er lettere med brillene..

Lenke til kommentar

Det er bedre å holde kjeft og la folk tro at man er en idiot, enn å åpne kjeften og bevise det.

Tar tid å handle når man blir "hengende igjen etter kjeften". Brukte sikkert en time i musikksjappa. Uten å kjøpe noe :p (En venn av meg som driver den da, så jeg er unnskyldt)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...