Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Et fancy ord for å misslike kvinner. Hvorfor sier man ikke bare misslike kvinner da? Det er så mye lettere Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Misogyni? Hva er det fornoe? Nå føler jeg meg dum http://en.wikipedia.org/wiki/Misogyny Det er ikke bare et fancy ord, det er også det vitenskapelige og patologiske begrepet. 8D Ellers hadde jeg en forfriskende dialog i natt som jeg håper andre enn meg også synes er morsom: Do you also believe that a conjoined twin whose twin will die if they are separated has the right to unilaterally remove the other twin? If he or she can muster the balls to bring out the hacksaw and git choppy, then by all means. Oh god Lichthammer. “git choppy”? I know it is wrong but I cannot stop laughing. Endret 18. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Et fancy ord for å misslike kvinner. Hvorfor sier man ikke bare misslike kvinner da? Det er så mye lettere Hvis man bruker fremmedord virker man jo vellartikulert og kanskje også mer voksen, det vet jo alle.. Selv fant jeg alltid fire-fem avanserte ord i ordboken før jeg skrev engelsk-stiler på ungdomsskolen, for deretter å flette dem inn i teksten. Det gjorde underverker. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvis man bruker fremmedord virker man jo vellartikulert og kanskje også mer voksen, det vet jo alle.. Selv fant jeg alltid fire-fem avanserte ord i ordboken før jeg skrev engelsk-stiler på ungdomsskolen, for deretter å flette dem inn i teksten. Det gjorde underverker. Jeg tar bare på meg brillene, så ser jeg både voksen og intelligent ut. Må bare huske å holde kjeft Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg kan bruke penger på deg, Nora Har du noen penger å bruke på meg da? Jeg har satt av tusen spenn til lyst og moro denne måneden og har brukt 12$ på så joda, det skulle jeg mene Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg har satt av tusen spenn til lyst og moro denne måneden og har brukt 12$ på så joda, det skulle jeg mene Hehe Men jeg vil jo bare ha en bursdagsgave... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Pewpew, Oslo idag! Jeg gleder meg. Hva skal DERE i helga? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Pewpew, Oslo idag! Jeg gleder meg. Hva skal DERE i helga? Party party! Under the sun! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Pewpew, Oslo idag! Jeg gleder meg. Hva skal DERE i helga? Motorpsycho-konsert om noen timer ^^ Nora, hva vil du ha? En teddybjørn med kniv som jeg egentlig hadde tenkt å gi til Kibs, men som jeg der og da ikke hadde penger til? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Jeg tar bare på meg brillene, så ser jeg både voksen og intelligent ut. Må bare huske å holde kjeft Jeg pleier å late som jeg har peiling, det funker det også. Edit: Ja det er stusselig å lese på forumet om dagen. Hvis man ønsker å dele erfaringer etc er det ingenting å hente her lengre. Da forsvinner folk til bedre forum. HW.no blir til slutt innholdsmessig lik kvinner.no Endret 18. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nora, hva vil du ha? En teddybjørn med kniv som jeg egentlig hadde tenkt å gi til Kibs, men som jeg der og da ikke hadde penger til? Nei, en teddy med kniv er skummelt Kan ikke ha sånne ting, da blir jeg bare redd. Jeg pleier å late som jeg har peiling, det funker det også. Jeg gjør det iblant også, men er lettere med brillene.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Da er jeg back fra å skate i eidsvoll har skrubbsår her og der, men det gjør ikkeno. klarte å ollie høyt et par ganger også faila jeg på å droppe fra små rampegreier Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det er bedre å holde kjeft og la folk tro at man er en idiot, enn å åpne kjeften og bevise det. Tar tid å handle når man blir "hengende igjen etter kjeften". Brukte sikkert en time i musikksjappa. Uten å kjøpe noe (En venn av meg som driver den da, så jeg er unnskyldt) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 *vente til klokken blir 8* Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 *vente til klokken blir 8* Hva skjer klokka 8? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei hei, tøser! =D Hei =) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 DET ER HEEELG! Det er helg helg helg HEEEEEEELLLLG! Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 WOHO! Da blir det No Country for Old Men Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Den var litt bra, men sugen slutt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg