Liberalistiske Samebror Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) totalt 14 på meg, alle stod cirka to uker hver Endret 18. april 2008 av samebror Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg får ikke lov til å gå ut i dag siden jeg var hjemme på skolen i dag. Får heller ikke lov til å dra på trening. Kan styrketrening med manualer og apparater være skadelig når man er forkjøla? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så mye bedre det er med internsnakk om en skolekantine! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg får ikke lov til å gå ut i dag siden jeg var hjemme på skolen i dag. Får heller ikke lov til å dra på trening. Kan styrketrening med manualer og apparater være skadelig når man er forkjøla?Hvis du er frisk nok til å trene så var du strengt tatt frisk nok til å gå på skole imo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg trenger en rullegardin til soverommet. Begynner å bli lyst om morgenen. *poffe på butikken* Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så mye bedre det er med internsnakk om en skolekantine! Utnytter sjansen nå siden jeg regner med at det kommer til bli omtrent en mil mellom oss resten av kvelden Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg får ikke lov til å gå ut i dag siden jeg var hjemme på skolen i dag. Får heller ikke lov til å dra på trening. Kan styrketrening med manualer og apparater være skadelig når man er forkjøla?Hvis du er frisk nok til å trene så var du strengt tatt frisk nok til å gå på skole imo Jeg er egentlig ikke frisk nok til noen av delene, men jeg får så dårlig samvittighet når jeg ikke trener. Har ikke trent hele denne uka pga. muntlig tentamen, sykdom og fordi jeg ville se film med kompiser. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Utnytter sjansen nå siden jeg regner med at det kommer til bli omtrent en mil mellom oss resten av kvelden Og msn er for tards? Ikke at det foregår så mye ellers, but still Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg vil ikke møte foreldrene til kjæresten. ._. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Gah, hva er det med musikere å bruke lang tid? Vi skulle intervjue klokka to. Vi intervjua for en halv time siden. Det er forferdelig mye dødtid i student-TV-bransjen Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kredittkortet mitt virker. Og Assassin's Creed er morsomt. Hurra^2. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Kredittkortet mitt virker. Og Assassin's Creed er morsomt. Hurra^2. Ble det ikke noen gave på meg? Endret 18. april 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kredittkortet mitt virker. Og Assassin's Creed er morsomt. Hurra^2. Vil fortsatt si at meg er et bedre kjøp. Vi kan gjøre det i utlandet så blir'u bura inn i 6 måneder! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Kredittkortet mitt virker. Og Assassin's Creed er morsomt. Hurra^2. Ble det ikke noen gave på meg? Hah. Nei. Hva ville vel folk trodd om meg, dersom jeg sendte gaver at random til småtøser på andre siden av landet? 8D Endret 18. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hah. Nei. Hva ville vel folk trodd om meg, dersom jeg sendte gaver at random til småtøser på andre siden av landet? 8D Kaller du meg tøs? Og ikke bry deg om hva andre sier Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg kaller alle av hunkjønn som er yngre enn meg for (små)tøser. ... Jeg tror det begynte som en intern vits for å irritere en, uh, småtøs. Også bare. IT SPIRALLED OUT OF CUNTRALL. Og nå beskylder alle meg for misogyni. Kan du forstå det!? :| Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg kaller alle av hunkjønn som er yngre enn meg for (små)tøser. ... Jeg tror det begynte som en intern vits for å irritere en, uh, småtøs. Også bare. IT SPIRALLED OUT OF CUNTRALL. Og nå beskylder alle meg for misogyni. Kan du forstå det!? :| Misogyni? Hva er det fornoe? Nå føler jeg meg dum Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg kan bruke penger på deg, Nora Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg kan bruke penger på deg, Nora Har du noen penger å bruke på meg da? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Misogyni? Hva er det fornoe? Nå føler jeg meg dum Et fancy ord for å misslike kvinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg