Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får ikke lov til å gå ut i dag siden jeg var hjemme på skolen i dag. Får heller ikke lov til å dra på trening. Kan styrketrening med manualer og apparater være skadelig når man er forkjøla?
Hvis du er frisk nok til å trene så var du strengt tatt frisk nok til å gå på skole imo :shrug:
Lenke til kommentar
Jeg får ikke lov til å gå ut i dag siden jeg var hjemme på skolen i dag. Får heller ikke lov til å dra på trening. Kan styrketrening med manualer og apparater være skadelig når man er forkjøla?
Hvis du er frisk nok til å trene så var du strengt tatt frisk nok til å gå på skole imo :shrug:

Jeg er egentlig ikke frisk nok til noen av delene, men jeg får så dårlig samvittighet når jeg ikke trener. Har ikke trent hele denne uka pga. muntlig tentamen, sykdom og fordi jeg ville se film med kompiser.

Lenke til kommentar
Kredittkortet mitt virker. Og Assassin's Creed er morsomt. Hurra^2.

Ble det ikke noen gave på meg? :cry:

Hah. Nei. Hva ville vel folk trodd om meg, dersom jeg sendte gaver at random til småtøser på andre siden av landet? 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg kaller alle av hunkjønn som er yngre enn meg for (små)tøser.

... Jeg tror det begynte som en intern vits for å irritere en, uh, småtøs. Også bare. IT SPIRALLED OUT OF CUNTRALL. Og nå beskylder alle meg for misogyni. Kan du forstå det!? :|

Lenke til kommentar
Jeg kaller alle av hunkjønn som er yngre enn meg for (små)tøser.

... Jeg tror det begynte som en intern vits for å irritere en, uh, småtøs. Også bare. IT SPIRALLED OUT OF CUNTRALL. Og nå beskylder alle meg for misogyni. Kan du forstå det!? :|

Misogyni? Hva er det fornoe? Nå føler jeg meg dum :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...