Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, tenkte mest på øret.

Kanskje til og med munnen.. Men det blir å dra det for langt, for det kan minne om oral sex, og slike perversiteter vil jeg ha meg frabedt.

Grensen mellom å spise en banan og å faktisk utføre seksuelle aktiviteter på en frukt er forsvinnende liten. Ihvertfall når man har slike fyldige lepper som meg. Har fått svi for det ved alt for mange annledninger. Derfor holder jeg meg til sitrusfrukter, slik at når jeg ubevist begynner å gå for langt begynner leppene og riste og jeg vet at det er på tide med moderasjon.
Lenke til kommentar
Rebelsk? Jeg trør utenfor og så har jeg en egen plass for sneipene mine som er avstengt og lukter ikke og blir tømt med jevne mellomrom. Er ikke snakk om å være rebelsk, det er snakk om å respektere andre sine valg og livsstil.

Det er jo akkurat det vi også gjør, vi respekterer foreldrene våre's så begynner du å mase om at vi må høre på de og ikke kan ta våre egne valg osv.

Jeg mente det motsatte din nisse...at foresatte respekterer barn ("barn på 18 år++") sin livstil.

Ordla meg litt feil perhaps når jeg ser hva jeg egentlig skrev i ettertid.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Jeg mente det motsatte din nisse...at foresatte respekterer barn ("barn på 18 år++") sin livstil.

Ordla meg litt feil perhaps når jeg ser hva jeg egentlig skrev i ettertid.

Omg, gidd å svar nå da, jeg har helt glemt hva vi diskuterte og klarer ikke å sitte meg inn i det igjen, gidder ikke heller, la oss heller bare være venner og sammenligne utstyr :)

Ja, du ordla deg helt feil, jeg vant den diskusjonen :whistle:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Omg, gidd å svar nå da, jeg har helt glemt hva vi diskuterte og klarer ikke å sitte meg inn i det igjen, gidder ikke heller, la oss heller bare være venner og sammenligne utstyr :)
Ta deg heller en "grow up" pille og hold hentai-snakket ditt. Er uhyre kjedelig dag ut og dag inn.
Lenke til kommentar
What? Runka han mens du så på eller noe?

Nah, vi har ikke fått belønning for jobben vi gjorde mens de som var i kantinestyret i fjor var i et såkalt "evalueringsmøtet" som besto av og spise pizza, ha festleker og se på film, itillegg har de i kantinen fått all æren nesten for det gode miljøet vi har på skolen, mens vi som jobbet bare med miljøet gjennom og ha tilgjengelige aktiviteter har ikke fått så mye en liten bit med ære.

Jeg og ei som er litt småheit skal samle sammen de som var med og ha midttimeaktiviteter og skal få miljøarbeideren ut på glattisen og sørge for at vi får noe ut av han

Lenke til kommentar
What? Runka han mens du så på eller noe?

Nah, vi har ikke fått belønning for jobben vi gjorde mens de som var i kantinestyret i fjor var i et såkalt "evalueringsmøtet" som besto av og spise pizza, ha festleker og se på film, itillegg har de i kantinen fått all æren nesten for det gode miljøet vi har på skolen, mens vi som jobbet bare med miljøet gjennom og ha tilgjengelige aktiviteter har ikke fått så mye en liten bit med ære.

Jeg og ei som er litt småheit skal samle sammen de som var med og ha midttimeaktiviteter og skal få miljøarbeideren ut på glattisen og sørge for at vi får noe ut av han

Jeg syns vi fortjente den pizzaen

Lenke til kommentar
Ta deg heller en "grow up" pille og hold hentai-snakket ditt. Er uhyre kjedelig dag ut og dag inn.
Så du vil at jeg skal forandre hele mine være måte bare pga du syns det er kjedelig?

Trokke det du.

Jeg sier det ikke fordi jeg syns det er kjedelig men fordi en ganske god del av de som er her i denne tråden syns det er kjedelig. Det er greit i små doser men når det blir det eneste diskusjonstemaet så blir det for mye mann.

Må du på død og liv prate om sex, tiss og bais så kan du ta det i sex/helse delen.

Lenke til kommentar
Jeg syns vi fortjente den pizzaen

Jeg sier ikke at dere ikke fortjente den, jeg sier at det er urettferdig at vi som drev av med midttimeaktivitetene ikke har fått noe, dessuten mener jeg og ha hørt at allt du gjorde var og henge opp en plakat :whistle:

rettelse tre plakater og bestille varer med Thomas etterhvert

enig med CC her, vi ble faktisk lovet å få noe for å gjøre det, men gjorde vi det neida... Mens dere som ikke hadde blitt lovet noe fikk noe, dette er utrolig urettferdig

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...