danno_O Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jaja, der er jeg kvitt alt ulovelig. Bare vente å se hva de finner på mobilen, og kontaktene mine. Nerver som faen nå, 2 saker mot meg samtidig, faen. Skjønner ikke hvordan du har klart å rote deg bort i noe sånt. :/ Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jaja, der er jeg kvitt alt ulovelig. Bare vente å se hva de finner på mobilen, og kontaktene mine. Nerver som faen nå, 2 saker mot meg samtidig, faen. Har du myrdet nabokatten? det var det første som slo meg å egneltig Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Burde jeg bytte ut Z med S i nicket mitt? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Burde jeg bytte ut Z med S i nicket mitt? Nei. Z-en er et varemerke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har du smakt Friele Café Noir? Å herregud, for en kaffe. Siktet du til meg; ta en titt i snustråden og sjekk.Siktet du til Eplefe: you fail, hun er en jente. Er ikke født jente... Mmmmokei. Neeei, skal smake den snart. Men jo, jeg er nok født jente. Men jeg tror jeg hadde vært en fantastisk transe om jeg hadde vært født gutt. (Ja. Jeg tenker på sånne ting.) Takk som forstår. Har funnet min te allerede og prøver å finne ut hvor jeg kan kjøpe den. Er "din te" posete? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892338&hl= Jeg tror fremdeles du trenger å smake uposete. Er ikke født jente... Er du født som pandabjørn eller burugle? Pandabjørnkattungevalp. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lurvefranzen>Lurvefransen Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke et skautroll, altså? TULLEER. Men jeg er enig i at løste er veldig godt. Har en gul boks med Twinings stående. Blir vel en etter middag når jeg skal waste livet mitt foran PCen, nærmere sagt med World of Warcraft. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jaja, der er jeg kvitt alt ulovelig. Bare vente å se hva de finner på mobilen, og kontaktene mine. Nerver som faen nå, 2 saker mot meg samtidig, faen. Skjønner ikke hvordan du har klart å rote deg bort i noe sånt. :/ Ikke ta alt for god fisk nå da. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke ta alt for god fisk nå da. <--- god fisk. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke ta alt for god fisk nå da. <--- god fisk. Gullkorn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke et skautroll, altså? TULLEER. Men jeg er enig i at løste er veldig godt. Har en gul boks med Twinings stående. Blir vel en etter middag når jeg skal waste livet mitt foran PCen, nærmere sagt med World of Warcraft. skautroll, hulder.. Mye det samme. Eller. Hulder går som jente, sant? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Takk som forstår. Har funnet min te allerede og prøver å finne ut hvor jeg kan kjøpe den. Er "din te" posete? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=892338&hl= Jeg tror fremdeles du trenger å smake uposete. Noe å anbefale? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gullkorn. Høhø. Tjaa... Ikke bytt ut Z'en forresten. Det gjør seg bra slik det er! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke et skautroll, altså? TULLEER. Men jeg er enig i at løste er veldig godt. Har en gul boks med Twinings stående. Blir vel en etter middag når jeg skal waste livet mitt foran PCen, nærmere sagt med World of Warcraft. skautroll, hulder.. Mye det samme. Eller. Hulder går som jente, sant? En jente med hale. Kanskje en uren en også, siden Huldra bor i skogen uten strøm n' shit. Herregud. Utdrag fra naturfagboken: "Prosessen kalles fisjon, eller kjernespalting. I dag skriver vi prosessen slik: *SYK FORMEL*. Det samlede antallet nøytroner og protoner er det samme son før og etter delingen. Når den tunge urankjernen blir spaltet, blir det også frigjort energi. Energien fører til at kjernene og nøytronene som blir dannet, får stor fart." Skyt meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skyt meg. *pang* I shoot you! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noe å anbefale? Rooisbus strawberry and cream. Egentlig. Så lenge det er oolong, roibus, svart te og lukten appellerer til deg, er det verdt å prøve. Fikk selv "Jamaican Dream" i går, så skal smake den. Må bare orke å reise meg først. xD En jente med hale. Kanskje en uren en også, siden Huldra bor i skogen uten strøm n' shit. Halen detter av når du mister jomfrudommen din ELLER når du fyller seksten. Ooog vi har faktisk flyttet til mer urbane strøk i det siste. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har en meget spesiell en stående i skapet, "Kose Te". Inneholder visst 123213 forskjellige blomster, 5435 urter og vanilje. Ser mer ut som en jungel enn en pose med te. Skyt meg. I KILL you! Han er ikke så morsom. Takk forresten. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 og scrapbook er hvafornoe?? Godt spørsmål! Jeg vet ikke hvordan jeg skal lage den, men temaet er safari. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hmm. Nå har jeg fri til torsdag og ingenting å gjøre før lørdag kveld. WoW + X-Files eller WoW + surfing? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg