j-- Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Hadde jeg begynt å røyke nå er baren vært 3 meter fra rommet mitt. Kos tanke, egentlig ^___^ Kommer Jonas Hilde til å sitte 8 timer på tog etterpå, og se mer eller mindre hele s3 av The Wire? Veldig mulig. Endret 18. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Vel, jeg smuger forstatt i en alder av 27 år - da foreldrene mine er helt psykotiske. Hehe, kult Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hopper smurfen i dusjen nå, en time senere enn planlagt? Jepp jepp jepp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Rebelsk? Jeg trør utenfor og så har jeg en egen plass for sneipene mine som er avstengt og lukter ikke og blir tømt med jevne mellomrom. Er ikke snakk om å være rebelsk, det er snakk om å respektere andre sine valg og livsstil. FAEN! Nå må jeg ut å ta meg en røyk! DAMN YOU ALL TO HELL! =((( Endret 18. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ja, synes du ikke DSP? Jeg føler meg som en liten drittunge jeg, men nå bor ikke jeg hjemme hos mor eller far, så de timene jeg eventuelt er på besøk så klarer jeg å holde meg. :S Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Rebelsk? Jeg trør utenfor og så har jeg en egen plass for sneipene mine som er avstengt og lukter ikke og blir tømt med jevne mellomrom. Er ikke snakk om å være rebelsk, det er snakk om å respektere andre sine valg og livsstil. Det er jo akkurat det vi også gjør, vi respekterer foreldrene våre's så begynner du å mase om at vi må høre på de og ikke kan ta våre egne valg osv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det verste er at når jeg først er hjemme, så er det oftest for noen dager - ei ukes tid, og da er det alltid like pes å velge om man skal gå ut i skauen og røyke eller bare gi faen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Da var man blitt avfotografert i dag og fått skiftet og sånn. Håret mitt ble fuktet, så nå er det helt fucket, og jeg vil barbere meg. x) Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bil får jeg av pappa så det er ikke noe stress. Jeg skal bare ha et leketøy.. Tenkte kanskje en R6 også, har litt lyst på r sykkel, men jeg vet ikke. Du får en bil av faren din? Jaja.. Litt av et liv Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Du får en bil av faren din?Jaja.. Litt av et liv Jeg har fått 2. Ikke noe sånn dyrt og fancy noe, men en helt grei bruksbil. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kommer Jonas Hilde til å sitte 8 timer på tog etterpå, og se mer eller mindre hele s3 av The Wire? Veldig mulig. Etter S2 synes jeg S3 var litt sånn... Kjedelig. :| Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kommer Jonas Hilde til å sitte 8 timer på tog etterpå, og se mer eller mindre hele s3 av The Wire? Veldig mulig. Etter S2 synes jeg S3 var litt sånn... Kjedelig. :| Yay, så fint.. Meh =/ Får vel slenge med Lost eller noe sånt også. Kan jo begynne å se på det ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ikke se videre enn sesong 1, det suger basically etter det. xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Flere som sier det. En annen "filmgal" kamerat av meg lovpriser fortsatt serien. Får se 1. sesong, og bestemme meg etter det Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hallo. Da sitter jeg her igjen. Har egentlig matte Kan noen løse noen oppgaver for meg? (Matte) Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ikke se videre enn sesong 1, det suger basically etter det. xD Hvis det er Lost du snakker om så tar du skammelig feil! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det gjør jeg ikke, jeg har da øyne i skallen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Min nåværende bil, som jeg fikk av pappa. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Paala humpet på Martin på det panseret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg