Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vent, vent , vent. Du er tyve og må spørre foreldrene din om lov før du kan gå til innkjøp av en moped (eller lettmotorsykkel eller hva det nå enn er)?

Yamaha R1 er en 1000cc motorsykkel med 150 hk på bakhjulet så nei.. Er ikke noe lettsykkel :p

Den KTM'n jeg viste bilde av er 625cc og rundt 60 hk, jeg skal bare ha noe jeg kan putre rundt på i sommer istedenfor bil, blir så kjedelig i lengda.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Skarstad: Du er ikke alene om å finne akkurat det der, veldig rart. Kanskje DSP egentlig er tilbakestående og ikke har lov til å ha egen økonomi? ;)

Red.: Det var ment som en spøk, hvis noen skulle være i tvil. Slenger med ett lite blunkesmil for å fjerne tvilen.

Endret av Quayle
Lenke til kommentar
Som leder meg til et annet spørsmål: du er tyve år, har 130 000 til 200 000 kroner du har råd til å bruke på motorsykkel og du må spørre foreldrene dine om lov?

Jeg har bare strenger foreldre, pengene kommer fra lån, i og med at jeg har fast jobb så er det ikke noe problem å få lån! Jihu! :D

Dessuten trenger man ikke å bruke 130.000++ på motorsykkel, får fin motorsykkel til 60.000-70.000

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Du har strenge foreldre? Du vet at du i følge norsk lov er myndig fra den dagen du fyller 18 år. Det betyr at du fra den dagen kan gjøre egne valg og bestemme over deg selv, uten at foreldrene dine har ett ord de skulle sagt. :D
...med unntak når det er snakk om arv...
Lenke til kommentar

Modern nekter meg å røyke inne (forståelig), hu vil ikke ha sneiper på tomta eller røyklukt på tomta og sier at om jeg skal røyke, så vil hu ikke se verken meg, røyken fra siggen eller noe som helst og da er det bare å tråkke på måfå inn i skauen til man er helt sikker på at hu mor ikke ser noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...