Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Oooh, lønninga kommer i dag. Trenger det sårt. Fikk fin melding på mobilen på morgenen om at Netcom skulle stenge abonnementet mitt om jeg ikke betalte siste faktura i dag :wee:

Morgen. Nie ^_^

YES, DEN ER KOMMET! YAYAYA! *betale regning, og lete etter Røyksopp - What Else Is There?-vinyl på ebay*

Endret av Hilde88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oooh, lønninga kommer i dag. Trenger det sårt. Fikk fin melding på mobilen på morgenen om at Netcom skulle stenge abonnementet mitt om jeg ikke betalte siste faktura i dag :wee:

Morgen. Nie ^_^

YES, DEN ER KOMMET! YAYAYA! *betale regning, og lete etter Røyksopp - What Else Is There?-vinyl på ebay*

Skift abonnoement, do it! Netcom suger. Mhm. Jeg skal så jævlig skifte til sommeren. x)

God morgen, ja. ^^

Og hva kom? Den rare greia du bestilte?

Lenke til kommentar
Begynner å bli 2-3 timer siden det.

Tror jeg skal ta meg en røyk og snoke litt i skapene hva jeg har av mat.

Nettopp, altså. Og frokost hørtes ut som en god ide. Men jeg tror jeg skal løpe til bussen, gitt. Eventuelt finne ut når den går og hvor for sen jeg blir. x)
Lenke til kommentar
Skift abonnoement, do it! Netcom suger. Mhm. Jeg skal så jævlig skifte til sommeren. x)

God morgen, ja. ^^

Og hva kom? Den rare greia du bestilte?

Øhm, lønninga vel? :p

Tror jeg må bytte fra netcom. Er ikke låst til de lenger, og betalte nå 900,- til de for to måneders bruk. Eneste jeg egentlig trenger er en maksgrense for hva det koster per døgn med dataoverføring.

Lenke til kommentar
Åsså slipper man å bruke masse penger på shampo, balsam og annet hårstasj. Ikke minst så øker sexappealen betraktelig for en mann som har vett til å ha kort hår. :D

Nå er jeg bare nødt til å se rart på deg. oO

Langt hår skiller seg ut i en mengde, og er noe i alle fall jeg må snu meg og se etter. Kort hår er sånn. 40 av 42. Eller noe. xD

Oi! Busstid!

Tytast, DNFK! PIZ OT! xD

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...