j-- Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Oooh, lønninga kommer i dag. Trenger det sårt. Fikk fin melding på mobilen på morgenen om at Netcom skulle stenge abonnementet mitt om jeg ikke betalte siste faktura i dag Morgen. Nie ^_^ YES, DEN ER KOMMET! YAYAYA! *betale regning, og lete etter Røyksopp - What Else Is There?-vinyl på ebay* Endret 18. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Oooh, lønninga kommer i dag. Trenger det sårt. Fikk fin melding på mobilen på morgenen om at Netcom skulle stenge abonnementet mitt om jeg ikke betalte siste faktura i dag Morgen. Nie ^_^ YES, DEN ER KOMMET! YAYAYA! *betale regning, og lete etter Røyksopp - What Else Is There?-vinyl på ebay* Skift abonnoement, do it! Netcom suger. Mhm. Jeg skal så jævlig skifte til sommeren. x) God morgen, ja. ^^ Og hva kom? Den rare greia du bestilte? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Morn. Akkurat hjemme fra nattevakt, du, eller?Begynner å bli 2-3 timer siden det.Tror jeg skal ta meg en røyk og snoke litt i skapene hva jeg har av mat. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Så delvis,ja. Da kan man forsåvidt ikke forvente seg helt korekte værmeldinger. Den store P: Jeg skal også grille denne helgen, gleder meg skikkelig;) Lykke til med årets første grillfest! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Begynner å bli 2-3 timer siden det.Tror jeg skal ta meg en røyk og snoke litt i skapene hva jeg har av mat. Nettopp, altså. Og frokost hørtes ut som en god ide. Men jeg tror jeg skal løpe til bussen, gitt. Eventuelt finne ut når den går og hvor for sen jeg blir. x) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) ja, da havna det et ræva bilde av meg i rpp, så kan du se hvor langt mitt hår er. Endret 18. april 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Neeeei, Shikaru ikke klippe seg! Du kledde det håret, jo. ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ikke så fryktelig langt det der da men skjønner godt at du har lyst til å klippe deg mann. And now: The Office. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Skift abonnoement, do it! Netcom suger. Mhm. Jeg skal så jævlig skifte til sommeren. x)God morgen, ja. ^^ Og hva kom? Den rare greia du bestilte? Øhm, lønninga vel? Tror jeg må bytte fra netcom. Er ikke låst til de lenger, og betalte nå 900,- til de for to måneders bruk. Eneste jeg egentlig trenger er en maksgrense for hva det koster per døgn med dataoverføring. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hjelp, jeg ble skikkelig frika ut av det bildet ditt Shikaru. Du gjør rett i å klippe deg da, gjør som meg - ta frem maskina, sveip over, vent i 2-4 uker - repetér. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hver gang jeg klipper meg ser jeg ut som en voldtektsmann. Trist, men sant. =( Haha, og der forsvant sjefen. *danse på bordet* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Kan dere slutte å be duden som ligner på en ung versjon av Viggo Mortensen om å klippe seg? O_O Lenke til kommentar
n4w Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hallo. Sitter i engelsk tilvalg Veldig kjedelig. Bortsett fra at jeg får sitte her og at jeg skriver en spill anmeldelse på Call of Duty 4: Modern Warfare Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hei pusekatter. Da er man tilbake fra makeup og sitter og venter på at airbrushing på hals og hender skal tørke. Jeg ser ut som en filledukke. Jeg er sydd. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Og jeg sitter hjemme og er syk. Har blitt skikkelig, men må gjøre alt jeg kan for å bli frisk til VIF-RBK på søndag. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Neeeei, Shikaru ikke klippe seg! Du kledde det håret, jo. ^^ jamen det er så mye enklere med kort hår ikkeno i veien osv. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 jamen det er så mye enklere med kort hår ikkeno i veien osv.Slikt noe venner man seg til, og om du lar det vokse mer så kan du bare legge det bort når det eri veien, mhm. =D Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Lurer på hva e skal hive på grillen ikveld da.. En T-bone steik kanskje? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Åsså slipper man å bruke masse penger på shampo, balsam og annet hårstasj. Ikke minst så øker sexappealen betraktelig for en mann som har vett til å ha kort hår. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Åsså slipper man å bruke masse penger på shampo, balsam og annet hårstasj. Ikke minst så øker sexappealen betraktelig for en mann som har vett til å ha kort hår. Nå er jeg bare nødt til å se rart på deg. oO Langt hår skiller seg ut i en mengde, og er noe i alle fall jeg må snu meg og se etter. Kort hår er sånn. 40 av 42. Eller noe. xD Oi! Busstid! Tytast, DNFK! PIZ OT! xD Endret 18. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg