Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Godt å våkne opplagt tidlig :wee:
Skal være sikkert. Det å våkne etter 3-4 timer med søvn er ikke noe særlig skøy og spessielt når en vet at dagen kommer til å bli utrolig lang, kjedelig og uten noe spesielt innholdsrik heller.

Oki, setter en strek for den anus-rumpe-fjortis humoren deres. Finn noe annet fornuftig å prate om.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg har fått en liten oppdager flamme i meg, igår var jeg å to kompisser ute å gikk i skogen i 3 timer, langs en elv og bare kikka på diverse ting vi fant osv, steder vi aldri haddde vært før, så kom vi til et fjell, hvor det hadde rast.

Steinene hadde da samla seg i bunnen og dannet masse "ganger" som det gikk ann å bevege seg i, mørke trange ganger som vi måtte åle oss igjennom, det var drit kult, nesten som å være barn igjen :D

Lenke til kommentar
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2375789.ece

Og nå skal en betale kringkastingsavgift for folk som bedriver forkynnelse også? Hvor mye av pengene mine skal gå til denne driten(religion)? :mad:

Jeg er av den oppfatning at forkynnelse ikke har noe på statskanalen å gjøre uavhengig av hvilken religion det er. Det er en skandale at vi godtar å spre desillusjoner på statskanalen. Man forer altså forvirringene til folk med statens støtte. Når skal vi få en slutt på det? Goes on ranting for about half a page.

God morgen folkens, hvordan har dere det? Jeg har ikke vært så trøtt på en fredags morgen på så lenge jeg kan huske. Nå skal jeg snart ned i kantina å kjøpe meg 2 grove trekanter. *Hirr, hirr* Det skal bli godt med helg, bortsett fra at jeg må utover til min onkel for å fikse noe datastasj i morra. Han snakka om den nye skriveren som ikke virka mot den nye datamaskina hans. Det høres ut som en jobb som er unnagjort på 10 minutter, problemet er bare at han bor 3,5 mil unna. Irriterende langt å reise bare for å fikse en skriver liksom.

Sannsynligvis funker skriveren bra, men det er sannsynligvis hans kompetanse det står på.

Lenke til kommentar
Jeg er av den oppfatning at forkynnelse ikke har noe på statskanalen å gjøre uavhengig av hvilken religion det er. Det er en skandale at vi godtar å spre desillusjoner på statskanalen. Man forer altså forvirringene til folk med statens støtte. Når skal vi få en slutt på det? Goes on ranting for about half a page.

God morgen folkens, hvordan har dere det? Jeg har ikke vært så trøtt på en fredags morgen på så lenge jeg kan huske. Nå skal jeg snart ned i kantina å kjøpe meg 2 grove trekanter. *Hirr, hirr* Det skal bli godt med helg, bortsett fra at jeg må utover til min onkel for å fikse noe datastasj i morra. Han snakka om den nye skriveren som ikke virka mot den nye datamaskina hans. Det høres ut som en jobb som er unnagjort på 10 minutter, problemet er bare at han bor 3,5 mil unna. Irriterende langt å reise bare for å fikse en skriver liksom.

Sannsynligvis funker skriveren bra, men det er sannsynligvis hans kompetanse det står på.

Hehe, yeah, du kan så si mann :)

Har du prøvd den geniale oppfinnelsen kaffe? Jeg har hørt store rykter om at den varmer godt i hjerte og at den faktisk kan gjøre en litt våken og opplagt.

*brenne ut ubuntu*

Forresten, vil dere høre noe gromt?

http://s71.photobucket.com/albums/i129/jer...nt=IM000363.flv Audi R8

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Godt å våkne opplagt tidlig :wee:
Skal være sikkert. Det å våkne etter 3-4 timer med søvn er ikke noe særlig skøy og spessielt når en vet at dagen kommer til å bli utrolig lang, kjedelig og uten noe spesielt innholdsrik heller.

ja, har sånne dager innimellom også.

Men heldig som jeg er har jeg hatt fri siden onsdag ettermiddag :wee:

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar
I følge været på både vg.no og db.no skulle det i dag være overskyet og trist, men i stedet er det skyfritt, blå himmel og sol:) God helg! :D
Lurer paa hva de folka som jobber paa meterologisk institutt og storm weather egentlig bedriver tiden sin med. Kan ikke vaere mye arbeid de holder paa med.
Lenke til kommentar
Er meterologisk institutt en statlig " bedrift"?

Jeg og noen venner skal også fyre grillen denne helgen, satser på fint vær i morgen også!:) Skal til sverrige i dag og kjøpe grillmat;)

Den statsfinansierte delen består av:

* Observasjonar: Drift, innsamling og dataoverføring av observasjonar nasjonalt og internasjonalt

* Forsking og utvikling finansiert over statsbudsjettet:

Utvikling og overvaking av operasjonelle modellar, beredskapsoppgåver og generell klimaforsking

* Vêrvarsling:

Grunnleggjande prognosar, analysar, utarbeiding av vêrvarsel og beredskapsoppgåver.

* Klimatenester:

Observasjonar, databasar og generell klimainformasjon.

Så delvis,ja.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...