Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fins det uposete, eller var det en tull mtb. "Posesnus er for jenter!!1 Omg! Pingle ass!!1" - snakket?

Det finnes uposete. Og som en unnskyldning på at du ble utsatt for Kevin (Bundy) og SteffyPants i ditt første forsøk på å komme deg inn i SO, så kan du faktisk få noen poser av meg. Jeg aner ikke hvor du bor, så deeet.. Ja. Men hadde jeg visst det, så skulle du fått eplete, jordbær te og sikkert en eller to typer til. Jeg liker å frelse folk til skikkelig te. :)

Takk som forstår. :)

Har funnet min te allerede og prøver å finne ut hvor jeg kan kjøpe den. :D

Lenke til kommentar
Og nei, jeg har ikke sagt at han har stygg latter. Har ingen grunn til det, Nie er bestevennen min (oooog de som har hørt henne le vet da hva jeg snakker om :wee: )

Hm. Jeg har en svak mistanke om at jeg blir mobbet. :ohmy:

Vel, det er bare fordi du er sjalu, sant, pusen? :love:

Lenke til kommentar
Hm. Jeg har en svak mistanke om at jeg blir mobbet. :ohmy:

Vel, det er bare fordi du er sjalu, sant, pusen? :love:

Oww. Min hemmelige drøm om å le som et esel med kols på speed er avslørt. :cry:

EDIT: Og hvorfor i svarte er ikke du på vei hjem til meg? Oo

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Og da var jeg endelig hjemme fra skolen igjen..

Sitter på jobb og kjeder meg nå, noen som hadde orket og kommet hit og underholdt meg litt? :p

Lenke til kommentar
Fins det uposete, eller var det en tull mtb. "Posesnus er for jenter!!1 Omg! Pingle ass!!1" - snakket?

Det finnes uposete. Og som en unnskyldning på at du ble utsatt for Kevin (Bundy) og SteffyPants i ditt første forsøk på å komme deg inn i SO, så kan du faktisk få noen poser av meg. Jeg aner ikke hvor du bor, så deeet.. Ja. Men hadde jeg visst det, så skulle du fått eplete, jordbær te og sikkert en eller to typer til. Jeg liker å frelse folk til skikkelig te. :)

Drikker du noe annet enn Friele, løper jeg fra Kleppestø til byn, finner deg, og sier "SKAM DEG!"

Friele in my <3.

Men spøk til revolver, jeg drikker kun Friele til vanlig. Varierer litt sånn ellers. Faktisk. Friele har ikke brukbar dark roast eller espresso.

Har du smakt Friele Café Noir? Å herregud, for en kaffe.

Siktet du til meg; ta en titt i snustråden og sjekk.

Siktet du til Eplefe: you fail, hun er en jente.

Er ikke født jente...

Mmmmokei.

:huh:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Og da var jeg endelig hjemme fra skolen igjen..

Sitter på jobb og kjeder meg nå, noen som hadde orket og kommet hit og underholdt meg litt? :p

Hva jobbet du med igjen=

medarbeider i en lokal databutikk...

ganske grei jobb egentlig, men når det ikke er noen pcer og feilsøke eller noe slikt blir det fort småkjedelig, slik som nå...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...