Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fredrik (abnormal) er her forsatt, men han har blitt moderator og er vel ikke så fryktelig mye i OT lengre. Har fått seg "kebab-tralle" og jobber så han har vel ikke så mye tid oss som før noe som er litt synd.

Slutt å kalle den for kebabtralle! HRMF!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjedde egentlig med Ha|tan?

Edit: Ble det ikke oprettet et uavhengig forum av noen gamle travere for noen år tilbake? Jeg husker at flere gjengangere her i fra visnok brukte det paralellt med forum.hardware.no. Eksisterer det enda tro?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Jeg mener bestemt at teltturtråden er slettet(?), men det var artige tider. Jeg mener fortsatt at kjølebag er minimum dersom man skal dra på tur med kano!

Har ikke emigrert, bodde der i fjor, bor i Norge for øyeblikket. Jobber nå i et flyselskap, flytter antagelig rundt august ned til København for videre studier samt jobb på mitt selskaps hovedkontor...

Jeg tok virkelig ikke kebabtrallen.... Jeg trodde Fredrik hadde fått seg sånn tilhenger-vogn hvor man selger kebab fra, og at han nå solgte kebab hver kveld.........

Lenke til kommentar
Hva skjedde egentlig med Ha|tan?

Edit: Ble det ikke oprettet et uavhengig forum av noen gamle travere for noen år tilbake? Jeg husker at flere gjengangere her i fra visnok brukte det paralellt med forum.hardware.no. Eksisterer det enda tro?

Tenker du på http://www.whinerz.com/ ?

Var en del som registrerte seg der en periode. Om det forsatt er aktivt vet jeg ikke.

Jeg tok virkelig ikke kebabtrallen.... Jeg trodde Fredrik hadde fått seg sånn tilhenger-vogn hvor man selger kebab fra, og at han nå solgte kebab hver kveld.........

Vel, kan vel kanskje spandere en slik på fredrik hvis han oppførere seg :p

Litt snakk om telt-turen her

Om det var en egen tråd husker jeg ikke, kan hende den ble stengt?

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Min egen tråd om teltturen ble slettet på mitt initativ, men før det ble den vel stemt på i konkurransen om årets tråd, der den enten vant eller kom på andreplass. Gode tider!!

Mulig Fredrik kan slutte på Kiwi/Prix og selge kebab-istedet! Det vil innebære mer kveldsjobbing for ham, dog.

Lenke til kommentar
Tenker du på http://www.whinerz.com/ ?

Var en del som registrerte seg der en periode. Om det forsatt er aktivt vet jeg ikke.

Muligens, men det var bare et enkelt forum uten egen hjemmeside og bannere eller noe som gjorde det unikt på den tiden i hvert fall. Det var også åpent for innsyn uten registrering, men mye kan jo ha skjedd siden den gang. Jeg tror ikke det var mer enn 7-10 av de mest harde brukerne som var der på det tidspunktet, og jeg mener det ble diskutert og linket til i en av de tidligere SO-trådene.

Se der, slike utsagn som Smalville kommer med forklarer hvorfor jeg alltid ubvist har fått det for meg at du var "trønder"..
Lenke til kommentar
Muligens, men det var bare et enkelt forum uten egen hjemmeside og bannere eller noe som gjorde det unikt på den tiden i hvert fall. Det var også åpent for innsyn uten registrering, men mye kan jo ha skjedd siden den gang. Jeg tror ikke det var mer enn 7-10 av de mest harde brukerne som var der på det tidspunktet, og jeg mener det ble diskutert og linket til i en av de tidligere SO-trådene.

Se der, slike utsagn som Smalville kommer med forklarer hvorfor jeg alltid ubvist har fått det for meg at du var "trønder"..

Er usikker på hvilket forum du tenker på egentlig. Har vært en del "trusler" om å emigrere til andre forumer og forlate dette forumet at en har ikke helt oversikten over hvem som har dratt hvor og hvilke sider osv. Høres ikke akkurat ut som det var den store slageren iallefall utifra det du beskriver ;)

HAHA, ja vi får skylde på at du har god hukommelse mann ^_^

Lenke til kommentar

*le*

Stemmer det. PRS ble stengt for en periode.

Undrer på om det har blitt noe seriøsitet ut av disse sideprosjektene i det hele tatt.

Jaja...nei jeg er egentlig på sovende nattevakt...undrer på om jeg kanskje skal finne senga om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig å hacke mobilen min (Nokia N82) så jeg ikke trenger signerte programmer :) . Tok rundt 3 timer siden jeg måtte lete så lenge etter noen filer og i tillegg hadde litt problemer, men nå funker alt som det skal :) . Skal bli gått å kommer seg i seng nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...