Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om den elder generasjonen begynte å ta over her? Få opp litt andre ting en bare tiss promp og bais?
Det hadde vert knall om kjetil02, PMnormal, Simen1 og liknende solide brukere hadde ramlet inn her, samtidig. Da hadde ikke verden stått til påske.
Lenke til kommentar

Rapport på årets Lundetangen Sommerøl følger: Lyst og friskt, men likevel med karakter. Har en lang, men ikke overdøvende, ettersmak. Passer antagelig veldig godt til grillmat. Ser for meg denne inntil flintstek eller lammekoteletter. Vil antagelig også passe til en salat for de som ikke liker kjøtt. Tror den passer mindre godt til pølser. Da vil jeg anbefale en litt tyngre utgave. Alt i alt en smaksfull og god opplevelse. Terningkast:5! :thumbup:

Lenke til kommentar
Har litt følelsen av det ja.
Kan vel egentlig si meg litt enig i det. Blir til tider fryktelig mye tull og tøv.

Er vanskeligere og vanskeligere å ta opp ting og diskutere forskjelligt.

Og nei, er ikke mye av den "harde kjerne" igjen fra de forskjellige SO-ene. Satt senest i går og tittet litt på de gamle trådene og forfallet av folk har vært tragisk stort egentlig.

Men vi er mennesker alle sammen og vi forrandrer oss og bytter prioriteringer så på en måte så er det kanskje ikke så veldig rart.

Forumkaféen har forandret seg de siste dagene synest jeg.. Fra å gå til et deltidstullete "samfunn", til en plass med... stort sett bare tull?
Har vel litt hva en bidrar med selv også må du huske på. Men ja, det har blitt mye rart og tøv de siste dagene.
Lenke til kommentar
Det hadde vert knall om kjetil02, PMnormal, Simen1 og liknende solide brukere hadde ramlet inn her, samtidig. Da hadde ikke verden stått til påske.
Skulle en gjerne ha sett egentlig. Et tilholdsted for alle folk rett og slett.

Det var/er et ønske om et sted for litt mer voksent prat som 'haddis' her om et tilholdsted for de litt eldre personene på forumet. Ble ikke helt godtatt av forumstyret dessverre. Det å komme inn i denne tråden er vanskelig, kjernen her er vanskelig og består som oftest av de samme personene som har vært her over laaang laang tid noe som jeg vil tro dessverre er drepende for noen og en hver å bryte seg på og bli kjent med resten av de som benytter seg av tråden. Er bare å tenke på hvordan det er å komme inn i en vennekrets når en selv helt ikke kjenner noen og de postene som blir postet her ikke blir særlig kommentert av de "faste".

L4r5 har tatt opp denne problematikken her.

Rapport på årets Lundetangen Sommerøl følger:
Sommerøl? Er det ikke litt vel tidlig for sommerøl mann? Er jo forsatt snø på marka jo. Eller vent, det er vel kanskje bare her oppe =)
Lenke til kommentar
Så koselig :D Har du det fint?
Ikke så ille. Sitter og prøver ut forskjellige øl. Ringnes Classic får stryk. Lundetangen Sommerøl får 5/6.

Og lenger har jeg ikke kommet i research'en enda.

Sommerøl? Er det ikke litt vel tidlig for sommerøl mann? Er jo forsatt snø på marka jo. Eller vent, det er vel kanskje bare her oppe =)
Ehm... Jeg erklærte sommeren åpnet i går. Eller var det dagen før? :hmm:

Uansett. Det var i går jeg fant sommerpilsen på butikken. Og da måtte jeg jo slå til. kjøpte en 5-6 forskjellige ølslag for å teste ut litt.

Lenke til kommentar
Ikke så ille. Sitter og prøver ut forskjellige øl. Ringnes Classic får stryk. Lundetangen Sommerøl får 5/6.

Og lenger har jeg ikke kommet i research'en enda.

Høres koselig ut :) Liker ikke selv øl, så for meg hadde det jo vært tortur :p Men smaken er som baken :)

Fant dessuten på et nytt uttrykk i dag. Narrelaks :D Det er som luremus. Så luremus og narrelaks :D Tar dere den? Eller er det jeg som har syk og pervers humor? Eller kanskje begge deler? :p

Lenke til kommentar
DNKF: Har dere savnet meg? :D (svar ja!)
Jeg har mer sans for ærlighet jeg og jeg kan vel strengt tatt ikke si at jeg har merket at du har vært borte :\

Men men. Hvor har så fruen gjort siden hun har vært borte? Ute på livet?

Å sitte i telefonen i flere timer er sunt.

Jeg har nesten ikke rørt PCen, og rommet mitt er tilnærmet ryddig. :wee:

Da har du oppskriften på hvordan du skal klare å holde et ryddig rom frammover da, er bare å ta fram talertuten og sjabbe avgårde.

Har vel aldri pratet med folk på timesvis over telefon. Har aldri vært helt min ting. Kanskje derfor telefonlista mi er uhyre lite voksende :emm:

Lenke til kommentar
Er bare å tenke på hvordan det er å komme inn i en vennekrets når en selv helt ikke kjenner noen og de postene som blir postet her ikke blir særlig kommentert av de "faste".

Den problematikken der kan de noenlunde "faste" her ikke få skylden for. Å bryte inn i en vennegjeng eller i dette tilfellet en forumgjeng er ikke lett, men vi stenger ikke ute noen. Kan jo referere til Llandari som i alle fall jeg føler har blitt godt mottatt, han er forsåvidt relativt ny. Man må bare være klar over at det er interne greier, godta det og heller prøve å komme inn i det, enn å forlange at alle skal tilpasse seg, slik flere indirekte har gjort, slik jeg ser det. Jah. Rotete. Trett.

Lenke til kommentar
Høres koselig ut :) Liker ikke selv øl, så for meg hadde det jo vært tortur :p Men smaken er som baken :)

Fant dessuten på et nytt uttrykk i dag. Narrelaks :D Det er som luremus. Så luremus og narrelaks :D Tar dere den? Eller er det jeg som har syk og pervers humor? Eller kanskje begge deler? :p

Det du har funnet er tilgangen til smilyer kanskje? :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...