Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når i helvete ble Breaking Benjamin old school rock?

De er jo post-grunge, om jeg ikke tar helt fullstendig feil (hører ikke på dem selv, så vanskelig å uttale meg. Bare det lille jeg har hørt minner ikke mye om old school i hvert fall).

Edit: Brukes ikke uttrykket "old school" hovedsaklig om hiphop, forresten? Også er det classic rock, heavy rock etc? ...

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg synes man bør skrive i posten sin hva det faktisk er man lenker til, så kunne jeg spart kaloriene det koster meg å trykke på den.
Kan ikke resten av verden tenke på oss late mennesker? Hvor er rettferdigheten?

Skal vi late mennesker slite oss igjennom hverdagen på denne måten? Har vi ikke nok å slite med fra før av? =(

Lenke til kommentar

Han har nok dessverre rimelig forlatt oss =(

Vi er ikke verdig standard for menneskeheten :wee:

Har savnet JoachimR jeg :blush:

Trodde jeg skulle få fri fra i morra klokka 8 men så ble det jobb i morra allikevell. Skal til en person i forbindelse med hjemmetjenesten og skal bare inn å hilse på i morra. Jaja...dat.life

Lenke til kommentar
Høres kos ut b-real ^^ Selv har jeg slack dag i morgen. Og på lørdag skal jeg hulle øret mitt :wee:
Skal ikke klage. Har iallefall fått meg en mulighet til å få noe fast arbeid og ikke bare som assistent, noe som er ganske slitsomt fordi en ikke vet nårtid en skal jobbe og om en får vakter osv.
Kanskje forumet og jeg/deg har grodd i forskjellige retninger. Eller kanskje vi ikke er fjortisser nok lenger.
Trenger en å være "fjortis" for å benytte seg av denne tråden eller delen av forumet?

Hva om den elder generasjonen begynte å ta over her? Få opp litt andre ting en bare tiss promp og bais?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...