Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For Kurts skyld, ha på dere masker foran ansiktet. Du vil ikke bli kjent som "han med det fucka øyet" resten av livet =)

Hva har du kjøpt deg? Selv hadde jeg en Tippman 98C med luft, og med responsive trigger-modifikasjonen ^_^

Jeg? Ikke kjøpt meg noe greier. skal leie alt sammen, Men noen som fixer ekstra kuler så vi får rundt 400 kuler hver. Håper det holder.

Lenke til kommentar
Lurvefranzen, ew. Nei :p

Kyddiser = Kjøttkaker på stavangersk :p

Aaah, nå tok jeg den. :)

Vel, jeg foretrekker fortsatt Grandiosa.

Jeg har ofte stilt meg dette spørsmålet: Hvordan i helvete kommer det til å gå med meg når jeg skal flytte ut for å studere?

Jeg er ikke en bortskjemt kvalp som ikke kan vaske hus eller lage middag, tvert i mot. Og det er ikke det spørsmålet handler om heller. Poenget er: Når jeg står i butikken og skal velge middag, så kommer jo jeg selvfølgelig til å velge Grandiosa, burgere, taco og annet snacks foran fiskeboller, fiskegraten, lettsaltet torsk med poteter, smalahove, etc.

Jeg kommer til å bli feit. Meget feit.

Lenke til kommentar
Hva har du kjøpt deg? Selv hadde jeg en Tippman 98C med luft, og med responsive trigger-modifikasjonen ^_^

Jeg har en søt Angel Lcd, med freaksett jeg :love:

Når jeg står i butikken og skal velge middag, så kommer jo jeg selvfølgelig til å velge Grandiosa, burgere, taco og annet snacks foran fiskeboller, fiskegraten, lettsaltet torsk med poteter, smalahove, etc.

Jeg kommer til å bli feit. Meget feit.

Du går fort lei... Det gjorde ivartfall jeg :p

Lenke til kommentar

"Kobojsarna - Jag Vet Att Du Vill Ha Mig" er kåra til årets russelåt.

Nok en gang syns jeg synd på russen :p

Hva skal til for å få rock til å vinne den kåringa der? :p

Jeg prøvde å få "Led Zeppelin - Dazed and Confused" som russelåt begge gangene jeg var russ, til ingen nytte ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...