Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lurvefranzen, ew. Nei Kyddiser = Kjøttkaker på stavangersk Lenke til kommentar
Addan Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 For Kurts skyld, ha på dere masker foran ansiktet. Du vil ikke bli kjent som "han med det fucka øyet" resten av livet =) Hva har du kjøpt deg? Selv hadde jeg en Tippman 98C med luft, og med responsive trigger-modifikasjonen ^_^ Jeg? Ikke kjøpt meg noe greier. skal leie alt sammen, Men noen som fixer ekstra kuler så vi får rundt 400 kuler hver. Håper det holder. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lurvefranzen, ew. Nei Kyddiser = Kjøttkaker på stavangersk Aaah, nå tok jeg den. Vel, jeg foretrekker fortsatt Grandiosa. Jeg har ofte stilt meg dette spørsmålet: Hvordan i helvete kommer det til å gå med meg når jeg skal flytte ut for å studere? Jeg er ikke en bortskjemt kvalp som ikke kan vaske hus eller lage middag, tvert i mot. Og det er ikke det spørsmålet handler om heller. Poenget er: Når jeg står i butikken og skal velge middag, så kommer jo jeg selvfølgelig til å velge Grandiosa, burgere, taco og annet snacks foran fiskeboller, fiskegraten, lettsaltet torsk med poteter, smalahove, etc. Jeg kommer til å bli feit. Meget feit. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva har du kjøpt deg? Selv hadde jeg en Tippman 98C med luft, og med responsive trigger-modifikasjonen ^_^ Jeg har en søt Angel Lcd, med freaksett jeg Når jeg står i butikken og skal velge middag, så kommer jo jeg selvfølgelig til å velge Grandiosa, burgere, taco og annet snacks foran fiskeboller, fiskegraten, lettsaltet torsk med poteter, smalahove, etc. Jeg kommer til å bli feit. Meget feit. Du går fort lei... Det gjorde ivartfall jeg Lenke til kommentar
.sere Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kyddiser = Kjøttkaker på stavangersk Stavangersken din stinker! Kjøddisår. Aldri -er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du kan ende opp som meg å ikke spise også. Bare spise etter at du har svimt av randomly på gata Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hysj på deg, jeg er pen i språket. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Greit. Eg skal følgje ditt eksempel når eg byrjar å studere til hausten. Blir bra greier når vektforholdet mellom kroppen og lommeboka når 50:50 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 *sitte og synge for seg selv* Såeee. Fælt så lite pratsomme folket plutselig var, da. *plystre rundt* Jeg fikk lyst å pakke inn noen i gavepapir. Ingen som har tenkt å gi seg selv bort snart, vel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Dette smakte død og fordervelse Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg fikk lyst å pakke inn noen i gavepapir. Ingen som har tenkt å gi seg selv bort snart, vel?Jeg vil! Jeg vil! Men du bor litt langt unna da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Skulle til å foreslå NgZ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg vil! Jeg vil! Men du bor litt langt unna da. Jeg kan fly innom deg og pakke deg inn? =DMå bare se om jeg finner englevingene mine... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 "Kobojsarna - Jag Vet Att Du Vill Ha Mig" er kåra til årets russelåt. Nok en gang syns jeg synd på russen Hva skal til for å få rock til å vinne den kåringa der? Jeg prøvde å få "Led Zeppelin - Dazed and Confused" som russelåt begge gangene jeg var russ, til ingen nytte ... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du må fly innom kibs i tilfelle. ^^ Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 ... Det er skremmende fint vær ute ... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du må fly innom kibs i tilfelle. ^^ Jeg tror jeg la fra meg englevingene på fedje, så liten sjangs, dessverre. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 ... Det er skremmende fint vær ute ... Og det har jeg så sannelig utnyttet! Solbriller, laptop, sol, solseng, pepsi max, facebook- poker og chips. Og god musikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Her er det ikke, så jeg sitter inne med first price-kjøttkaker, poteter fra fjordland og saus fra knorr. Smaker mindre godt, men mat er mat. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Og det har jeg så sannelig utnyttet! Solbriller, laptop, sol, solseng, pepsi max, facebook- poker og chips. Og god musikk.Er slik det skal gjøres ^_^Kjørt igjennom HL2:ep2 i dag. Sånn....why so short =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg