Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg skammer meg over å dele by med deg. :no:

Er ikke det bergen?

Vel uansett:

Jeg er også skuffet.

Hvorfor ikke lage den selv?

Gerdig pizzabunn, saus, kjøttdeig og ost. Easy as cake.

Endret av n4w
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjente japanske selskaper

Hitachi

Nintendo

Sony

Sega

TDK

Fujitsu

Epson

Olympus Corporation

Samsung

Var de kjent for dere? sånn at jeg ikke bare putter random navn på den lista, for å fylle plass :p

Skulle til å si du hadde glemt TSMC men så kom jeg på hva T'en står for :p

Lenke til kommentar
noen her som har spillt paintball før ? jeg skal på søndag... hvordan er det ? hvor mye kuler trenger jeg ?
Hvor mange kuler du trenger avhenger veldig mye av hvor triggerhappy du er, da. Men det er alltid bedre med for mange enn for få. Og om du tilfeldigvis har et par til overs, så er det alltid festlig å skyte en venn eller to i låret på en halvmeters avstand :fun:

Skal du spille organisert, eller er det vennegjengen som låner utstyr og løper rundt i hagen? =D

edit: 400 er ikke mange at all. Kan fort gå en 50 kuler i en heftig skuddveksling, liksom.

Endret av Hilde88
Lenke til kommentar
noen her som har spillt paintball før ? jeg skal på søndag... hvordan er det ? hvor mye kuler trenger jeg ?
Hvor mange kuler du trenger avhenger veldig mye av hvor triggerhappy du er, da. Men det er alltid bedre med for mange enn for få. Og om du tilfeldigvis har et par til overs, så er det alltid festlig å skyte en venn eller to i låret på en halvmeters avstand :fun:

Skal du spille organisert, eller er det vennegjengen som låner utstyr og løper rundt i hagen? =D

Jeg og seks venner som løper rundt i nord-marka, så tror det er organisert. Er ikke sikker, men regner med det. :p

Tror det blir ganske kult

Lenke til kommentar

For Kurts skyld, ha på dere masker foran ansiktet. Du vil ikke bli kjent som "han med det fucka øyet" resten av livet =)

Hva har du kjøpt deg? Selv hadde jeg en Tippman 98C med luft, og med responsive trigger-modifikasjonen ^_^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...