n4w Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Jeg skammer meg over å dele by med deg. Er ikke det bergen? Vel uansett: Jeg er også skuffet. Hvorfor ikke lage den selv? Gerdig pizzabunn, saus, kjøttdeig og ost. Easy as cake. Endret 17. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Addan Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 er det anti-grandis propaganda her nå ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Grandis tar en skikkelig vriom på tarmen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kjente japanske selskaper Hitachi Nintendo Sony Sega TDK Fujitsu Epson Olympus Corporation Samsung Var de kjent for dere? sånn at jeg ikke bare putter random navn på den lista, for å fylle plass Skulle til å si du hadde glemt TSMC men så kom jeg på hva T'en står for Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) hmm.. Flere enn som har en Hitachi tv stående hjemme? Er svart, og frontdekselet er mer eller mindre ødelagt Endret 17. april 2008 av Terje92 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Yeis, is Bergen. Er født i Bergen jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Yeis, is Bergen. Er født i Bergen jeg. ...Jeg og. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lurvefranzen, hva skal jeg med grændis når jeg kan få kyddiser? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 http://www.conservapedia.com/Image:Virginity.jpg Når jeg kjeder meg, blir det photoshop. Klin umulig å finne igjen den fonten der, forresten. http://lichthammer.files.wordpress.com/2008/04/virginity.png Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Noen som skal på Trentemøller på Rockefeller om et par uker? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 noen her som har spillt paintball før ? jeg skal på søndag... hvordan er det ? hvor mye kuler trenger jeg ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 noen her som har spillt paintball før ? jeg skal på søndag... hvordan er det ? hvor mye kuler trenger jeg ?Det er vondt. Du kommer til å få blåmerker. Og du trenger nok kuler. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvor vondt da? Softgun vondt? Har bestillt 400 kuler tror jeg. Det får vel holde Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) noen her som har spillt paintball før ? jeg skal på søndag... hvordan er det ? hvor mye kuler trenger jeg ?Hvor mange kuler du trenger avhenger veldig mye av hvor triggerhappy du er, da. Men det er alltid bedre med for mange enn for få. Og om du tilfeldigvis har et par til overs, så er det alltid festlig å skyte en venn eller to i låret på en halvmeters avstand Skal du spille organisert, eller er det vennegjengen som låner utstyr og løper rundt i hagen? =D edit: 400 er ikke mange at all. Kan fort gå en 50 kuler i en heftig skuddveksling, liksom. Endret 17. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
Addan Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 noen her som har spillt paintball før ? jeg skal på søndag... hvordan er det ? hvor mye kuler trenger jeg ?Hvor mange kuler du trenger avhenger veldig mye av hvor triggerhappy du er, da. Men det er alltid bedre med for mange enn for få. Og om du tilfeldigvis har et par til overs, så er det alltid festlig å skyte en venn eller to i låret på en halvmeters avstand Skal du spille organisert, eller er det vennegjengen som låner utstyr og løper rundt i hagen? =D Jeg og seks venner som løper rundt i nord-marka, så tror det er organisert. Er ikke sikker, men regner med det. Tror det blir ganske kult Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lurvefranzen, hva skal jeg med grændis når jeg kan få kyddiser? Kyddiser? Snakker vi Trønder-sodd eller? Grandiosa. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 For Kurts skyld, ha på dere masker foran ansiktet. Du vil ikke bli kjent som "han med det fucka øyet" resten av livet =) Hva har du kjøpt deg? Selv hadde jeg en Tippman 98C med luft, og med responsive trigger-modifikasjonen ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 1400 kuler er standard her i gården. \o/ For en tretimers-session. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg