Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fett, er det med pelskrage eller uten hette i det hele tatt?

Hvilken farge og fasong er det? Er den vindtett eller bare moteriktig?

Utdyp er du snill :)

Ho fikk den når ho var 15 eller noe. Den er rød med ulvepels. Det er sånn skianorakk da :) Sølvreven tror jeg merket er...

Edit: Bug :p

Endret av Nora90
Lenke til kommentar
Fett, er det med pelskrage eller uten hette i det hele tatt?

Hvilken farge og fasong er det? Er den vindtett eller bare moteriktig?

Utdyp er du snill :)

Ho fikk den når ho var 15 eller noe. Den er rød med ulvepels. Det er sånn skianorakk da :) Sølvreven tror jeg merket er...

Edit: Bug :p

Det er dama med peiling på anorakk.

Lenke til kommentar
SO6.

Men hvis du leser det selv så ble jeg mobbet uten å ha gjort noen noe galt. Sa bare at jeg likte en film.

Det at jeg ble mobbet uten noen grunn tror jeg er grunnen til at jeg er så kynisk i dag.

Btw så har jeg ikke sagt at han har stygg latter slik som jeg tror du har hintet til.

Jeg hang i SO6. Ganske mye og. (Ta en kikk på listen over flest innlegg i tråden. :ermm: )

Jeg kan ikke huske deg. Hvilken film var det du likte?

Og ja, det finnes mange mobbeofre der ute. Synd i dere.

Og nei, jeg har ikke sagt at han har stygg latter. Har ingen grunn til det, Nie er bestevennen min (oooog de som har hørt henne le vet da hva jeg snakker om :wee: )

Det begynte her. Jeg var noob og det var sommerferie tror jeg.

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...t&p=9048614

Lenke til kommentar
Drikker Twinnings Green Tea and Apple as we speak. Den er god. Har tre forskjellige typer eplete i huset.

Jeg drikker aldri posete. Høhøh.

Tøffen!

Posete er faktisk ganske godt! Hmpf.

Fins det uposete, eller var det en tull mtb. "Posesnus er for jenter!!1 Omg! Pingle ass!!1" - snakket?

Ja, NgZ var en av de få som var greie.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Drikker Twinnings Green Tea and Apple as we speak. Den er god. Har tre forskjellige typer eplete i huset.

Jeg drikker aldri posete. Høhøh.

Tøffen!

Posete er faktisk ganske godt! Hmpf.

Fins det uposete, eller var det en tull mtb. "Posesnus er for jenter!!1 Omg! Pingle ass!!1" - snakket?

Ja, NgZ var en av de få som var greie.

Siktet du til meg; ta en titt i snustråden og sjekk.

Siktet du til Eplefe: you fail, hun er en jente.

Lenke til kommentar

Det finnes uposete. Og som en unnskyldning på at du ble utsatt for Kevin (Bundy) og SteffyPants i ditt første forsøk på å komme deg inn i SO, så kan du faktisk få noen poser av meg. Jeg aner ikke hvor du bor, så deeet.. Ja. Men hadde jeg visst det, så skulle du fått eplete, jordbær te og sikkert en eller to typer til. Jeg liker å frelse folk til skikkelig te. :)

Drikker du noe annet enn Friele, løper jeg fra Kleppestø til byn, finner deg, og sier "SKAM DEG!"

Friele in my <3.

Men spøk til revolver, jeg drikker kun Friele til vanlig. Varierer litt sånn ellers. Faktisk. Friele har ikke brukbar dark roast eller espresso.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...