Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg føler meg ignorert... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det er jo nettopp det jeg vil vite. Mitt nye, mensblod-røde visakort ankom i går, og jeg vil forsikre meg om at det virker før jeg klipper opp det gamle. Også virker det litt antiklimaktisk å kjøpe en colaflaske på Spar, liksom. :< Slutt å gå så fort, kafeen. Du kan kjøpe... Ehm... En gave til meg? Har bursdag 8. mai Krangling og passiv aggreesive brukere. Krangling er jo litt artig da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Men Aids har jo bytta visningsnavn til Penis Trygve. Du vil ha kake nå? Nei, da er det ikke noe hjelp fra meg. Hvorfor går jeg glipp av alle disse interne relasjonen folk ser ut til å ha? Folk er jo nærmest gift med hverandre virker det som. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nora: Du ser faktisk litt ut som en katt Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor går jeg glipp av alle disse interne relasjonen folk ser ut til å ha? Folk er jo nærmest gift med hverandre virker det som. Jeg skal aldri gifte meg, jeg er gift med jesus. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nora: Du ser faktisk litt ut som en katt Ehm... Takk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du vil ha kake nå? Nei, da er det ikke noe hjelp fra meg. Hvorfor går jeg glipp av alle disse interne relasjonen folk ser ut til å ha? Folk er jo nærmest gift med hverandre virker det som. Kake er ikke nok ikke noe jeg jakter på nå hehe. Det var DU som dro henne inn i denne diskusjonen. Kanskje det er du som hemmelig drømmer om Kake? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nora: Du ser faktisk litt ut som en katt Ehm... Takk? Værsågod, jeg øver meg bare til ballet i kveld. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg skal aldri gifte meg, jeg er gift med jesus.Er ikke det litt som å være gift med Snehvit, julenissen eller noen andre fiksjonelle folk? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Kake er ikke nok ikke noe jeg jakter på nå hehe. Det var DU som dro henne inn i denne diskusjonen. Kanskje det er du som hemmelig drømmer om Kake? Nei. Det at DU tenker på Ida når du hører AIDS eller aids om du vil er overhodet ikke min skyld. Jeg kan ikke ta utgangspunkt i at du tenker på personer når en snakker om SOS'er. Og Den store P, les mellom linjene da . Jesus er dø. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er ikke det litt som å være gift med Snehvit, julenissen eller noen andre fiksjonelle folk? Not when I have my Jesus blow up doll! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ehm... Takk? Tror ikke de fleste forbinder katter med noe fælt og grusomt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bah. Frisk luft og melk og snær er visst bedre for meg enn forum, MSN med Kibs og den første plata til Stones på platespilleren. *poff* kafeen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er ikke det litt som å være gift med Snehvit, julenissen eller noen andre fiksjonelle folk? Not when I have my Jesus blow up doll! Herregud så kult det hadde vært å ha! (pun intended) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Herregud så kult det hadde vært å ha! (pun intended) Ja.. I want it. Jeg kjeder meg som satan på jobb.. Jeg vil ut i det fine været! ARGH!! Og så har jeg veldig lyst på en BJ merket jeg.. Hmm jeg vet hvor jeg skal etter jeg har vært hjemme å spist ihvertfall Endret 17. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Værsågod, jeg øver meg bare til ballet i kveld. SKal du på ball? Tror ikke de fleste forbinder katter med noe fælt og grusomt. Nei, ikke jeg ihvertfall Men det er da et litt underlig kompliment? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vis noen hadde sagt til meg, du ser ut som en fitte, så hadde jeg tatt det som et kompliment. Pga fitter er både gode og myke og gode å sutte. Jeg vil være godt å sutte på Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vis noen hadde sagt til meg, du ser ut som en fitte, så hadde jeg tatt det som et kompliment. Pga fitter er både gode og myke og gode å sutte. Jeg vil være godt å sutte på Du jobber vel ikke som fisker? Fint vær i Bergen i hele uken! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du jobber vel ikke som fisker? Nei, men jeg var å fisket igår.. Fikk ingen fisk tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg