Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Er det mensblod jeg lukter i forumkafeen i dag?

1) Det er ingen jenter på internett, dermed heller ikke noe mensblod å lukte.

2) Jeg har faktisk lov å være irritert uten å ha mensen selv om jeg har innovertiss.

3) Nei, jeg har faktisk ikke mensen denne måneden, jeg hopper over den.

4) Du som er så latterlig opptatt av å virke moden burde ha klart å unngå den fjortissklisjeen det er å anta at alle irritable mennesker av hunnkjønn har mensen. Enjoy.

Å, nei! Du gjorde meg trist! :ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud, dette begynner å bli latterlig. Det ene øyeblikket er du helt sånn "Eplefe er jo grei nok" og spør meg om hjelp med nynorsken din da du drev med det, og så er du sånn at Unni er min "normale" halvdel fordi jeg er så jævlig sær, tydeligvis (og dette kan du si ut i fra hvordan jeg er på internett, uten å ha vist noen interesse i hvordan jeg er bak tastaturet), og at piercinger og shit tydeligvis er noe jævlig negativt. Kan ikke du bestemme deg hva du synes om meg, så jeg enten kan få være SKIKKELIG passiv-aggressiv i stedet for bare generelt irritabel eller klare å se på deg som et noenlunde seriøst menneske og ikke en veslevoksen fjortiss? GAWD.
Lenke til kommentar
Det er jo nettopp det jeg vil vite. Mitt nye, mensblod-røde visakort ankom i går, og jeg vil forsikre meg om at det virker før jeg klipper opp det gamle. Også virker det litt antiklimaktisk å kjøpe en colaflaske på Spar, liksom. :<
Nye In-ear øreplugger! Gud, så deilig å ha på trikken og slippe å høre det når fjortissene babler om tagging, innkreving av narkogjeld, og hvem som er løsest og har hatt flest SOS'er av to-tre navngitte andre jenter! :D:D:D
Lenke til kommentar
Nye In-ear øreplugger! Gud, så deilig å ha på trikken og slippe å høre det når fjortissene babler om tagging, innkreving av narkogjeld, og hvem som er løsest og har hatt flest SOS'er av to-tre navngitte andre jenter! :D:D:D

En av hobby'ene mine inkluderer faktisk å banke fjortisser, tro det eller ei.

@L4r5.. Eeh.. Ikke jeg heller, vi er ikke løse.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Herregud, dette begynner å bli latterlig. Det ene øyeblikket er du helt sånn "Eplefe er jo grei nok" og spør meg om hjelp med nynorsken din da du drev med det, og så er du sånn at Unni er min "normale" halvdel fordi jeg er så jævlig sær, tydeligvis (og dette kan du si ut i fra hvordan jeg er på internett, uten å ha vist noen interesse i hvordan jeg er bak tastaturet), og at piercinger og shit tydeligvis er noe jævlig negativt.

Wutwut?

Kan ikke du bestemme deg hva du synes om meg, så jeg enten kan få være SKIKKELIG passiv-aggressiv i stedet for bare generelt irritabel eller klare å se på deg som et noenlunde seriøst menneske og ikke en veslevoksen fjortiss? GAWD.

Du er jo grei nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...