Demantios Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Du legger ikke litt nå da smurfen Endret 17. april 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du legger ikke litt nå da smurfen Kaller du han feit? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har du hørt om dråpen som fikk begeret til å flyte over, Rebecca?Ja, men jeg har og hørt om forskjellige måter å takle situasjoner med barn på. Å tisse på dem var ikke en løsning jeg lærte hverken gjennom alle årene som barnevakt med diverse kurs på siden etc. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er det mensblod jeg lukter i forumkafeen i dag? Wut is up? Denne isen smaker mugg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ja, men jeg har og hørt om forskjellige måter å takle situasjoner med barn på. Å tisse på dem var ikke en løsning jeg lærte hverken gjennom alle årene som barnevakt med diverse kurs på siden etc. Og når personen er sveiseblind og så vidt pisser litt på foten til jenta som har plaget dem i flere dager, så er det fullstendig krise? Ungen døde sikkert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vel, la meg prøve å oppklare litt, selv om det sikkert ikke hjelper, siden du tydeligvis har hengt deg helt opp i at en full russ pissa på en ni-ti år gammel drittunge som hadde plaget oss i dagevis. Han var sveiseblind, slang ut pikken og pissa på beinet hennes for å skremme a. Vi andre var i sjokk, vi klappa ikke eller noe, men det fungerte til å få barna til å slutte og plage oss. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er det mensblod jeg lukter i forumkafeen i dag? Wut is up? Denne isen smaker mugg. Kanskje det er en sammenheng? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Edit: Slettet. Endret 17. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er det mensblod jeg lukter i forumkafeen i dag? Wut is up? Denne isen smaker mugg. Kanskje det er en sammenheng? Æsj! Jeg har aldri pissa på noen før. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei Hva skjer her i dag? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 En jente i klassen skulle stå på hodet i gymtimen. Så utbryter den ene gutten "HAHA, DU HAR CAMELTOE!" og denne jenta ser bitchy på gutten og svarer "Åssen kan du se det? Jeg har jo på meg bind!" .. Ting man ikke trenger å vite Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vi diskuterer russetid og overser support. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Er det mensblod jeg lukter i forumkafeen i dag? 1) Det er ingen jenter på internett, dermed heller ikke noe mensblod å lukte. 2) Jeg har faktisk lov å være irritert uten å ha mensen selv om jeg har innovertiss. 3) Nei, jeg har faktisk ikke mensen denne måneden, jeg hopper over den. 4) Du som er så latterlig opptatt av å virke moden burde ha klart å unngå den fjortissklisjeen det er å anta at alle irritable mennesker av hunnkjønn har mensen. Enjoy. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vi diskuterer russetid og overser support. Så koselig Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hei Hva skjer her i dag? Vi diskuterer kroppsvæsker som lekker ut fra underlivet, russetid, og småbarn. Og hva jeg skal kjøpe. 8D Endret 17. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Vi andre var i sjokk, vi klappa ikke eller noe, men det fungerte til å få barna til å slutte og plage oss.Det funker ofte greit å "true" med ting som de tror du vil sette ut i livet. Eks: "Hvis du ikke vil finne ut om du kan puste snø, foreslår jeg at du lar den ligge." med et talende blikk mot snøfonnen ute og hodet på småjævelen, har funket fint for meg. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hei Hva skjer her i dag? Vi diskuterer kroppsvæsker som lekker ut fra underlivet, russetid, og småbarn. Og hva jeg skal kjøpe. 8D Hva skal du kjøpe? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 En jente i klassen skulle stå på hodet i gymtimen. Så utbryter den ene gutten "HAHA, DU HAR CAMELTOE!" og denne jenta ser bitchy på gutten og svarer "Åssen kan du se det? Jeg har jo på meg bind!" .. Ting man ikke trenger å vite Eeeeeew Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Hva skal du kjøpe? Det er jo nettopp det jeg vil vite. Mitt nye, mensblod-røde visakort ankom i går, og jeg vil forsikre meg om at det virker før jeg klipper opp det gamle. Også virker det litt antiklimaktisk å kjøpe en colaflaske på Spar, liksom. :< Slutt å gå så fort, kafeen. Endret 17. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg