Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du hørt om dråpen som fikk begeret til å flyte over, Rebecca?
Ja, men jeg har og hørt om forskjellige måter å takle situasjoner med barn på. Å tisse på dem var ikke en løsning jeg lærte hverken gjennom alle årene som barnevakt med diverse kurs på siden etc.
Lenke til kommentar
Ja, men jeg har og hørt om forskjellige måter å takle situasjoner med barn på. Å tisse på dem var ikke en løsning jeg lærte hverken gjennom alle årene som barnevakt med diverse kurs på siden etc.

Og når personen er sveiseblind og så vidt pisser litt på foten til jenta som har plaget dem i flere dager, så er det fullstendig krise? Ungen døde sikkert.

Lenke til kommentar

Vel, la meg prøve å oppklare litt, selv om det sikkert ikke hjelper, siden du tydeligvis har hengt deg helt opp i at en full russ pissa på en ni-ti år gammel drittunge som hadde plaget oss i dagevis.

Han var sveiseblind, slang ut pikken og pissa på beinet hennes for å skremme a.

Vi andre var i sjokk, vi klappa ikke eller noe, men det fungerte til å få barna til å slutte og plage oss.

Lenke til kommentar
Er det mensblod jeg lukter i forumkafeen i dag?

1) Det er ingen jenter på internett, dermed heller ikke noe mensblod å lukte.

2) Jeg har faktisk lov å være irritert uten å ha mensen selv om jeg har innovertiss.

3) Nei, jeg har faktisk ikke mensen denne måneden, jeg hopper over den.

4) Du som er så latterlig opptatt av å virke moden burde ha klart å unngå den fjortissklisjeen det er å anta at alle irritable mennesker av hunnkjønn har mensen. Enjoy.

Lenke til kommentar
Vi andre var i sjokk, vi klappa ikke eller noe, men det fungerte til å få barna til å slutte og plage oss.
Det funker ofte greit å "true" med ting som de tror du vil sette ut i livet. Eks: "Hvis du ikke vil finne ut om du kan puste snø, foreslår jeg at du lar den ligge." med et talende blikk mot snøfonnen ute og hodet på småjævelen, har funket fint for meg. :fun:
Lenke til kommentar
Hva skal du kjøpe?

Det er jo nettopp det jeg vil vite. Mitt nye, mensblod-røde visakort ankom i går, og jeg vil forsikre meg om at det virker før jeg klipper opp det gamle. Også virker det litt antiklimaktisk å kjøpe en colaflaske på Spar, liksom. :<

Slutt å gå så fort, kafeen.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...