Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg sier "kaste steiner etter" så mener jeg bokstavelig talt "etter" og ikke "på".

Man kan alltid bomme. Desuten lærer man bort en potensiell farlig ting til unger, noe som absolutt ikke er bra. Skal unger plutselig hive stein etter folk de ikke vil ha i nærheten? Det må jo være greit når russen gjør det.

Lenke til kommentar

Eple, vi kasta ikke kongler / steiner etter dem. De gjorde det etter oss.

Og vi hørte ikke mer fra ungene, det ble ikke nevnt når naboene klaget på at noen hadde stjålet hagenissene deres eller sitti på plena deras sånn at gresset ble flatt, så jeg går ut fra at det ikke var så pes.

De var vel en 9-10 år, i den verste pøbelalderen hvor respekt for eldre ikke finnes.

Vel, jeg har ikke funnet noen født etter 1990 som har hatt respekt for lærere, voksne, butikkeiere, ungdommer som ikke har gjort dem noe eller noe sånt. Bare pes, faenskap og ramp.

Men for å ta noe annet enn den herlige russetida mi ...

Jeg skal intervjue Motorpsycho i morra, jeg kan relativt lite om dem, vet navnet på to CD-er og har bare likt en sang jeg hørte av de. En gang på nittitallet, og jeg husker ikke hva sangen heter. Hva skal jeg spørre dem om? Hvordan foregår egentlig et intervju? Jeg har ikke gjort et på liek 7 år.

Jeg husker null og niks.

Lenke til kommentar

Jeg har respekt for de som er eldre enn meg.

Og flere av de som er yngre enn meg, det jeg ikke har respekt for er folk som plager meg, erter meg, kaller meg ting og kaster stein og kongler etter meg med hensikt om å treffe oss, tegner med sprittusj og tagger på russebilene og plager venna mine generelt.

Lenke til kommentar
OK. Jeg må teste om visakortet mitt virker i morgen. Hva skal jeg kjøpe? 8D

Meg.

Det skal helst være i alle fall litt nyttig... :p

Heller litt mot CoD4, som jeg sikkert burde ha kjøpt for lengst. Eller den siste boken i en trilogi av Stieg Larsson. HMM.

Ellers må jeg bare beklage at jeg avbrøt mimringen om koselige russeting som mishandling av småbarn, jeg fikk ikke lest de foregående sidene.

Lenke til kommentar
Jammen om de gjorde det i flere dager, DA er det jo greit å pisse på henne. Jeg har TYDELIGVIS misforstått hele situasjonen. Så jeg BEKLAGER til både Kibs og Datasmurf. :roll:

Jeg har aldri sagt at det var greit at han pisset på henne. Jeg synes derimot det var greit at de reagerte på en eller annen måte og gjorde noe med ungen, så hun sluttet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...