Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg spytta på en unge engang, ikke med vilje da, jeg så han ikke, så spuytta jeg, så fikk han klysa midt i hodet. Han ble sur å sparka meg i leggen, jeg hadde tilfeldigvis en kuleis i hånda som jeg da gnudde i trynet på han.

Jeg sa til og med unnskyld for at e spytta! Etter det sparka han.. Da ble jeg sint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og ungen fikk russekort den første dagen.

Og den neste dagen. Det var etter den fjerde dagen vi begynte å bli lei av å ha de samme ungene rundt oss, slengte dritt etter oss, kasta stein og kongler.

Som sagt, han gikk over streken, men ungen fikk det som hu fortjente.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
En "blondine" i klassen min er svartelista fordi hun har grått hår. xD Det er grå/hvitt eller noe. Og to andre har blitt svartelista for at de sitter og ler og fniser jævlig høyt midt i timen av INGENTING så de forstyrrer alle andre (så det for tjener det faktisk, egentlig hun med grått hår og.) Synes det bare var litt genialt. "Hey, du har grått hår, din jævel!"
Jeg føler med hun med grått hår. Jeg husker hvordan det var å bli kalt "Vilgerd" på barne/ungdomskolen. :(

Neida, egentlig så likte du det.. litt FOR godt. Jeg fikk flotte bilder i hodet nå x) Skal jeg besrive de for deg?

Lenke til kommentar

Og den neste dagen. Det var etter den fjerde dagen vi begynte å bli lei av å ha de samme ungene rundt oss, slengte dritt etter oss, kasta stein og kongler.

Nei hun fikk ikke det "hu fortjente". Hun fikk tragisk oppførsel fra mennesker hun så opp til. Hun fikk møte på to av det som må være norges største idioter. Mest kompisen din som gjorde det, men at du sitter og sier at en unge FORTJENTE å bli pisset på? Faen, folk som dere burde bli fratatt retten til å kle dere i russeklær. Dere burde bli tvunget til å sitte inne de siste månedene før skoleslutt og kun pugge.
Lenke til kommentar
Jeg spytta på en unge engang, ikke med vilje da, jeg så han ikke, så spuytta jeg, så fikk han klysa midt i hodet. Han ble sur å sparka meg i leggen, jeg hadde tilfeldigvis en kuleis i hånda som jeg da gnudde i trynet på han.

Jeg sa til og med unnskyld for at e spytta! Etter det sparka han.. Da ble jeg sint.

Åh herre! Det hadde tatt seg ut på film!

Lenke til kommentar

Nei hun fikk ikke det "hu fortjente". Hun fikk tragisk oppførsel fra mennesker hun så opp til. Hun fikk møte på to av det som må være norges største idioter. Mest kompisen din som gjorde det, men at du sitter og sier at en unge FORTJENTE å bli pisset på? Faen, folk som dere burde bli fratatt retten til å kle dere i russeklær. Dere burde bli tvunget til å sitte inne de siste månedene før skoleslutt og kun pugge.

Her støtter jeg Rebecca 100%

Lenke til kommentar
Nie: Det gjør jo ingenting at VI får teite regler, DE fikk jo være kule og pisse på småunger ...

:mellow:

Ja, sant nok.

Ikke fatter jeg at folk gidder heller. Jeg har riktignok bare vært babyruss, men altså, vi var hyggelige, og folk var hyggelige tilbake. Året før oss var vel, ikke like snille, og de fikk kun dårlig tilbakemelding. Hva er moroa med det?

Lenke til kommentar
En "blondine" i klassen min er svartelista fordi hun har grått hår. xD

Jeg tror jeg er den første på skolen min som har ært på terrorlista samtlige tre år på VGS. Selv da jeg var i russestyret. :wee:

Det spørs hvor gammel hun var. Noen jævelunger fortjener det meste. :fun:
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg er den første på skolen min som har ært på terrorlista samtlige tre år på VGS. Selv da jeg var i russestyret. :wee:

Med god grunn.

Noen unger fortjener faktisk diverse, men om de fortjener å bli pissa på er et annet spørsmål.

Lenke til kommentar
Med god grunn.

Noen unger fortjener faktisk diverse, men om de fortjener å bli pissa på er et annet spørsmål.

Haha, siste året var det "fordi det var meg, og for ikke å bryte en fin tradisjon, som terrorsjefen, som gikk i klassen min, sa. Hun var nå artig da. ^^
Lenke til kommentar

Å kaste kongler/steiner etter dem om de ikke tar et hint når du spesifikt ber dem om å fjerne seg. Så langt kan jeg tøye meg, men å PISSE PÅ NOEN?! Og med tanke på at Datasmurf kaller en jente for "unge" i stedet for "smårips nom nom" så tror jeg vi kan slå fast at hun er under 14.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
En "blondine" i klassen min er svartelista fordi hun har grått hår. xD

:O Har du og grått hår? Kan jeg kalle deg Vilgerd?

Lenke til kommentar
Å kaste kongler/steiner etter dem om de ikke tar et hint når du spesifikt ber dem om å fjerne seg. Så langt kan jeg tøye meg, men å PISSE PÅ NOEN?! Og med tanke på at Datasmurf kaller en jente for "unge" i stedet for "smårips nom nom" så tror jeg vi kan slå fast at hun er under 14.

Jeg vil påstå at å kaste steiner etter folk er MYE verre enn å pisse på noen. Mulig jeg misforsto deg, men...

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...