Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg SA det var en katastrofe av episk omfang. Det burde vært et lite hint, U9.

Ikke stort nok. Og jeg heter ikke U9. *gå og furte*

Det var det også.

Så mange som blotta seg for småunger.

En kompis pissa på ei lita jente som ba om russekort :p

Not funny. Russ som ikke tar hensyn is not funny.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg mistenker at jeg er svartelistet. Det er enten meg, eller redheaden som tydeligvis går i klassen min. o0

En "blondine" i klassen min er svartelista fordi hun har grått hår. xD Det er grå/hvitt eller noe. Og to andre har blitt svartelista for at de sitter og ler og fniser jævlig høyt midt i timen av INGENTING så de forstyrrer alle andre (så det for tjener det faktisk, egentlig hun med grått hår og.) Synes det bare var litt genialt. "Hey, du har grått hår, din jævel!"

Lenke til kommentar
Jeg stjal sykkelen til en liten drittunge som viste finger til meg..

Husker en anna gang da var det en som kalte meg homo, da maulte jeg han i snøen mens jeg skreik at han skulle respektere de voksne :p

Du blir en god far ^_^

Lenke til kommentar
En "blondine" i klassen min er svartelista fordi hun har grått hår. xD Det er grå/hvitt eller noe. Og to andre har blitt svartelista for at de sitter og ler og fniser jævlig høyt midt i timen av INGENTING så de forstyrrer alle andre (så det for tjener det faktisk, egentlig hun med grått hår og.) Synes det bare var litt genialt. "Hey, du har grått hår, din jævel!"
Jeg føler med hun med grått hår. Jeg husker hvordan det var å bli kalt "Vilgerd" på barne/ungdomskolen. :(
Lenke til kommentar

Samme hvor irriterende ungen er, så er dere de "voksne" (vel, tydeligvis ikke), og det er faen ikke noe kjekt for en unge som bare vil ha russekort fordi de synes at dere er kule å bli pisset på. Unger ser faktisk opp til dere, og dere ødelegger det med sånn oppførsel. JÆVLIG tragisk, er det.

Lenke til kommentar
Fordi jeg ikke ser problemet? :p

Okay, han gikk over streken. Men jenta fortjente det litt sånn. Ungene slutta i det minste å plage oss.

Okå, så du er helt for at bare fordi folk er irriterende, så skal man droppe advarsler og heller gjøre noe så idiotisk, bak mål, tragisk og undergravende som det der? Jeg mistet nettopp all respekt jeg hadde for deg og kompisen din som mennesker. Fy faen. Også at du forsvarer det...
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...