Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg må si jeg savner russetida.Aldri vært så full så mye, sovet så mye på skolen eller følt meg så ensom fordi jeg ikke hadde russebil og ikke fikk sitte på hos de andre Haha, hørtes jævlig morsomt ut Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Lars. Advar meg om HVA som er i de forferdelige spoilerene dine neste gang. Jeg kommer til å få mareritt av den tanken der. Jeg SA det var en katastrofe av episk omfang. Det burde vært et lite hint, U9. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det var det også. Så mange som blotta seg for småunger. En kompis pissa på ei lita jente som ba om russekort Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg SA det var en katastrofe av episk omfang. Det burde vært et lite hint, U9. Ikke stort nok. Og jeg heter ikke U9. *gå og furte* Det var det også.Så mange som blotta seg for småunger. En kompis pissa på ei lita jente som ba om russekort Not funny. Russ som ikke tar hensyn is not funny. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det var det også.Så mange som blotta seg for småunger. En kompis pissa på ei lita jente som ba om russekort HAHAHAA.. Han burde dø, srsly. I det minste klippet av tissen sin. For en jævla taper. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ikke stort nok. Og jeg heter ikke U9. *gå og furte*Visst heter du U9. Men det er da ikke så ille det er 4,5 ganger så bra som U2 det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg mistenker at jeg er svartelistet. Det er enten meg, eller redheaden som tydeligvis går i klassen min. o0 En "blondine" i klassen min er svartelista fordi hun har grått hår. xD Det er grå/hvitt eller noe. Og to andre har blitt svartelista for at de sitter og ler og fniser jævlig høyt midt i timen av INGENTING så de forstyrrer alle andre (så det for tjener det faktisk, egentlig hun med grått hår og.) Synes det bare var litt genialt. "Hey, du har grått hår, din jævel!" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Klart det er, U91. Alltid like moro. Som da jeg pilsa med snuten i 04 ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det er bare tragisk, Datasmurf. ._. Her er russedåpen 25 april. Det er fredagen jeg piercer meg, så om de finner ut at de skal ta meg (om det er jeg som er svartelistet, that is) den dagen, så dreper jeg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg stjal sykkelen til en liten drittunge som viste finger til meg.. Husker en anna gang da var det en som kalte meg homo, da maulte jeg han i snøen mens jeg skreik at han skulle respektere de voksne Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg stjal sykkelen til en liten drittunge som viste finger til meg.. Husker en anna gang da var det en som kalte meg homo, da maulte jeg han i snøen mens jeg skreik at han skulle respektere de voksne Du blir en god far ^_^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Gaah. Kan noen få tiden til å gå litt fortere, plox? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva er tragisk? Pilse med snuten eller at en kompis pissa på en irriterende drittunge som hadde plaget oss i 2 dager? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg stjal sykkelen til en liten drittunge som viste finger til meg.. Husker en anna gang da var det en som kalte meg homo, da maulte jeg han i snøen mens jeg skreik at han skulle respektere de voksne Du blir en god far ^_^ Hehe tror jeg å Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva er tragisk? Pilse med snuten eller at en kompis pissa på en irriterende drittunge som hadde plaget oss i 2 dager?Gjett da. Faen, nå er du bare tett, Sjur. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 En "blondine" i klassen min er svartelista fordi hun har grått hår. xD Det er grå/hvitt eller noe. Og to andre har blitt svartelista for at de sitter og ler og fniser jævlig høyt midt i timen av INGENTING så de forstyrrer alle andre (så det for tjener det faktisk, egentlig hun med grått hår og.) Synes det bare var litt genialt. "Hey, du har grått hår, din jævel!"Jeg føler med hun med grått hår. Jeg husker hvordan det var å bli kalt "Vilgerd" på barne/ungdomskolen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Samme hvor irriterende ungen er, så er dere de "voksne" (vel, tydeligvis ikke), og det er faen ikke noe kjekt for en unge som bare vil ha russekort fordi de synes at dere er kule å bli pisset på. Unger ser faktisk opp til dere, og dere ødelegger det med sånn oppførsel. JÆVLIG tragisk, er det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fordi jeg ikke ser problemet? Okay, han gikk over streken. Men jenta fortjente det litt sånn. Ungene slutta i det minste å plage oss. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Fordi jeg ikke ser problemet? Okay, han gikk over streken. Men jenta fortjente det litt sånn. Ungene slutta i det minste å plage oss. Okå, så du er helt for at bare fordi folk er irriterende, så skal man droppe advarsler og heller gjøre noe så idiotisk, bak mål, tragisk og undergravende som det der? Jeg mistet nettopp all respekt jeg hadde for deg og kompisen din som mennesker. Fy faen. Også at du forsvarer det... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 *snip*Og det er slik oppførsel som gjør at russen får alle de utrolig mange reglene de plutselig må følge, og ikke får styre fritt lengre. Så det får konsekvenser for russen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg