Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herrefaen, da. Er det MULIG. ._.

Vintermåne: Da får du vel heller bare leve med ødelagte hodetelefoner. :)

Personlig ville jeg brukt en hundrings på et kjipt, midlertidig headset mens de var på reperasjon. Men for all del, det forsterker egentlig bare noen teorier jeg har.

Lenke til kommentar
det er riktig.. amd duron 1.6 slo celeron 2.8 eller noe sånt... de ble i alle fall tatt kraftig... konklusjon= det er ikke bare mhz det går på men også L2 cache og front side bus+++ IKKE LA DERE LURE AV MEGAHERTZ :thumbs:

Hahaha, lo så jeg nesten grein av siste setningen her. Merk: over 4 år gammel post x)

Lenke til kommentar
Henger ikke helt med på fjeddiu hatecrewet her, utdyp anyone?

Noen som forlanger litt hjelp og gjør alt for å i det hele tatt bli hørt.

Her leverer jeg en historie, men ingen bryr seg. Ser ut til at RL-liv ikke tells i dag. Jaja...

Og vær mer hyggelige mot hverandre....

Vi kan ikke kommentere alt, selv harj eg blitt oversett mange ganger. Ikke noe uvanlig.

Og folk er huyggelige, men når visse personer kommer og direkte forlanger at vi kun skal hjelpe dem og så er de ferdig med oss fortjener de ikke bedre.

Herrefaen, da. Er det MULIG. ._.

Vintermåne: Da får du vel heller bare leve med ødelagte hodetelefoner. :)

Personlig ville jeg brukt en hundrings på et kjipt, midlertidig headset mens de var på reperasjon. Men for all del, det forsterker egentlig bare noen teorier jeg har.

La han da, his loss :wee:

Lenke til kommentar

<random utbrudd>

Propaganda gjør meg trett, og jeg misliker det jeg mistenker er flash, for jeg kan ikke spole. -.-'

</random utbrudd>

Sasab; Fancypancy. Hun stod der bare sånn, plutselig?

Jonas: Send en PM til en eller annen røding og spør om å få tilbake clvn?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...