Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Chris daa. :< Ikke sånn sideburn. Snakk om en lang hårlokk på siden av øret siden jeg er barbert ellers. :< Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Javel ja.. Tror jeg stikker jeg da. Hvorfor? Det er jo en fantastisk kombo, best from both worlds. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Woa. Maria Carey er hot :O . Hjemme fra fysikktentamen. Gikk strålende! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Javel ja.. Tror jeg stikker jeg da. HOMOFOB!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jaa? chokke, skal pisse på deg på Sentrum Scene jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Chris daa. :<Ikke sånn sideburn. Snakk om en lang hårlokk på siden av øret siden jeg er barbert ellers. :< Det er så hawt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Chris daa. :<Ikke sånn sideburn. Snakk om en lang hårlokk på siden av øret siden jeg er barbert ellers. :< Det er så hawt! U9 har det på ene siden nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tving henne til å poste i RPP? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jaa? chokke, skal pisse på deg på Sentrum Scene jeg Ikke gjør det da . Vi skal rope Daniel suger i kor. Jupp, alle streamlolerne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hahahaha! Visst faen skal vi det!! Gleder meg. Og så skal du gi meg en øl!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Den har jeg glemt, dermed gjelder den ikke lenger . Får satse på at det er ledig plasser i døra da, eller så driter jeg meg ut. Jeg er han som er der 20.30 . Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor i jalla kjøper du ikke nå og sparer 50 spenn? Er vors i byen btw! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 U9 har det på ene siden nå. Jeg heter ikke U9. :< Tving henne til å poste i RPP? Skjer ikke. Hun har nettopp fjernet alle bilder postet på forumet, og kommer ikke til å fylle opp igjen. x) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg ringte akkurat Hifi-center Kjeden for å spørre om jeg kunne bytte mine 4 måneder gamle hodetelefoner, fordi de var litt knekt og mista lyden i venstre klokka. Jeg har kvitteringen. Han sa at han ikke kunne gi meg nye, men jeg kunne få de på service og få de igjen om 14 dager. Det er ikke aktuelt i det hele tatt, jeg er kronisk avhengig av de. Så jeg må finne på et eller annet for å overbevise han om at han skal gi meg noen nye med en gang. Noen som har noen gode argumenter, eller vanskelige papirer elns på dette? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 I has pix! : D Som du ikke skal dele med noen. x) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg ringte akkurat Hifi-center Kjeden for å spørre om jeg kunne bytte mine 4 måneder gamle hodetelefoner, fordi de var litt knekt og mista lyden i venstre klokka. Jeg har kvitteringen. Han sa at han ikke kunne gi meg nye, men jeg kunne få de på service og få de igjen om 14 dager. Det er ikke aktuelt i det hele tatt, jeg er kronisk avhengig av de. Så jeg må finne på et eller annet for å overbevise han om at han skal gi meg noen nye med en gang. Noen som har noen gode argumenter, eller vanskelige papirer elns på dette?..."Jeg er avhengig av dem, derfor vil jeg heller sitte uten hodetelefoner enn å være fjorten dager uten/med et kjipt reservepar".Ser du mangelen på logikk i det du sier fra tid til annen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg ringte akkurat Hifi-center Kjeden for å spørre om jeg kunne bytte mine 4 måneder gamle hodetelefoner, fordi de var litt knekt og mista lyden i venstre klokka. Jeg har kvitteringen. Han sa at han ikke kunne gi meg nye, men jeg kunne få de på service og få de igjen om 14 dager. Det er ikke aktuelt i det hele tatt, jeg er kronisk avhengig av de. Så jeg må finne på et eller annet for å overbevise han om at han skal gi meg noen nye med en gang. Noen som har noen gode argumenter, eller vanskelige papirer elns på dette? Lykke til du Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg ringte akkurat Hifi-center Kjeden for å spørre om jeg kunne bytte mine 4 måneder gamle hodetelefoner, fordi de var litt knekt og mista lyden i venstre klokka. Jeg har kvitteringen. Han sa at han ikke kunne gi meg nye, men jeg kunne få de på service og få de igjen om 14 dager. Det er ikke aktuelt i det hele tatt, jeg er kronisk avhengig av de. Så jeg må finne på et eller annet for å overbevise han om at han skal gi meg noen nye med en gang. Noen som har noen gode argumenter, eller vanskelige papirer elns på dette?..."Jeg er avhengig av dem, derfor vil jeg heller sitte uten hodetelefoner enn å være fjorten dager uten/med et kjipt reservepar".Ser du mangelen på logikk i det du sier fra tid til annen? Når har jeg skrevet at jeg ikke skal bruke de selv om de er ødelagte? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 I has pix! : D Gief!! :D I has pix! : D Som du ikke skal dele med noen. x) Ikke bry deg om Nie, evt. ta de med til Trøndelagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg