L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva har jeg gjort nå da? Du var med på å stenge SO6... :'( Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Stemmer det.. SO6 var den siste, den ble stengt Ble ikke den ved en feiltagelse åpnet igjen? :S Forumbugs, kalles den feiltagelsen der. Etter oppdateringen åpnet de SO, rett og slett på grunn av en liten bug som hadde sneket seg inn Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 driver og skal ut å kjøpe den mye omtalte fjesbokn(facebook)? hvorf få tak i den? Drekki beis du tror jeg. noe sånt ja driver og skal ut å kjøpe den mye omtalte fjesbokn(facebook)? hvorf få tak i den? Kjøp den på Norli. tenkte på det men var ikke helt sikker *tenke* driver og skal ut å kjøpe den mye omtalte fjesbokn(facebook)? hvorf få tak i den? Unnskyld? unskyld, hva? driver og skal ut å kjøpe den mye omtalte fjesbokn(facebook)? hvorf få tak i den? Du kan jo spørre han karen her. Det var han jeg hadde tenkt meg til ja!! Dette var en "metafor"(som læreren kaller det), og det jeg mente var at jeg skule lage meg en Facebook bvruker Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvorfor ble SO stengt? For mye tullprat? Det er vel faktisk ikke mulig tror jeg, så nei. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva har jeg gjort nå da? Du var med på å stenge SO6... :'( Lies, lies i tell you! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dette var en "metafor"(som læreren kaller det), og det jeg mente var at jeg skule lage meg en Facebook bvruker Gjør det, så kan alle finne ut når du er singel, osv. Og stay off the beis. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dette var en "metafor"(som læreren kaller det), og det jeg mente var at jeg skule lage meg en Facebook bvruker Gjør det, så kan alle finne ut når du er singel, osv. Og stay off the beis. skal det herreter xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den jeg ble mobbet sånn på. Husker den, ja. SO7? Hvordan fikk du tid til å bli mislikt? Men ja, forventer du at folk skal like deg når du bruker sånn fem innlegg på å gjøre narr av latteren til en annen bruker i tråden? SO6. Men hvis du leser det selv så ble jeg mobbet uten å ha gjort noen noe galt. Sa bare at jeg likte en film. Det at jeg ble mobbet uten noen grunn tror jeg er grunnen til at jeg er så kynisk i dag. Btw så har jeg ikke sagt at han har stygg latter slik som jeg tror du har hintet til. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan noen her fortelle meg hva som er poenget med "Waschera" ? Programmet, liksom. Fungerer det på en bestemt måte? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal vi diskutere anorakker og den uendelige lista over bruksområdene til anorakken? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kynisk, faktisk. Du liker nå te, da. Eplefe: Waschera er til for at fjortisjenter over hele landet skal kunne skrive "Elskar dg Joachim puzn min! Værdns bæste, ED!" eller "Maria er heit". Edit: Fjortisjenter, ikke fjortis jenter. Endret 10. januar 2008 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lies, lies i tell you! Ok... Da er du tilgitt Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal vi diskutere anorakker og den uendelige lista over bruksområdene til anorakken? Mamma har en anorakk Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Eplefe: Waschera er til for at fjortis jenter over hele landet skal kunne skrive "Elskar dg Joachim puzn min! Værdns bæste, ED!" eller "Maria er heit". Er det noe ala mess tv eller sonen? Har aldri sett det før. --------- Ey! Jeg lager pirog, kanskje jeg går opp 150 gram! Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg er tom for ideér Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal vi diskutere anorakker og den uendelige lista over bruksområdene til anorakken? Mamma har en anorakk my mom 2-hehe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 SO6. Men hvis du leser det selv så ble jeg mobbet uten å ha gjort noen noe galt. Sa bare at jeg likte en film. Det at jeg ble mobbet uten noen grunn tror jeg er grunnen til at jeg er så kynisk i dag. Btw så har jeg ikke sagt at han har stygg latter slik som jeg tror du har hintet til. Jeg hang i SO6. Ganske mye og. (Ta en kikk på listen over flest innlegg i tråden. ) Jeg kan ikke huske deg. Hvilken film var det du likte? Og ja, det finnes mange mobbeofre der ute. Synd i dere. Og nei, jeg har ikke sagt at han har stygg latter. Har ingen grunn til det, Nie er bestevennen min (oooog de som har hørt henne le vet da hva jeg snakker om ) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Lies, lies i tell you! Ok... Da er du tilgitt Det høres bra ut Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har ikke annorakk, holder meg til vanlig jakke. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal vi diskutere anorakker og den uendelige lista over bruksområdene til anorakken? Mamma har en anorakk Fett, er det med pelskrage eller uten hette i det hele tatt? Hvilken farge og fasong er det? Er den vindtett eller bare moteriktig? Utdyp er du snill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg