Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff. En rask tur innom google og jeg oppdaget enda mer kjeeedelig stoff. *se trist ut* Det der må vi sikkert ha med lydlæreren, og det betyr prøve. Og jeg er mer blond radiovertinne enn teknisk anlagt. :(

Tror jeg faktisk ikke jeg har hørt. PP står for "pinlig pause" forresten.
Kontentum er visst et helt vanlig ord, og er det eneste man bruker, man bruker visst ikke ord som bakgrunnslyd og miljølyd ol. Jævlig uinteressant stoff.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Spøør ham hva "PP" er. ^^
Helst ikke. Vi har endelig fått ham til å holde kjeft og sette på ett eller annet crappy radioprogram. x)

Dessuten, så lenge vi kan "kontentum", så er vi sikret. Mhm. x)

Læreren skremte meg. :(

Kommer bort og jeg tror jeg skal få blodkjeft for å sitte på forumet, men så bare vil han låne pennen min. x)

Har dere nettopp lært hva kontentum er?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Har dere nettopp lært hva kontentum er?
Jeg lærte det i fjor, og førsteklasse her lærer det i år. Når klassen min lærte det aner jeg ikke. x)

Ok, begynte å lure litt nå :p

Lenke til kommentar
Kontentum er visst et helt vanlig ord, og er det eneste man bruker, man bruker visst ikke ord som bakgrunnslyd og miljølyd ol. Jævlig uinteressant stoff.
Aldri hørt noen bruke. Tåpelig å drive og hore fremmedord for å vire som en kunnskapsrik lærer.
Lenke til kommentar
Aldri hørt noen bruke. Tåpelig å drive og hore fremmedord for å virke som en kunnskapsrik lærer.
Vel. Nå er ikke læreren kunnskapsrik (siden når ble overgang ett profford, liksom?), så han gjør så godt han kan. Det bare er ikke så bra. Og han kaller ikke ordet ett fremmeord, mer et helt standard ord som blir brukt i de kretsene, eller noe.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg er så trøtt. Herregud så trøtt. *jobbe prosjekt*

Skal jeg vekke deg? *wink wink* :p For resten, vi må snart ruse oss på rohypnol på dassen og voldta Karen med biffkniv etterpå!

Aldri hørt noen bruke. Tåpelig å drive og hore fremmedord for å virke som en kunnskapsrik lærer.
Vel. Nå er ikke læreren kunnskapsrik (siden når ble overgang ett profford, liksom?), så han gjør så godt han kan. Det bare er ikke så bra. Og han kaller ikke ordet ett fremmeord, mer et helt standard ord som blir brukt i de kretsene, eller noe.

Dere har dumme lærere med andre ord? :p

Lenke til kommentar
Skjønte at han ikke var det. :p Hvilke kretser? Der man lager ekstremt sære kunstfilmer sponset av staten, og er så høykulturelle at det er vondt?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Dere har dumme lærere med andre ord? :p
Neida. Ikke alle. Bare han her som er -dum- tror jeg. Altså, han er jo ikke direkte dum, bare litt, usmart. xD Og uten noe form for pedagogiske evner. x)

Men da bare grer vi alle med en kam og sier at lærerne dine er dårlige. :p Og skolen din er skummel. Hvis jeg ender opp på laksevåg til neste år kommer jeg til å ha angst for å møte på han fyren som jeg og Eplefe møtte på en gang vi venta på deg i gangen. xD

Lenke til kommentar
Men da bare grer vi alle med en kam og sier at lærerne dine er dårlige. :p Og skolen din er skummel. Hvis jeg ender opp på laksevåg til neste år kommer jeg til å ha angst for å møte på han fyren som jeg og Eplefe møtte på en gang vi venta på deg i gangen. xD
Hvem dere møtte på i gangen? Var det typisk en av retardene?
Lenke til kommentar

Jaa! HAN VAR DRITSKUMMEL! :|

"Navnet ditt begynner på R."

-Øh. Ja.

også begynte han å snakke om å bli med meg hjem og shait. :|

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Skal jeg vekke deg? *wink wink* :p For resten, vi må snart ruse oss på rohypnol på dassen og voldta Karen med biffkniv etterpå!
Hadde det her vært USA, hadde du vært i fengsel for lenge siden. :p

Neida, som Eplefe sier så liker hun det. Hun får ekstrem nytelse av at vi leker med kniver i/på kroppen hennes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jaa! HAN VAR DRITSKUMMEL! :|

"Navnet ditt begynner på R."

-Øh. Ja.

også begynte han å snakke om å bli med meg hjem og shait. :|

En del av meg hadde kraftige problemer med å ikke le, spesiellt når han begynte å mase om piercingene hennes and shit. Og en annen ville bare dra Epletøs med og løpe laaangt bort fra han. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...