Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra XLR til?
Det forstod ikke jeg. :wee:

Overgang når man prater. Type "når vi først snakker om Abba kan vi også nevne at det norske sildefisket er på vei tilbake, noe som betyr mye for den svenske økonomien grunnet abba-fabrikkene" osv. xD

Paala; Det heter *f9ze*

Den z'en er -viktig-. xD

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Det forstod ikke jeg. :wee:

Overgang når man prater. Type "når vi først snakker om Abba kan vi også nevne at det norske sildefisket er på vei tilbake, noe som betyr mye for den svenske økonomien grunnet abba-fabrikkene" osv. xD

Jeg trodde egentlig du pratet om overgang fra musikk til snakking, men du feilet uansett testen. Proffe radiofolk må vite hva XLR er. :p

Lenke til kommentar
Jeg trodde egentlig du pratet om overgang fra musikk til snakking, men du feilet uansett testen. Proffe radiofolk må vite hva XLR er. :p
Tydeligvis ikke. I følge læreren min, liksom. Men, så syns han at "overgang" var et hardcore fagord, da. x) Endret av Nie
Lenke til kommentar
Spøør ham hva "PP" er. ^^
Helst ikke. Vi har endelig fått ham til å holde kjeft og sette på ett eller annet crappy radioprogram. x)

Dessuten, så lenge vi kan "kontentum", så er vi sikret. Mhm. x)

Læreren skremte meg. :(

Kommer bort og jeg tror jeg skal få blodkjeft for å sitte på forumet, men så bare vil han låne pennen min. x)

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Tydeligvis ikke. I følge læreren min, liksom. Men, så syns han at "overgang" var et hardcore fagord, da. x)

Om man er teknisk anlagt vet man hva XLR er. Om man derimot er en blond radiovertinne.. du skjønner hvor jeg vil.

b-real: Nå er du bare slem. Vi snakker da om interessante, dype og sofistikerte temaer. Tiss og pupp =D

Endret av Hilde88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...