Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når de skifter kjønn.

får de livmor, eggstokker og alt det der? :p

har man ikke det, er man en mann.

Så damer som må fjerne livmoren sin er ikke damer lengre, de er menn?

"ja" :roll:

Nei, men da var de jo født med det, selv om det ender opp med at de må fjerne det til slutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg liker å forvirre deg. :yes:

Tsk, jeg har hatt tid til å se film med deg hele denne uken!

Det er slikt man sier ifra om, tardface! x)

Menne, da tar vi daten vår i neste uke. ;)

DU er TARDFACE! Du kunne bare sagt: "Jeg skal drepe deg i dag, og jeg bryr meg ikke om du har planer eller ikke, for du SKAL dø!" Dessuten, sa ikke vi at vi skulle ta det denne uken? Oo

Lenke til kommentar
Trodde kanskje du køddet når du sa "guess ehat" nå da. :p

Hvor mange mnd er hun på vei? Og har du regnet ut hva det her vil koste deg? :tease:

Ja, skjønte det, derfor jeg sa at det var sant hehe.

Ho er 3 mnd på vei tror e, og nei har ikke regnet på det.. Men e skal kjøpe meg motorsykkel snart da.. Så det blir gøy! :D

*vroom*

@Nie, instaler en litt strammere modell da, er vel litt i slappeste laget den du har nå?

:tease:

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Nei, men da var de jo født med det, selv om det ender opp med at de må fjerne det til slutt.

Men en dame som er født uten vagina og får den installert i ettertid er ikke en dame, altså?

en person med XX kromoson = jente

XY = gutt.

nå må du slutte å vende og vri på alt jeg sier så jeg må slite med å forklare meg xD

Lenke til kommentar

Men en dame som er født uten vagina og får den installert i ettertid er ikke en dame, altså?

en person med XX kromoson = jente

XY = gutt.

nå må du slutte å vende og vri på alt jeg sier så jeg må slite med å forklare meg xD

Så kun på grunn av genetikk ville du heller pult henne:

ugly-girl.jpg

enn henne (som har vært en han før):

293.cayne.candis.101507.jpg

eller henne:

xinsrc_95a91420d1ae4faeb0e49f32d195ae7f_xinsrc_154026080c114d4ba0d3077980132671_1.jpg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
DU er TARDFACE! Du kunne bare sagt: "Jeg skal drepe deg i dag, og jeg bryr meg ikke om du har planer eller ikke, for du SKAL dø!" Dessuten, sa ikke vi at vi skulle ta det denne uken? Oo

Du reiser jo i dag.oO

Ja, men du kunne sagt det tidligere i uken. :p

Lenke til kommentar
Ey! O_O

Der gikk du på person, ikke sak. :(

Unnskyld, var virkelig ikke meningen, jeg skal gjøre det godt igjen på et eller annet vis.

JEG ER SÅ GLA I EPLE!!

Ho er mye flinkere til å få fram poenget i diskusjoner enn meg, jeg kaller bare folk stygge å sånn jeg :p

BTW, jeg hadde tatt de to nederste.. Hardt.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...