Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du ville ikke hatt sex med en sinsykt pen jente, med svære pupper og skam fin kropp og verdens peneste ansikt, dersom hun hadde penis?

Det hadde jeg, er noe som heter analsex.

Uff?

Det hadde ikke jeg.

Alt som har utoverpenis skal kun være venner med. (For min del, har ingen ting imot homofile sånn generelt :wee:)

Jeg hadde gått for hun hadde hun hatt innvoertiss :)

Lenke til kommentar
Mulig det. Jeg ville synes det var utrolig kjipt å finne ut at "dama" hadde samme utstyr nedentil som meg selv.

Men du hadde jo gått inn for det, vel vitende om at hun hadde penis. Vis ikke hadde nok jeg å blitt litt overrasket :p

@n4w, det var en mann før, men nå er det jo en dame.. Ganske fin en også, ser ikke hvordan det skulle ha spillt noen rolle :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Hatt sex med en mann som hadde opperert seg om til en kvinne da?

Viktig å legge til at han ble en pen jente :p

Da hadde man vel sansynlig vis ikke lagt merke til det før hun/han sa det :wee:

Reaksjonen hadde vel vært sjokk. Så hadde jeg begynt og skrike. Så løpt som et helvette for å gråte over min tapte jomfrudom til en mann.

Lenke til kommentar
Mulig det. Jeg ville synes det var utrolig kjipt å finne ut at "dama" hadde samme utstyr nedentil som meg selv.

Men du hadde jo gått inn for det, vel vitende om at hun hadde penis. Vis ikke hadde nok jeg å blitt litt overrasket :p

@n4w, det var en mann før, men nå er det jo en dame.. Ganske fin en også, ser ikke hvordan det skulle ha spillt noen rolle :p

Jammen jeg hadde ikke gått inn for det hvis jeg visste at "hun" hadde penis.

Lenke til kommentar

Dersom noen skifter kjønn er det mest sannsynlig fordi de føler seg som om de er født i feil kropp. Altså er de for eksempel kvinne inni seg, fra begynnelsen av. Så følger kroppen etter. Hvordan kan man da si at det fremdeles er en mann? oO

Lenke til kommentar
Jammen jeg hadde ikke gått inn for det hvis jeg visste at "hun" hadde penis.

Bare pga en penis? Du har jo det, er det noe galt i at du har en penis? Du ligger faktisk å stryker laksen selv vær natt(?) Hvorfor ikke stryke laksen til en anna mann? Samme greia omtrent.

Men i bunn og grunn er det jo en mann fremdeles da.

Nei, det var en mann, men nå en dame.

Lenke til kommentar
Dersom noen skifter kjønn er det mest sannsynlig fordi de føler seg som om de er født i feil kropp. Altså er de for eksempel kvinne inni seg, fra begynnelsen av. Så følger kroppen etter. Hvordan kan man da si at det fremdeles er en mann? oO

deeeeeet ligger i huet på den personen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...