Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1) Lilla hår, piercing og øregreier og sånn.

2) Ok, en litt mer «normal» halvdel, da?

3) Bra.

4) Kan man bruke «paradoksalt» i denne sammenhengen?

Uhm. Jeg tror det der var en fornærmelse opprinnelig rettet mot meg, men som backfiret stygt i din egen bakdel ved å bruke "normal" som noe positivt noe. Jeg har

1) Ikke lilla hår. Jeg har grønt og svart hår. Mye kulere.

2) U9 kan lyve gjennom tenna, men hun er ikke mye mer normal enn meg. Hun kan skryte på seg å være mye mindre morbid, og jævlig mye mer pysete, men normal er hun ikke.

3) Nei.

4) Nei. :)

1) Øregreier? At jeg vil ha store ører? (Foresten, ett hull på 5mm, ett på 10mm og ett på 15mm)

2) Jaok, det kan stemme.

3) ....

4) Neeei, ikke egentlig. Jeg sa jo jeg er normal utenom det lilla håret, så jeg er litt unormal med det, men ikke nevneverdig. Blir ikke så paradoksalt, velt?

1) Du får ikke ta 30 til sammen, for da øker jeg målet mitt drastisk. Sånn at det er avklart, liksom. Da blir det 18, 12 og 6 hos meg, og jeg tror ikke øret mitt takler det uten at jeg må til med en kniv eller tre. Så om øreflippen min revner er det din feil. o0

Resten gir jeg faen i. :D

God morgen, forumkafeen. Ferdig i dusjen, så var det på tide å kle på seg og børste mitt fantastiske grønne hår. Wah, begynner å få skikkelige korketrekkere igjen, da jeg våknet i dag hadde jeg basically korketrekkere som sto litt random ut her og der. ._.

Lenke til kommentar

KRØLLEEER! =D

Og jeg er mye mer normal enn deg. Og jeg er ikke -så- pysete.

Og jeg hater russerene som oppholdt dassen så lenge at jeg mista bussen. Jaja. Går en ny om 10 min.

Aaaah, sooool, våååår, happyhappyhappyyyy! =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...