Nora90 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 det kunne altids vært værre... går litt tregt nå -Espen pai Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tror du ikke jeg har prøvd det, Underpants? Var ikke rettet mot deg, men gonjimann. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke vær så sur da. Det betyr fiendtlig. Kult at antagonistisk beyr fiendtlig. Innenfor dramaturgi er antagonisten hovedkarakterens "motstander", f.eks Dr. Evil i Austin Powers. Hovedpersonen kalles protagonist, forresten. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 det kunne altids vært værre... går litt tregt nå -Espen pai Du får prate med meg da^^. Greit nok, Pantsy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kult at antagonistisk beyr fiendtlig. Innenfor dramaturgi er antagonisten hovedkarakterens "motstander", f.eks Dr. Evil i Austin Powers. Hovedpersonen kalles protagonist, forresten. De fleste som vet slike ting er enten unormalt glad i film eller går/har gått media/drama. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvor mange sider var den forrige tråden oppe i? Siste Ord var det vel den het. Tror det var 3000 sider.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De fleste som vet slike ting er enten unormalt glad i film eller går/har gått media/drama. Your theory is correct. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvor mange sider var den forrige tråden oppe i? Siste Ord var det vel den het. Tror det var 3000 sider.. Eller 7000. The keys are like right next to each other. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke vær så sur da. Det betyr fiendtlig. Kult at antagonistisk beyr fiendtlig. Innenfor dramaturgi er antagonisten hovedkarakterens "motstander", f.eks Dr. Evil i Austin Powers. Hovedpersonen kalles protagonist, forresten. = "Innenfor læren om reglene for skuespillerdiktningen er motparten, hovedkarakterens "motstander", f.eks. Dr Evil i Austin Powers. Hovedpersonen kalles protagonist, forresten." ? Vi snakker samme språk. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vet ikke hvilken som var sist.. :S mener jeg har sett SO7 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De fleste som vet slike ting er enten unormalt glad i film eller går/har gått media/drama. Han går her så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vet ikke hvilken som var sist.. :Smener jeg har sett SO7 Den ble stengt før det var gått to sider, mener jeg å huske. Siste Ordet 6 var siste i serien. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vet ikke hvilken som var sist.. :Smener jeg har sett SO7 Den ble stengt før det var gått to sider, mener jeg å huske. Siste Ordet 6 var siste i serien. Den jeg ble mobbet sånn på. Husker den, ja. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vet ikke hvilken som var sist.. :Smener jeg har sett SO7 Den ble stengt før det var gått to sider, mener jeg å huske. Siste Ordet 6 var siste i serien. Stemmer det.. SO6 var den siste, den ble stengt Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vi snakker samme språk. Akkurat! Du er flink. Han går her så vidt jeg vet. Danno_O, my man. Helt riktig! 07HBMEDPRO, student nr. 81 reporting. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den jeg ble mobbet sånn på. Husker den, ja. SO7? Hvordan fikk du tid til å bli mislikt? Men ja, forventer du at folk skal like deg når du bruker sånn fem innlegg på å gjøre narr av latteren til en annen bruker i tråden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Stemmer det.. SO6 var den siste, den ble stengt SLEMMING! Lenke til kommentar
Kanius Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvorfor ble SO stengt? For mye tullprat? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Vet ikke hvilken som var sist.. :Smener jeg har sett SO7 Den ble stengt før det var gått to sider, mener jeg å huske. Siste Ordet 6 var siste i serien. Stemmer det.. SO6 var den siste, den ble stengt Ble ikke den ved en feiltagelse åpnet igjen? :S Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Stemmer det.. SO6 var den siste, den ble stengt SLEMMING! Hva har jeg gjort nå da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg