Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eplefe, jeg er sikker på at det er like mange e-stoffer i matvarebutikk som det er kjemikalier i håret ditt!

Btw: ironisk ment, og vet noen hvordan det er angående frakt og det og bestille på oppkrav fra statene?

No, not rly. Er naturfarger jeg bruker når det er crazyfarger jeg vil ha. Derfor de ikke er permanente. Omtrent som å farge håret lilla med blåbær, rly. Dessverre. Hadde det fantes permanent grønnfarge hadde jeg brukt det, tbh. Meh, brb, skylle håret. ^^

Naturfarger er også kjemikaler. På samme måte som at mange E-stoffer faktisk er helt naturlige stoffer som finnes i naturen.

Lenke til kommentar
Finnes det ikke en eneste Pokémon-tråd på dette forumet? Makan!

Er noen av dere litt interessert i Pokémon? Hva heter det superangrepet til Psyduck? Noen som vet? Er på DESPERAT jakt.

Confusion?

Psych Up?

Hydro Pump?

Psybeam?

Hmm.. Jeg lurer på.. Tror han bare brukte det én gang. Altså, vanligvis er jo Psyduck ubrukelig. Han er bare innmari kul og skjønner ingenting. Men en gang brukte han et voldsomt sterkt angrep som reddet Ash og gjengen. Å, savner Pokémon på TV.

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg veldig lyst til og bare bøyte meg inn på rommet til brodern, han har nemlig besøk av dama og du kan tydelig høre hva de driver med dessverre

Kle av deg, ta en sokk på tissen, en amerikansk fotball-hjelm på hodet og en stokk e.l. i hånda, løp inn og syng en Sex Pistols-medley av full hals mens du spanker dem med stokken. :green:

Red.: If you get it on tape, you could get it in cash.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Nå fikk jeg veldig lyst til og bare bøyte meg inn på rommet til brodern, han har nemlig besøk av dama og du kan tydelig høre hva de driver med dessverre

Kle av deg, ta en sokk på tissen, en amerikansk fotball-hjelm på hodet og en stokk e.l. i hånda, løp inn og syng en Sex Pistols-medley av full hals mens du spanker dem med stokken. :green:

:!: ..... :lol: ..... :rofl:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...