Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, da kan du jo tro at en 15/16 åring er en lærer dah men men!

Hvordan kan jeg vite at du ikke bare utgir deg for og være 15? For alt jeg vet, så er du ei 60 år gammel skolelærerinne :p

jaja, men se på noen av de andre innleggene mine som f.eks. at jeg vil kjøpe at nytt golfsett til under 2000 kr. altså hvis jeg hadde vært en 60 år gammel lærerinne hadde jeg nok ikke det nei!

Lenke til kommentar
jaja, men se på noen av de andre innleggene mine som f.eks. at jeg vil kjøpe at nytt golfsett til under 2000 kr. altså hvis jeg hadde vært en 60 år gammel lærerinne hadde jeg nok ikke det nei!

Lærere kan spille golf de og da... Og under 2000 styrker teorien enda mer! Som alle vet, så har ikke lærere verdens beste lønn for og si det slik :p

Lenke til kommentar
Sukk, gravid og lykkelig gitt :)

Har ikke kommet over det enda

Du må gi oss oppdateringer med voksende babymagebilder og ultralydbilder forløpende da. :)

Hehe må ikke forvente for mye bilder for meg har en tendens til å glemme slikt :)

Da får vi prøve å minne deg på det :p

Lenke til kommentar
Hehe må ikke forvente for mye bilder for meg har en tendens til å glemme slikt :)

Vi er flinke til og minne deg på det :)

ja, Ok men se på noen andre innleg da vettø espen PAU

Du er klar over at du skriver enda værre enn vanlig etter at jeg nevnte det med lærer?

BUSTED!

Lenke til kommentar

Vi er flinke til og minne deg på det :)

ja, Ok men se på noen andre innleg da vettø espen PAU

Du er klar over at du skriver enda værre enn vanlig etter at jeg nevnte det med lærer?

BUSTED!

haha, jeg bare tuller med deg for at du virkelig skal tro d. se f. eks det nyeste innlegge i matte tråden!

link

Lenke til kommentar
Eplefe, jeg er sikker på at det er like mange e-stoffer i matvarebutikk som det er kjemikalier i håret ditt!

Btw: ironisk ment, og vet noen hvordan det er angående frakt og det og bestille på oppkrav fra statene?

No, not rly. Er naturfarger jeg bruker når det er crazyfarger jeg vil ha. Derfor de ikke er permanente. Omtrent som å farge håret lilla med blåbær, rly. Dessverre. Hadde det fantes permanent grønnfarge hadde jeg brukt det, tbh. Meh, brb, skylle håret. ^^
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...