Taxmannen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er litt morsomt å sitte her og lete gjennom min storesøsters musikkmappe. Det er mye dritt ala Pussycatdolls der, men det ligger gjemt noen skikkelige slagere der også. Som hva da? Vel, hittil har jeg lagt AC/DC, Queen, Aerosmith og (under tvil) Red Hot Chillipeppers i spillelisten, men det finnes nok en del flere ting der. Hmm.. Men slagerne..? Fant du ingen? Heisann, Amy Smart er hot! Scrubs er en innmari bra serie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nei vet dere hva? Nå setter jeg på Moby - that's when I reach for revolver på mp3-spilleren og stikker på butikken. Dette været forlanger at jeg pilser. Snakkes. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er han homo? Det ser litt sånn ut. Jeg tror han har hatt en del flere damer enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Der var det jammen litt Beatles og Jimmi Hendrix også. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er litt morsomt å sitte her og lete gjennom min storesøsters musikkmappe. Det er mye dritt ala Pussycatdolls der, men det ligger gjemt noen skikkelige slagere der også. Som hva da? Vel, hittil har jeg lagt AC/DC, Queen, Aerosmith og (under tvil) Red Hot Chillipeppers i spillelisten, men det finnes nok en del flere ting der. Hmm.. Men slagerne..? Fant du ingen? Heisann, Amy Smart er hot! Scrubs er en innmari bra serie. Slagerne er AC/DC, Queen, Aerosmith og Red Hot Chilli Peppers som han btw gjorde et veldig riktig val ved å legge til. De er dødsbra. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 http://www.jp.playstation.com/scej/title/nt/ Jeg lurer på hva den teller ned Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er han homo? Det ser litt sånn ut. Jeg tror han har hatt en del flere damer enn gjennomsnittet. Uten tvil, men han ser litt bøg ut Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Aaaaaw... Takk. You're just a big flirt arn't you? Touch me in the morning, and the last thing at night. Alt jeg kan si. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvor ble det av Frøken_Strøken? Greide hun å sprenge seg til slutt? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvor ble det av Frøken_Strøken? Greide hun å sprenge seg til slutt? Sprenge seg ? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hun var selvmordsbomber. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er han homo? Det ser litt sånn ut.Hvordan ser man homo ut? Oo Lenke til kommentar
Addan Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Eplefe: selv om ejg inrømmer at de fleste så litt femi ut på 80tallet så billy fulgte vel bare moten untitled.bmp Endret 16. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er han homo? Det ser litt sånn ut.Hvordan ser man homo ut? Oo Jeg har aldri skjønt hvorfor folk mener at feminim = homofil. For å ikke snakke om alt det andre som på en eller annen måte gjør at det er en ren selfølge at en er homofil. >> Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Trenger jo ikke være homo selv om man kler seg slik.. Noen kalte meg en homo fordi jeg likte lilla.. :S Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Eplefe: selv om ejg inrømmer at de fleste så litt femi ut på 80tallet så billy fulgte vel bare moten ...De så ikke særlig homofile ut, egentlig. Men hva vet vel jeg. Jeg skjønner jo ikke hvordan man ser homofil ut en gang. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Finnes det noe som ligner på musikken til Muse, Coldplay og Radiohead? Du har jo feks Dream Theater. Det er ikke så likt. Men det er progresiv rock. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du har jo feks Dream Theater. Det er ikke så likt. Men det er progresiv rock. "Hei, har dere noe musikk som ligner på Belle and Sebastian?"-Ja, vi har Sonata Arctica. Det er ikke så veldig likt, men de bruker gitar de og. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Finnes det noe som ligner på musikken til Muse, Coldplay og Radiohead? Du har jo feks Dream Theater. Det er ikke så likt. Men det er progresiv rock. Har «Scenes from a Memory», men hører ikke ofte på det. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 "Hei, har dere noe musikk som ligner på Belle and Sebastian?"-Ja, vi har Sonata Arctica. Det er ikke så veldig likt, men de bruker gitar de og. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg