Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor det er tøys å ikke si at Thom Yorkes musikk ligner Radioheads? Ja, han er mest kjent som vokalist i Radiohead, men musikken han lager ligner jo helt klart på Radiohead sin. Eller hva?
Det blir som å anbefale John lennon til en som liker the beatles i mine øyne.

Og stryk det jeg sa om black swan forresten. Har tre versjoner på vei nå :wee:

Lenke til kommentar
Modest Mouse er kjærleik. :love:

Om du digger Arcade Fire er Billy Talent verdt å sjekke ut. Om du liker dem er det bare to move on til My Chem.

Tja, Modest Mouse har ikke slått meg helt (bortsett fra fantastiske Dashboard). Mulig jeg må høre de om igjen og om igjen før det sitter. Arcade Fire. :thumbup:

Det blir som å anbefale John lennon til en som liker the beatles i mine øyne.

Er ikke det greit da? :) Dessuten må jeg si at Thom Yorke ikke er så kjent. Tror mange Radiohead-fans har gått glipp av The Eraser.

Lenke til kommentar
Whatever. begge heter billy
Billy Idol er en artist. Billy Talent er et band.
Tja, Modest Mouse har ikke slått meg helt (bortsett fra fantastiske Dashboard). Mulig jeg må høre de om igjen og om igjen før det sitter. Arcade Fire. :thumbup:
Arcade Fire og Billy Talent og Modest Mouse og My Chem var alle på hove i fjor. Aah, fantastiske konsertene. :love:
Lenke til kommentar
Muse og coldplay eier! Liker ikke Modest Mouse så godt da... de er litt.. spesielle. Jeg har truffet en konklusjon btw. Livet mitt er KJEDELIG! Siden jeg kom hjem fra skolen har jeg ikke gjort annet en å sitte på PC-en.

Det er en helt vanlig dag for meg, det.

Jeg får morsomme kommentarer på norsktekstene mine. :wee: "Takk og pris for den slutten". Vi skulle skrive novelle, min var visst nesten en fortelling. Mon tro om jeg skal notere ned sjangertrekk neste gang? xD

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Er ikke det greit da? :) Dessuten må jeg si at Thom Yorke ikke er så kjent. Tror mange Radiohead-fans har gått glipp av The Eraser.
Jeg synes det er feil ja. Men for all del. Ikke vær enig med meg. Lov å være uenig hehe. Forresten så er det synd at folk som kaller seg RH-fans ikke har klart å få med seg The Eraser. Et av få album jeg angrer på at jeg ikke har KJØPT.

Dere har rar smak :)

Du er rar!

Lenke til kommentar

Det er litt morsomt å sitte her og lete gjennom min storesøsters musikkmappe. Det er mye dritt ala Pussycatdolls der, men det ligger gjemt noen skikkelige slagere der også.

Lars: Karakteren var såpass bra at det ikke spilte noen stor rolle uannsett.

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar
Det er litt morsomt å sitte her og lete gjennom min storesøsters musikkmappe. Det er mye dritt ala Pussycatdolls der, men det ligger gjemt noen skikkelige slagere der også.

Som hva da? :)

Vel, hittil har jeg lagt AC/DC, Queen, Aerosmith og (under tvil) Red Hot Chillipeppers i spillelisten, men det finnes nok en del flere ting der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...