n4w Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Meg og Therese har hatt norsktentamen i dag. Så nå sitter vi og sløver. Gikk det bra eller? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jammen!Send via MMS da? Skal prøve. Si fra om du mottar noe. Okei.. *vente* *vente*....*beep* åh, MELDING! Nope, ingen øl. *vente*....... Meg og Therese har hatt norsktentamen i dag. Så nå sitter vi og sløver. *kowsepå* Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 I was like.. Lol wut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Okei.. *vente* *vente*....*beep* åh, MELDING! Nope, ingen øl. *vente*....... Du har lastet ned konfigurasjon for ølmottag? Hvis ikke så kan ikke jeg hjelpe deg nemlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Gikk det bra eller? Fikk de sløveste oppgavene i verdenshistorien. Men for all del, det gikk nok greit. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg forstår virkelig ikke PHP PHP er kos. ^^Dvs., jeg kan virkelig ikke skrive eller kode noe, men jeg er/var en jævel på å tilpasse kode til mitt bruk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ha ha, jeg prøver å forstå et sendeskjema av noe slag. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Fikk de sløveste oppgavene i verdenshistorien. Men for all del, det gikk nok greit. Hva for noen oppgaver var dette da? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har fin sigg som man kan trykke på. Do it! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva for noen oppgaver var dette da? Vedlegg 2: VoluspåGrei ut om virkemidler brukt i norrøn poesi og prosa ved hjelp av vedlegget. Min. 2 sider. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Do it! Nei. Endret 16. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har fin sigg som man kan trykke på. Do it! Har trkyt på den! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er sommer, det er sol og det er søn... nei, onsdag var det visst. "¤#&¤#&¤!/%&/# (Ikke er det sommer heller) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nei. Ni, men du har allerede vært innom der, så vi er cool Har trkyt på den! Bra! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kan noen fortelle meg hva som var søtt? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nië | Inadequate sier:Jeg vurderer akkurat nå å finne frem saksa. Nië | Inadequate sier: Wohooo. [Vintage Princess] k9z. <3 sier: Æh. Hva skal du med den? Nië | Inadequate sier: Håret. Nië | Inadequate sier: Jeg fikk en plutselig trang til å klippe håret. [Vintage Princess] k9z. <3 sier: kan jeg få gjøre det værsåplis? Nië | Inadequate sier: x) Nië | Inadequate sier: Fordi du vil ha skylden når jeg angrer om noen timer og tenker "Jeg hadde jo snaaart så langt hår som jeg ville ha, det var nesten så langt! Hvordan KUNNE jeg?!?!?!?!"? xD [Vintage Princess] k9z. <3 sier: Heller meg enn deg selv o0 [Vintage Princess] k9z. <3 sier: For JEG kan bitchslappe deg og si "SLUTT Å SIPPE OG TA NOEN SJANSER FFS!" Nië | Inadequate sier: Så søtt. x) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 så ikkeno søtt i den samtalen der Lenke til kommentar
n4w Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kan noen fortelle meg hva som var søtt? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nië | Inadequate sier:Jeg vurderer akkurat nå å finne frem saksa. Nië | Inadequate sier: Wohooo. [Vintage Princess] k9z. <3 sier: Æh. Hva skal du med den? Nië | Inadequate sier: Håret. Nië | Inadequate sier: Jeg fikk en plutselig trang til å klippe håret. [Vintage Princess] k9z. <3 sier: kan jeg få gjøre det værsåplis? Nië | Inadequate sier: x) Nië | Inadequate sier: Fordi du vil ha skylden når jeg angrer om noen timer og tenker "Jeg hadde jo snaaart så langt hår som jeg ville ha, det var nesten så langt! Hvordan KUNNE jeg?!?!?!?!"? xD [Vintage Princess] k9z. <3 sier: Heller meg enn deg selv o0 [Vintage Princess] k9z. <3 sier: For JEG kan bitchslappe deg og si "SLUTT Å SIPPE OG TA NOEN SJANSER FFS!" Nië | Inadequate sier: Så søtt. x) Vet ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ikke jeg heller, you see? Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg