L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg erklærer herved sommeren 2008 for åpnet og setter på Postgirobygget - Sommer på jorda. Kom gjerne med forslag til flere feelgood sommersanger. Owyeah.. Skal sette på postgirobygget senere idag. Må lære meg tekstene før sommerfylla Jeg forlanger at du tar turen til langesund når PGB skal spille. Da skal det pilses og synges i sola. <3 Sommersanger ja.. Paradisio - Bailando må være sommersang #1 Får meg til å tenke på quarten i 97 den Ah. Den som var ung og full igjen. <3<3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg forlanger at du tar turen til langesund når PGB skal spille. Da skal det pilses og synges i sola. <3 Haha, ja det skal vel funke Langesund er jo <3 om sommern =) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ahh, brannmuren til fylkeskommunen i guess? Finnes sikkert SSL-støttede proxyer, men ikke som jeg har tilgang til ;\\ Correctomundo. Har også tilgang til proxyer, men ikke med SSL-støtte, nei. Den forrige serveren jeg aksesserte som ikke står her på huset står ca 1500 mil unna, jeg har da den innenfor rekkevidde, så de 70 kilometerene dine kan du bare glemme. Jeg kunne også styrt maskin i USA via SSH. Men ikke fra dette mongonettet her. Alt annet enn :80 og :443 er sperra ut fra WAN-et. MEH! Hihi, Ebay er elsk. The Knife - Sileht Shout-vinyl til 80,- inkludert frakt. Gleder meg til den kommer Jeg erklærer herved sommeren 2008 for åpnet og setter på Postgirobygget - Sommer på jorda. Kom gjerne med forslag til flere feelgood sommersanger. Manu Chao. Det er digg sommermusikk, det. Pils, sol, grilling, vann og Manu Chao.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Langesund er jo <3 om sommern =)Her kan jeg sitere PGB: Når sola henger høyt over Langesundog hjernen er myk og jorda er rund og Wrightegaarden ligger der den alltid lå og pilsen er kald og sorgene små når køen på E18 er gått i stå og alle går og banner og ingen kan forstå at det er sommer på jorda Når terna går i spinn over Langesund og katta er mett og tar seg en blund og jenta di er gyllenbrun og sommerpen og bare har på seg solfaktor en når rekene er salte og jenta di er søt og tørre kontorister har lagt kroppen sin i bløt da er det som på jorda I år skal man bruke alle pengene sine på pils og konsertbilletter og ikke sløse de bort på unødvendige ting. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 I år skal man bruke alle pengene sine på pils og konsertbilletter og ikke sløse de bort på unødvendige ting. Haha, bra sagt^^ Tror selv jeg kommer til å slite litt økonomisk i sommer. Bare påskeferien kosta meg 15000, og regner med rundt 25000 til hele sommeren.. Jeg er en jævel til å sløse;\ Har satt høy skatt i år da, så regner med å få endel like før neste sommer, så jeg kan leve da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Faen faen faen >< Er det mulig?! Jeg har de siste to dagene sovet til ett - to fordi jeg ikke har hørt klokkene som har ringt halv elleve, elleve og kvart over elleve. En av alarmene spiller "Meshuggah - War" rett i øret mitt. "Men det gjorde ingen skada, och det gjorde ingen nytta". Gah. Atpåtil har jeg fortsatt ikke mat i huset og nå er jeg sulten. Bæsj. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 *dnfk diskuterer og prater med hverandre* Datasmurf: MEG MEG MEG MEG MEG *dødt* *dnfk fortsetter der dem slapp* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tihi... Så morsomt. Nå er det msuikk-krig i huset her. Akkurat nå har jeg på en Goliath-cd. Faren min spiller gammalmannsmusikk på stua og broren min har på amon amarth eller noe. Verandadøra står åpen og det samme gjør vinduet på rommet mitt og rommet til brodern. Naboene må tro vi har en veldig eklektisk musikksmak Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tihi... Så morsomt. Nå er det msuikk-krig i huset her. Akkurat nå har jeg på en Goliath-cd. Faren min spiller gammalmannsmusikk på stua og broren min har på amon amarth eller noe. Verandadøra står åpen og det samme gjør vinduet på rommet mitt og rommet til brodern. Naboene må tro vi har en veldig eklektisk musikksmak Heia Goliath Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg gleder meg bare til: Paala's Summer Party '08 Kommer til å bli vilt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Yay, jeg har fått hjem Range Roveren etter felgbytte og oljeskift som gikk til helvete. Lån meg en vinkelsliper, for det her må klippes. ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg gleder meg bare til: Paala's Summer Party '08 Kommer til å bli vilt! Be there, or be square Fredrik: Din bil? Lekkert =D Endret 16. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Be there, or be square Må prøve å få så mange fra forumet med, hadde vært litt stilig, pluss en drøss med andre folk som kommer.. Tror e må få tak i noe sand.. Eller palmer, jeg må lage en egen tråd tror jeg, hvor folk kan komme med ideer.. Hadde vært stilig. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hilde, jepp. Vil du være kartleseren min, søta? ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Be there, or be square Må prøve å få så mange fra forumet med, hadde vært litt stilig, pluss en drøss med andre folk som kommer.. Tror e må få tak i noe sand.. Eller palmer, jeg må lage en egen tråd tror jeg, hvor folk kan komme med ideer.. Hadde vært stilig. Sett igang og lag tråd. Dette må jo bli vilt og da må jeg komme Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sett igang og lag tråd. Dette må jo bli vilt og da må jeg komme Hvor skal e lage den da? Sosialt? Blir vel det hehe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Enig med Hilde ang. Manu Chao som sommermusikk Og nå har jeg fått stipend og kan kjøpe Discovery Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvor skal e lage den da? Sosialt? Blir vel det heheSpørs jo på hva slags sammenkomst du ønsker. Hadde vært litt morsomt å se hva slags fest det blei om du la den under seksualitet. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hehe, det er Paala's summer Party 08, ikke Paala's gangbang 08 Endret 16. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg