Demantios Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva er rick roll egentlig? oO Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 FireFox Rick Roll protection plug-in^^Hvor var du tidligere i år? Bare jeg som ikke har fått med meg hva disse Rick Roll-greiene er? ^^Det er når noen lurer deg inn på denne sangen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) FireFox Rick Roll protection plug-in^^Hvor var du tidligere i år? Bare jeg som ikke har fått med meg hva disse Rick Roll-greiene er? ^^Det er når noen lurer deg inn på denne sangen. Det er vel mer som noe sånt: Rick Roll. Edit: Rick Astley - Never gonna give you up var den mestselgende singelen i 1987. Endret 16. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Youtube er heldigvis åpnet igjen her. Facebook derimot.. *whine* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Youtube er heldigvis åpnet igjen her. Facebook derimot.. *whine*Det kan vel du fikse? Oo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Youtube er heldigvis åpnet igjen her. Facebook derimot.. *whine*Det kan vel du fikse? Oo Jeg kunne gjort det om jeg hadde en fin server å kjøre tunnel mot. Eller om jeg hadde orket å sette opp PHProxy på serveren min. Men brb, for nå skal jeg tisse. Det er helt sant. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om Rick ser ut som han er 16 eller 17 i den videoen der. Ikke bare har han en fantastisk sangstemme, men han er en ekspert på å danse. Se bare på de fantastiske håndbevegelsene, du skal lete lenge etter noen som matcher det der. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Youtube er heldigvis åpnet igjen her. Facebook derimot.. *whine*Det kan vel du fikse? Oo Jeg kunne gjort det om jeg hadde en fin server å kjøre tunnel mot. Eller om jeg hadde orket å sette opp PHProxy på serveren min. Men brb, for nå skal jeg tisse. Det er helt sant. Du har vel tilgang til brannmuren? facebook går ikke gjennom PHProxy med ssl-krypteringa si Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Youtube er heldigvis åpnet igjen her. Facebook derimot.. *whine* Både youtube og facebook er sperra her. Før i dag sperra de google og åpna opp facebook helt plutselig. Lurer på hva de datafolkene driver med Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Youtube er heldigvis åpnet igjen her. Facebook derimot.. *whine* Både youtube og facebook er sperra her. Før i dag sperra de google og åpna opp facebook helt plutselig. Lurer på hva de datafolkene driver med De sitter og runker og trykker på tilfeldige taster avogtil. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nope, brannmuren er langt utenfor min rekkevidde. 70km for å være nøyaktig. Ah, var redd for at PHProxy ikke støttet SSL/HTTPS. Bør jo kunne mekke noe med curl i PHP, men fy så mye jobb, da. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Youtube er heldigvis åpnet igjen her. Facebook derimot.. *whine* Både youtube og facebook er sperra her. Før i dag sperra de google og åpna opp facebook helt plutselig. Lurer på hva de datafolkene driver med De sitter og runker og trykker på tilfeldige taster avogtil. Nei nei, vi henger her og gjør ingenting. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nei nei, vi henger her og gjør ingenting.Dere lurer ikke meg. :| Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 De sitter og runker og trykker på tilfeldige taster avogtil.Liek you know Nope, brannmuren er langt utenfor min rekkevidde. 70km for å være nøyaktig. Ah, var redd for at PHProxy ikke støttet SSL/HTTPS. Bør jo kunne mekke noe med curl i PHP, men fy så mye jobb, da. Ahh, brannmuren til fylkeskommunen i guess? Finnes sikkert SSL-støttede proxyer, men ikke som jeg har tilgang til ;\\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Youtube er heldigvis åpnet igjen her. Facebook derimot.. *whine* Både youtube og facebook er sperra her. Før i dag sperra de google og åpna opp facebook helt plutselig. Lurer på hva de datafolkene driver med De sitter og runker og trykker på tilfeldige taster avogtil. Sikkert. Vet at han ene sitter på msn og hører på drittmusikk ca hele tiden. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nope, brannmuren er langt utenfor min rekkevidde. 70km for å være nøyaktig. Den forrige serveren jeg aksesserte som ikke står her på huset står ca 1500 mil unna, jeg har da den innenfor rekkevidde, så de 70 kilometerene dine kan du bare glemme. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg erklærer herved sommeren 2008 for åpnet og setter på Postgirobygget - Sommer på jorda. Kom gjerne med forslag til flere feelgood sommersanger. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg erklærer herved sommeren 2008 for åpnet og setter på Postgirobygget - Sommer på jorda. Kom gjerne med forslag til flere feelgood sommersanger. Owyeah.. Skal sette på postgirobygget senere idag. Må lære meg tekstene før sommerfylla Sommersanger ja.. Paradisio - Bailando må være sommersang #1 Endret 16. april 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ^^Det er når noen lurer deg inn på denne sangen. Forøvrig ganske behagelig sang. Vurderer å legge den på MP3-spillern så jeg kan rickrolles hver dag med tanke på tilfeldig spilleliste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg