Catkin Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Umm når det gjelder det bildet, clvn O.O. Hvorfor er jeg ikke sjokkert....... Jeg mener Hilde88 x3. Endret 16. april 2008 av Loveless Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Funker det eller funker det ikke å motta? xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ...er jo leppen e en vil ha tak i og ikke metall-shaiten Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ser de ut som om de er veldig i veien? Eller. Den i midten er, men den skal byttes med en mindre ring snart, håper jeg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Da er jeg off to jobbintervju. Må jo gå greit det, for meg som er slik kjekk en kar. Spise frokost først kanskje? Hmm.. *spise frokost først og stikke* Bye tardzorz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) lykke til=) tror nok jeg ville synes ring på midten av leppa ville vært i veien, men den på siden er ikke det. tøft med to i tunga eplefe=) edit: leif var innom, (stamgjest) Endret 16. april 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Lykke til NgZ! (lulwhut, hva slags jobb/stilling) Og jeg forbeholder meg eneretten til bruken av merkevarenavnet tard.no =D *vente på at den varme kakaoen skal bli litt mindre varm* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Spørs på størrelsen på ringen, egentlig. Den jeg har nå er ganske stor, så gleder meg til å få en mindre en i. Ja, de to i tungen er ganske tøffe, og det er best det, for de var vonde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 I see. Er det vondere med to på siden enn en i midten? haha, er vell kansje vanskelig å svare på det ettersom du ikke har en i midten tok du begge på en gang? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) I see. Er det vondere med to på siden enn en i midten? haha, er vell kansje vanskelig å svare på det ettersom du ikke har en i midten tok du begge på en gang? Jo, jeg kan svare på det. Det er mye vondere. En centerpiercing i tungen stikkes i et lite skille hvor musklene i tungen møtes. De jeg har er stukket tvers igjennom hver sin muskel. Som å stikke en nål igjennom bicepsen sin, mao..Ja, jeg tok begge på en gang. Den første var vond. Den andre vaar helvete og jeg begynte å blø. Sto og spyttet blod i et kvarter etterpå. Ble en fin liten dam på bakken. Edit: Drepte jeg tråden? :| Endret 16. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 herlig"/ neida, men noen av oss må late som de gjør noe i timen også, ikke bare sitte med forum. bah, liker ikke engelskleksa, og siden det er bursdagsfeiring og dans i kveld må jeg bli ferdig i denna timen"/ får det ikke til"/ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du drepte i alle fall matlysten min med det delikate tungebildhe.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Stenger i tunga har jeg ikke noe problem med, det er bare digg. Hva det har med leppene å gjøre forstår jeg ikke. Når det kommer til leppa, så synes jeg faktisk det ser ut som de er i veien Eple, men nå er jo folk forskjellig heldigvis. Jeg synes liksom det ser ut som at man treffer bare metall og ikke de flotte myke leppene dine. Det er liksom ikke noen leppe å sutte seg fast i på en måte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jo, det er nok leppe der òg. Sånn sett synes jeg at labret med studs eller stang er mer i veien, egentlig. Ringer kan man flytte litt på. Eller ta ut som det passer meg. Det kan man forsåvidt med stang og, når jeg tenker meg om. This is a rant. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg skal stappe en sprit tusj i rompa og tegne på tarmen min, det er orginalt ikke vel? Ingen som har gjort det før? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg skal stappe en sprit tusj i rompa og tegne på tarmen min, det er orginalt ikke vel? Ingen som har gjort det før? Menneskeheten er en syk rase. Det er garantert noen som har gjort det før deg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Faen da... Da stikker jeg bare ut å drikker meg full til lørdag da, blander store mengder med alkohol og store mengder med per, så går det bra, det er det ingen som har gjort før!! Ihvertfall ikke i Arendal Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg skal pierce nyren min. :| Edit: FAEN! Drepte jeg tråden igjen?? Endret 16. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Nei, bare folk som suger, og ingen som svarer på hva jeg har å si. Jeg liker ost.. På kukene jeg suger, blir så god å mett og en salt liten dessert etterpå, nydelig. Endret 16. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg