Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

lykke til=)

tror nok jeg ville synes ring på midten av leppa ville vært i veien, men den på siden er ikke det.

tøft med to i tunga eplefe=)

edit: leif var innom, (stamgjest)

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

I see. Er det vondere med to på siden enn en i midten?

haha, er vell kansje vanskelig å svare på det ettersom du ikke har en i midten :p tok du begge på en gang?

Lenke til kommentar
I see. Er det vondere med to på siden enn en i midten?

haha, er vell kansje vanskelig å svare på det ettersom du ikke har en i midten :p tok du begge på en gang?

Jo, jeg kan svare på det. Det er mye vondere. En centerpiercing i tungen stikkes i et lite skille hvor musklene i tungen møtes. De jeg har er stukket tvers igjennom hver sin muskel. Som å stikke en nål igjennom bicepsen sin, mao..

Ja, jeg tok begge på en gang. Den første var vond. Den andre vaar helvete og jeg begynte å blø. Sto og spyttet blod i et kvarter etterpå. Ble en fin liten dam på bakken. :wee:

Edit: Drepte jeg tråden? :|

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

herlig"/

neida, men noen av oss må late som de gjør noe i timen også, ikke bare sitte med forum.

bah, liker ikke engelskleksa, og siden det er bursdagsfeiring og dans i kveld må jeg bli ferdig i denna timen"/

får det ikke til"/

Lenke til kommentar

Stenger i tunga har jeg ikke noe problem med, det er bare digg. Hva det har med leppene å gjøre forstår jeg ikke. :)

Når det kommer til leppa, så synes jeg faktisk det ser ut som de er i veien Eple, men nå er jo folk forskjellig heldigvis. Jeg synes liksom det ser ut som at man treffer bare metall og ikke de flotte myke leppene dine. ;) Det er liksom ikke noen leppe å sutte seg fast i på en måte.

Lenke til kommentar

Jo, det er nok leppe der òg. Sånn sett synes jeg at labret med studs eller stang er mer i veien, egentlig. Ringer kan man flytte litt på. Eller ta ut som det passer meg. Det kan man forsåvidt med stang og, når jeg tenker meg om. This is a rant.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...