Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Apropos piercinger, hvordan er det egentlig å kysse med masse piercinger i leppene? Jeg liker å kjenne de myke leppene til den jeg kysser mot mine, metalldingser som er i veien er vel bare, ja akkurat i veien?
Sikkert steikende irriterende vil jeg tro.
Lenke til kommentar
Apropos piercinger, hvordan er det egentlig å kysse med masse piercinger i leppene? Jeg liker å kjenne de myke leppene til den jeg kysser mot mine, metalldingser som er i veien er vel bare, ja akkurat i veien?
Aldri fått noen klager, heller det motsatte. Og jeg har nå tre ringer i leppen, lizm. :p

Og to stenger i tungen. Bilde coming up.

Lenke til kommentar

TinaM: Du får si grattis med dagen fra Hilde =D Du kan gi han nummeret mitt om han blir lei av deg. 4001 ELSK. Du gjør det, right? =D

B-real: clvn var over den humoren. Hilde derimot.. Skift navn på meg, så kan jeg prøve å oppføre meg fint :D

Endret av Hilde88
Lenke til kommentar

Har bare fått positive tilbakemeldinger på tunga mi ihvertfall.. Skjønner ikke helt hvordan den kan kjennes men oO

Lenke til kommentar
B-real: clvn var over den humoren. Hilde derimot.. Skift navn på meg, så kan jeg prøve å oppføre meg fint :D
Har ikke du vært lenge nok på dette forumet at du vet at en ikke har tilgang på slikt? :)

Men du kan trekke i tråder, sant? Sant? :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...