b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 *riste på hodet* Trodde vi hadde kommet over den tiss bæsj prump-humoren. Fikk dere ikke nok i SO6? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Apropos piercinger, hvordan er det egentlig å kysse med masse piercinger i leppene? Jeg liker å kjenne de myke leppene til den jeg kysser mot mine, metalldingser som er i veien er vel bare, ja akkurat i veien? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvordan gikk det i dag, Eple?It went awkai. Jeg tror det gikk bra, men faaen for noen retard-oppgaver vi fikk. : D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Apropos piercinger, hvordan er det egentlig å kysse med masse piercinger i leppene? Jeg liker å kjenne de myke leppene til den jeg kysser mot mine, metalldingser som er i veien er vel bare, ja akkurat i veien?Sikkert steikende irriterende vil jeg tro. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Apropos piercinger, hvordan er det egentlig å kysse med masse piercinger i leppene? Jeg liker å kjenne de myke leppene til den jeg kysser mot mine, metalldingser som er i veien er vel bare, ja akkurat i veien?Aldri fått noen klager, heller det motsatte. Og jeg har nå tre ringer i leppen, lizm. Og to stenger i tungen. Bilde coming up. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 De tør vel ikke å klage? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) TinaM: Du får si grattis med dagen fra Hilde =D Du kan gi han nummeret mitt om han blir lei av deg. 4001 ELSK. Du gjør det, right? =D B-real: clvn var over den humoren. Hilde derimot.. Skift navn på meg, så kan jeg prøve å oppføre meg fint Endret 16. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nope, tror ikke jeg skrev noe i SO6 Quayle: Jeg har en ring i leppa, men tenker ikke over det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Apropos piercinger, hvordan er det egentlig å kysse med masse piercinger i leppene? Jeg liker å kjenne de myke leppene til den jeg kysser mot mine, metalldingser som er i veien er vel bare, ja akkurat i veien? Har bare fått positive tilbakemeldinger på tunga mi ihvertfall.. Skjønner ikke helt hvordan den kan kjennes men oO Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er faktisk ikke så verst. Bedre enn man skulle tro. Ja, jeg snakker om piercing i leppa. Lal Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tunga er det ikke noe stress men leppene... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kittay: Funker det å motta MMS for deg? Isåfall har jeg et fiiint bilde du må se Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 B-real: clvn var over den humoren. Hilde derimot.. Skift navn på meg, så kan jeg prøve å oppføre meg fint Har ikke du vært lenge nok på dette forumet at du vet at en ikke har tilgang på slikt? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tunga er det ikke noe stress men leppene... Pfff. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Altså, som sagt "heller det motsatte". Leppene forsvinner jo ikke bak piercingene, de er der. De bare setter litt ekstra til det. ^^ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tunga er det ikke noe stress men leppene... Du sier noe. Ihvertfall med spikes oO Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 B-real: clvn var over den humoren. Hilde derimot.. Skift navn på meg, så kan jeg prøve å oppføre meg fint Har ikke du vært lenge nok på dette forumet at du vet at en ikke har tilgang på slikt? Men du kan trekke i tråder, sant? Sant? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kysset mange med piercing i leppa, b-real^^? Jeg syns hvertfall at det er digg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Kysset mange med piercing i leppa, b-real^^? Jeg syns hvertfall at det er digg.Uhm..mange og mange, har da vært borti det en del ganger Endret 16. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Aldri prøvd å kysse noen med spikes. Eller jo, det har jeg. Men han hadde spike i tungen, og vi hang fast. ._. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg