Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Quayle: Brukeren er tidligere helt klart kjent som clvn. Hilde88 er en ninja-clvn! Og brukeren har fortsatt utovertiss =)

TinaM: Vi må ha beviser for at puppene dine er i veien. Bilder, fortrinnsvis. kniz :fun:

Da er jeg ikke helt borte vekke nei, du svarte forøvrig ikke på det andre spørsmålet mitt. :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Neida. Jeg tror du hadde likt det. :yes:

Rettelse: Jeg VET! PÆJNSLØTT!

Jeg ekke heeeelt med på det der med puppetortur... oO

You only hate me cause I'm black!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Okies, jeg bare sniker meg stiiiiille ned på butikken og får meg frokost jeg, og håper dere er ferdig å diskutere rart til jeg er tilbake. O_O

Uten meg? :cry:

Lenke til kommentar
Da er jeg ikke helt borte vekke nei, du svarte forøvrig ikke på det andre spørsmålet mitt. :S
Du var så pen atte. Men vi trenger et bilde av hvordan det ser ut når man flyter på forelskelse :p

Okies, jeg bare sniker meg stiiiiille ned på butikken og får meg frokost jeg, og håper dere er ferdig å diskutere rart til jeg er tilbake. O_O

Pingle! Kom tilbake! Du liker at vi er ekle.. Gjør du ikke? :dribble: :dribble: :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Pingle! Kom tilbake! Du liker at vi er ekle.. Gjør du ikke? :dribble: :dribble: :dribble:

Hun gjør det innerst inne. :p

Lenke til kommentar
Hun gjør det innerst inne. :p
Jeg vet, jeg vet :wee:

Hmm, håper noen av elevene som har heldags får mer trøbbel med PC-en. Nå har jeg sittet stille litt for mange minutter til at det er gøy.

u betted rait, Kibbsey Kimberlee Mckibsnay

Endret av Hilde88
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...