b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tja, eller når man danser. Haha bilder du liksom, in your sweetest dreams xD ER jo da de skal være der da Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Først ostehøvel, så vanlig høvel, og så sandpapir. Til slutt tetter man det åpne såret med salt =D Og slik blir bebiser til, unger. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Quayle: Brukeren er tidligere helt klart kjent som clvn. Hilde88 er en ninja-clvn! Og brukeren har fortsatt utovertiss =) TinaM: Vi må ha beviser for at puppene dine er i veien. Bilder, fortrinnsvis. kniz Da er jeg ikke helt borte vekke nei, du svarte forøvrig ikke på det andre spørsmålet mitt. :S Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Først ostehøvel, så vanlig høvel, og så sandpapir. Til slutt tetter man det åpne såret med salt =D Og slik blir bebiser til, unger. Ikke glem gaffateip! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Neida. Jeg tror du hadde likt det. Rettelse: Jeg VET! PÆJNSLØTT! Jeg ekke heeeelt med på det der med puppetortur... oO You only hate me cause I'm black! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Okies, jeg bare sniker meg stiiiiille ned på butikken og får meg frokost jeg, og håper dere er ferdig å diskutere rart til jeg er tilbake. O_O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Okies, jeg bare sniker meg stiiiiille ned på butikken og får meg frokost jeg, og håper dere er ferdig å diskutere rart til jeg er tilbake. O_O Uten meg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Da tror jeg du må lengre en til butikken Nie ^_^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Da er jeg ikke helt borte vekke nei, du svarte forøvrig ikke på det andre spørsmålet mitt. :SDu var så pen atte. Men vi trenger et bilde av hvordan det ser ut når man flyter på forelskelse Okies, jeg bare sniker meg stiiiiille ned på butikken og får meg frokost jeg, og håper dere er ferdig å diskutere rart til jeg er tilbake. O_O Pingle! Kom tilbake! Du liker at vi er ekle.. Gjør du ikke? :dribble: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 God morgen, b-real!!!!!!!Dæsken, hva skuer mitt øye "God morn, god morn, god hælllvettes morn" ^_^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er fortsatt morgen, ikke sant?! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Ja, det er ikke sant edit: Skal ikke ødelegge humøret ditt, Kibs. Har aldri sett deg så positiv til noe før ^_^ Endret 16. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Okies, jeg bare sniker meg stiiiiille ned på butikken og får meg frokost jeg, og håper dere er ferdig å diskutere rart til jeg er tilbake. O_O Pingle! Kom tilbake! Du liker at vi er ekle.. Gjør du ikke? :dribble: Hun gjør det innerst inne. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja, det er ikke sant edit: Skal ikke ødelegge humøret ditt, Kibs. Har aldri sett deg så positiv til noe før ^_^ Tuller du? I bet not. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hun gjør det innerst inne. Jeg vet, jeg vet Hmm, håper noen av elevene som har heldags får mer trøbbel med PC-en. Nå har jeg sittet stille litt for mange minutter til at det er gøy. u betted rait, Kibbsey Kimberlee Mckibsnay Endret 16. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tja, er vel mer et deffinisjonsspørsmål om det er morgen eller ikke Skulle akkurat til å si at det ser ut som det blir en rolig dag i dag og så går alarmen oO Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja, ikke sant Hilde. Joda, jeg skal klare å få frem det en gang utpå kvelden når jeg har kommet meg hjem. Må vel lete ræva av meg for å finne noe å knipse med, men det skal bli. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har faktisk mattetime nå. Fryktelig spennede må jeg si. Gjør potenser i calc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg