Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er greit, for det er litt vanskelig å ta sånne bilder på jobb, mye greiere å ta de når man er hjemme *hente dagens første kopp kaffe* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nå hadde jeg tenkt til å komme med noe om brunøyet ditt, men jeg ombestemte meg. Jeg vil faktisk ikke se brunøyet ditt Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Nei, jeg hadde et bilde før, og så la jeg til sånn ting så det så ut som en hel kino sal satt å så på den, som at brunøyet mitt var på lerrete liksom, var teh funnyz! :!: Skulle hatt det fortsatt.. =/ Ordner det når e kommer hjem! Endret 16. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nom nom, sjokolade =D -- Her skal det stå noe interessant/oppsiktsvekkende som får liv i kafeen. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Her skal det stå noe interessant/oppsiktsvekkende som får liv i kafeen. Å HERREGUD!! Gjorde h*n virkelig det?!!? Hvordan våger h*n!!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Ja, jeg ble skikkelig sjokkert da jeg leste det! Hva synes dere om det, PepsiCo og P? Endret 16. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Først ble jeg utrolig sint!! Men så ble jeg bare skuffet og satt å lurte på hva som kunne drive h*n til å gjøre noe slikt... Forferdelig... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Æsj, jeg trodde jeg hadde med meg web-cam i bagen, men så var ikke tilfelle. Jeg kommer tilbake til det bildet senere, jeg kommer til å være ruset en stund til. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Ja, trist at TinaM voldtok deg, P .. men å kalle TinaM for "han" er vel å dra det litt langt? Eller har hun et lem hun ikke har fortalt resten av verden om? quayle: Goodie! =D Endret 16. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja, trist at TinaM voldtok deg, P .. men å kalle TinaM for "han" er vel å dra det litt langt? Eller har hun et lem hun ikke har fortalt resten av verden om? Er det TineM hun heter? Hmm.. Er ho fin da? For da er det helt greit altså... H*n, kan bety hun og han, pga jeg sensurerer e eller u'en, så det kan bety begge Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Det ligger dog ett bilde av meg i RPT hvis du er veldig interessert, der ser jeg dog ikke så forelsket ut, men mer som en nazist. Edit: DSP, du hva er hen? Jeg var overbevist om at han skrives med "a". Det er tidlig på morgenen for fler av oss ser jeg. *kosepå* Endret 16. april 2008 av Quayle Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ^^, er nok a ja^^ M'en står for Malen. Og jo jeg er jente:P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det ligger dog ett bilde av meg i RPT hvis du er veldig interessert, der ser jeg dog ikke så forelsket ut, men mer som en nazist. Link? =D ^^, er nok a ja^^ M'en står for Malen. Og jo jeg er jente:P Ya-rite, det sier de alle.. Jeg har jentenavn på forumet. Er jeg jente? Nei. er du jente? Antagelig ikke Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ^^, er nok a ja^^ M'en står for Malen. Og jo jeg er jente:P Kult, er du fin da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 haha klart det:P er på playboy-forsiden stadig vekk... Eller noe Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 haha klart det:P er på playboy-forsiden stadig vekk... Eller noe Midtside pike mener du vel Har du posta i RPP? Jeg blir nyskjerrig A/S/L?? Wanne Cyber?!?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Kansje det er det jeg mener:P Hmm nei tror ikke det, lenge siden i så fall Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Btw, ei som gikk i klassen min på hele ungdomsskolen var midtsidepike i Vi Menn da hun ble 18 TinaM: Hold degn unna P, for han har ... fint tastatur. Har du et nummer skal du få se noe morsomt med P =D Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 PepsiCo: Har du et phunenumbuh så skal du få se en morsom kroppsdel av P =D Haha, jeg digger det bildet xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg