Jennifer Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nå er det hakekors på hele HW.NO logoen vår.. og jeg har ikke mer blekk til å rydde opp -- drittkveld.. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 jeg lister meg inn, en ensom prat mellom noen av de ti får det til å knake lett i mitt sinn, hvorfor hore med livet på si når jeg egentligvil vil forene pute og kinn Uff, trøtt nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hmm... Serverne gikk ned og episoden er ca ferdig. Jeg er tom for mat og teen har blitt lunken. Da gjenstår det bare å drikke den opp og så legge seg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har absolutt ikke lagt meg, sitter og sikler på oppgraderinger til maskina mi. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Gah. Hvor vanskelig skal det være å finne en bopel med 2 soverom til 4. - 6.000,- per måned i Steinkjer da? >< Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Veldig gøy med helt-på-trynet-døgnrytme,ikke sant? De to siste ukene har jeg normalt sett stått opp mellom 4-8 på ettermiddagen/kvelden, og lagt meg igjen 10 om morran. Og nå sitter jeg her med skjegget i postkassen. Har rundet internett,og serien jeg pleier se på i flere timer om natta trenger jeg en liten pause fra nå merker jeg. Hadde jeg enda hatt en god film liggende.. En jeg ikke har sett før, vel og merke. Eller kanskje jeg har det,forresten? Da kan det bli pizza og film om en halvtimes tid. Ellers noen fellow natteravns som har gode forslag her? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 God natt, jeg legger meg nå som klokken er kvart over 12 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Moooornings... TASTATURET MITT HAR F{TT ENGELSKSYNDROM. XD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 g'mornin! *kosepå In Flames* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Good morgen Kexxy, bytt språk? Snart tasser jeg meg av gårde til norsktentamen, å som jeg gleder meg. Det blir faktisk veldig kjekt, fordi vi har pensumoppgaver i stedet for friskriving, så jeg må bare kunne masse, og jeg kan masse. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Good morgen Kexxy, bytt språk? Snart tasser jeg meg av gårde til norsktentamen, å som jeg gleder meg. Det blir faktisk veldig kjekt, fordi vi har pensumoppgaver i stedet for friskriving, så jeg må bare kunne masse, og jeg kan masse. Good for you Lykke til da. Og god morgen til resten av kaféen også. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 God morgen forumfolk! Det er deilig å være meg om dagen. Har truffet en fantastisk jente, intelligent, hyggelig, vakre øyne - ja, rett og slett en fantastisk jente på alle måter. Det gjenstår bare å se om hun er interessert. Har gjordt noen små fremstøt, men har ikke fått noe skikkelig svar enda - ryktene sier at hun er "hard to get". Uansett så svever jeg på skyer og har det rett og slett flott. Blir spennende å se hvor det ender, men uansett hvordan det går så har jeg gjordt ett nytt meget godt bekjentskap. For å sitere ett av mine favorittband sånn på tampen. What I really wanna know (my baby) What I really wanna say, I can't define Well it's love that I neeeeeed Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 God morgen kaféen. Er det noe som kan bli mindre interressant en å lære seg hvordan å uttale dansk? Huff Jeg sovner snart her jo. "Nasal retrofleks n", "approksimant palatal j". Hvordan skal en huske slikt da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Quayle: Pix? Ellers tror vi ikke på det 8) God morgen, forresten. Endret 16. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tror nok ikke at jeg er komfortabel med å legge ut bilde av noen jeg ikke har bedt om lov til å legge ut bilde av gitt. Uansett så har det ikke skjedd noe enda, annet enn at jeg har forelsket meg. Du kan jo få bilde av mitt forelskede tryne slik at du kan se at dét har skjedd. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Quale: Ja takk =D Pepsi: Goood mornin, sunshine! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Quayle: Pix? Ellers tror vi ikke på det 8) God morgen, forresten. Jævli å du maser om de bildene!! Hva skal du ha bilde av denne gangen? Morn du! HÆÆÆIJ PEPPSIII!!!! Endret 16. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ikke ballene dine igjen, P. Ikke sånn umiddelbart, ihvertfall =D *rydde litt opp på filserveren på jobb* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg