j-- Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Oppsummering:folk vil se puppene til Nora. Ikke Hilde. Lmao. O' so fekkin true =D Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja, er rart det der Det er jo vår Har det noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bor du i Arendal? ( så på profilen din )Snakker sørlandsk da ? Ikke typisk, men litt sørlansk prater ho jo Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 AAGHHAHAHA HAHAHA HAHA xD Jeg fikk faktisk et bilde av P.. Og.. Ja.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bor du i Arendal? ( så på profilen din )Snakker sørlandsk da ? Edit: de som snakker med sånn dialekt høres ut som synger av og til når de snakker. Har ganske østlandsdialekt selvom jeg har litt arendals/tvedestrandsdialekt. Sier E isteden for jeg og sånt Bor i Arendal ja Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Bor du i Arendal? ( så på profilen din )Snakker sørlandsk da ? Ikke typisk, men litt sørlansk prater ho jo Jeg kan etterligne den dialekten ganske bra faktisk bare fordi jeg har familie derifra og har vært der alt for mange somre på rad Edit: jeg er lommekjent i tvedestrand nesten vært der for mange ganger :o Endret 15. april 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Bor du i Arendal? ( så på profilen din )Snakker sørlandsk da ? Ikke typisk, men litt sørlansk prater ho jo E har veldig fin dialekt Endret 15. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bor du i Arendal? ( så på profilen din )Snakker sørlandsk da ? Ikke typisk, men litt sørlansk prater ho jo E sid å edå polabrø', e. Og «The Bends» er bra, men ikke like bra som «OK Computer» som jeg elsker! (Radiohead-album) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) AAGHHAHAHA HAHAHA HAHA xD Jeg fikk faktisk et bilde av P.. Og.. Ja.. Tastaturet mitt var jo faktisk med i bildet da E e au fra Ændal Endret 15. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 jeg ruller snart på gulvet og ler meg i hjel.. :!: Det er ikke sunt å være på forumkaféen etter klokken 22.. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg kan etterligne den dialekten ganske bra faktisk bare fordi jeg har familie derifra og har vært der alt for mange somre på rad Edit: jeg er lommekjent i tvedestrand nesten vært der for mange ganger :o Kult Hvor i Tvedestrand? I selve "byen"? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er også de to morsomme steinene som gjør at du blir pappa snart =D Nice tastatur, forresten =D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 AAGHHAHAHA HAHAHA HAHA xD Jeg fikk faktisk et bilde av P.. Og.. Ja.. Hahaha! Nice tastatur P. =D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er ikke sunt å være på forumkaféen PUNKTUM! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er også de to morsomme steinene som gjør at du blir pappa snart =D Nice tastatur, forresten =D Hehe stemmer. Ja, tastaturet er digg, fikk det gratis... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kult Hvor i Tvedestrand? I selve "byen"? Uttafor byen haha jeg veit hvor ting er, men navn på steda husker jeg ikke. Ikke at det er så mye å gjøre i tvedestrand da. Men blir nok ingen somre dit på en stund nå trur jeg :/ Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Det er ikke sunt å være på forumkaféen PUNKTUM! Det er definitivt ikke sunt når man skal opp igjen sånn delvis tidlig om morgenen. Klokka har en tendens til å bli litt mer enn planlagt før man får lagt seg. Edit: Alene ser det ut til også. Nie ville visst ikke ha den andre halvparten likevel. Endret 15. april 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Uttafor byen haha jeg veit hvor ting er, men navn på steda husker jeg ikke.Ikke at det er så mye å gjøre i tvedestrand da. Men blir nok ingen somre dit på en stund nå trur jeg :/ Hvorfor ikke? Og det er ikke stort å gjøre der nei... Men Lyngør er gøy om sommeren Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg vil ha loff med sånn klissete greie på! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg vil ha loff med sånn klissete greie på! Perverse gris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg