danno_O Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Faen har skjedd med HW-designet?Helt kokkelimonke jo. Huff... Jævla new wave-piss. Nytt bølgedesign. Tegnet av Pelle Parafin, etter overdose på serum serum Endret 10. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg er ikke glad i noen av dere. Hater dere heller ikke, men kjenner dere ikke. Jeg vil ikke ha noen antagonistiske responser i form av innlegg pga. dette innlegget. *antagonistisk respons* Hva har så den trusa bedrevet tiden med i dag? I dag har jeg ikke gjort noe. Vært på skolen, sovet og kommet hjem. Enn du? Btw: Antagonistisk = Skaff deg en fremmedordbok. Det er kult. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Faen har skjedd med HW-designet?Helt kokkelimonke jo. Huff... Jævla new wave-piss. Ny bølgedesign. Tegnet av Pelle Parafin, etter overdose på serum serum skjønner ingen ting jei !! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 På grunn av det? Jepp, og men kniven var hovedgrunnen, hvis purke juristen vil så kan han sende meg til retten. og det er store mengder det er snakk om også Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Faen har skjedd med HW-designet?Helt kokkelimonke jo. Huff... Jævla new wave-piss. Ny bølgedesign. Tegnet av Pelle Parafin, etter overdose på serum serum skjønner ingen ting jei !! +1 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Faen har skjedd med HW-designet?Helt kokkelimonke jo. Huff... Jævla new wave-piss. Ny bølgedesign. Tegnet av Pelle Parafin, etter overdose på serum serum skjønner ingen ting jei !! +1 huh?? Endret 10. januar 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Btw: Antagonistisk = Skaff deg en fremmedordbok. Det er kult. kunne du tenke deg og forklare hva pokker det betyr? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 På grunn av det? Jepp, og men kniven var hovedgrunnen, hvis purke juristen vil så kan han sende meg til retten. og det er store mengder det er snakk om også Okei, det er jo helt på trynet å mase om retten og slikt når du kan bevise at du var ren og kniven skulle da ikke være noe å bry seg om? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Okei, det er jo helt på trynet å mase om retten og slikt når du kan bevise at du var ren og kniven skulle da ikke være noe å bry seg om? Jeg veit. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Velkommen etter? Skin'et. Ikke IPB-oppdateringa. Her har vi en som er litt gretten idag ja. Og jeg antar at spørsmålet ditt var retorisk ja? Jeg synes det gamle var bedre jeg også. Men det nye er da ikke så gale? Man venner seg jo til det før eller siden. Gretten my ass, vil ha forumet som det var, og ikkeno deviantart-style artsyfartsy-fjas. Bare se på oppdaterknappen i mine innlegg; faen så stygge de er, herregud! Rene flashbacket til Internet Exploder anno 1998. jaaa sånn Akam.no shit?? merka det først nå !! Mer det gamle diskusjon.no-skin'et. Nytt bølgedesign. Tegnet av Pelle Parafin, etter overdose på serum serum Definitivt! I want some of that serum... Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 kanb nmoen ta screen shot av det nys åkalte bølgedesignet, som jeg ikke ser? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skin'et. Ikke IPB-oppdateringa. bruk hw-dynamisk så har du det slik du husker Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skin'et. Ikke IPB-oppdateringa. Såpass skjønte jeg jo, hehe.. Det dynamiske er blitt modernisert enda, så jeg bruker det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 fiendtlig, Espen pai. Og du ga ham det han ikke ville ha =D =D. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 kanb nmoen ta screen shot av det nys åkalte bølgedesignet, som jeg ikke ser? bare å bruke hw.no-skinet det Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei alle sammen Har alle hatt en fin dag til nå? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 og nå kuker nettet mitt i tillegg at en i familien min er syk, lungebetennelse på ei kjerring som er 84 år gammel. YEY. Hælvette. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skin'et. Ikke IPB-oppdateringa. bruk hw-dynamisk så har du det slik du husker Hurra! Saviour of the day. Hadde du vært her skulle jeg kosa deg på magan og mer til. +100 rep. Det dynamiske er blitt modernisert enda, så jeg bruker det Ja, og hurra for det. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 og nå kuker nettet mitt Hvordan ser det ut? Hvis det kuker seg liksom... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hei alle sammen Har alle hatt en fin dag til nå? Tja, har bare ligget i senga. Men helt ok. Ikke spesielt spennende dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg