Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du vet tilfeldigvis ikke hva denne sangen handler om?Yes, in fact I do. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Og jeg spiser lollipop I denne rekkefølgen, folkens: 1. BITE av noen biter på toppen med BÅDE is og sjokolade. 2. Gnage på den orange, nederste delen og spise den nesten helt opp. 3. Få hele isen til å smelte ved å slikke på den. 4. Spise resten ved å bruke metodene allerede nevnt. Edit: 5. Få av all sjokoladen ved å.. ett eller annet. Men den er borte. Dette takler jeg ikke. Natta. Endret 15. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Men Han sa jeg skulle gjøre det sånn med hans ... The Icecream Man that is. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 The Icecream Man that is.Respect to the man in the ice cream van! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er kald i munnen, men jeg klarte å få hele inn og det var verdt det. Og jeg svelger Klarte å bli ferdig uten å bli klissete også Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er kald i munnen, men jeg klarte å få hele inn og det var verdt det.Og jeg svelger Klarte å bli ferdig uten å bli klissete også MAn unngår mye kliss med å svelge ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Yeah ^^ Nå føler jeg at jeg har gjort meg fortjent til en loff egentlig Noen som har en til meg? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Og jeg spiser lollipop I denne rekkefølgen, folkens: 1. BITE av noen biter på toppen med BÅDE is og sjokolade. 2. Gnage på den orange, nederste delen og spise den nesten helt opp. 3. Få hele isen til å smelte ved å slikke på den. 4. Spise resten ved å bruke metodene allerede nevnt. Edit: 5. Få av all sjokoladen ved å.. ett eller annet. Men den er borte. Dette takler jeg ikke. Natta. Haha, jeg spiste 2 stykker i sted Det var nammenam Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hekseguiden er ikke fiksjon, så vidt jeg forstod av å lese bakpå. Er mer sånn rar vitenskap som jeg ikke husker hva heter. Sånn, ikke direkte vitenskap, men sånn annen vitenskap. Dessuten stod Are Kalvø på den andre siden, og det er jo absolutt ikke fiksjon. Det er genialt. En helt annen sjanger. ^^ (selv om jeg syns han kunne begynt å skrive skikkelig norsk) Pseudovitenskap? Eller kvasivitenskap Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Armageddon på TV3 jo! Den filmen blir aldri gammel... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Pseudovitenskap?Eller kvasivitenskap sjekk mattetråden btw. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Oooh, frustrerte fruer har nådd et kokepunkt, kan det virke som. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gah. Jeg glemmer alltid hva jeg skal sjekke på forumet når det er noe jeg for en gangs skyld faktisk ER ute etter >< Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 sjekk mattetråden btw. Så det. Kommenterte det tidligere her og. Tenkte at det ble litt dumt å poste en "takk" i en viktig tråd Betyr at jeg har feil på integrasjon og derivasjon da . Andre oppgaven var å derivere ln(cosx). Jaja, håper jeg nådde opp til en 5-er, men skal bli 6-er på fysikk! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gah.Jeg glemmer alltid hva jeg skal sjekke på forumet når det er noe jeg for en gangs skyld faktisk ER ute etter >< I feel you. Har et spørsmål som jeg lurer på. Og hver gang jeg kommer på det må jeg finne et sted å skrive det, og vips så er det borte. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 sjekk mattetråden btw. Så det. Kommenterte det tidligere her og. Tenkte at det ble litt dumt å poste en "takk" i en viktig tråd Betyr at jeg har feil på integrasjon og derivasjon da . Andre oppgaven var å derivere ln(cosx). Jaja, håper jeg nådde opp til en 5-er, men skal bli 6-er på fysikk! Ikke snakk om sekser i fysikk når jeg desperat leter etter rapporten jeg skulle levere inn før påske, da! Nazi-læreren min kommer sikkert til å trekke meg en hel karakter for ikke å ha levert den. ); Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Neiok. Nå stikker jeg fra pc-en og går og pugger litt til i morgen. Så vi snakkes sikkert ikke før jeg er ferdig med tentamen. Aah, det blir fint. <3 God natt, kafeen. ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg